tre anbefalninger

For noen dager siden var jeg og hentet en stor pakke på posten fra http://www.makestyle.no/ – og jeg kunne ikke hatt bedre timing med å få noe så bra! Pakken inneholt nemlig kun ting jeg trenger, og det skjer sjeldent.. Og nei, jeg får ikke en krone for å skrive om makestyle eller deres produkter.

1. Batiste Tropical tørrshampo
Siden jeg fikk den har jeg hatt den med meg så og si overalt, den har blitt fast inventar i vesken min! Jeg har tidligere kun hatt dårlige erfaringer med tørrshampoer, jeg føler at håret blir mer fett, det lukter rart.. Ja, dere skjønner – dere har vel også prøvd det! For det første lukter denne utrolig godt, og om man har hatt hårspray i håret kan håret fort se fett ut, men om man sprayer denne tørrshampoen over håret etterpå fjerner den det uten at selve holdet i hårsprayen går bort! Den kom godt med i går da håret mitt var fult av spray på grunn av krøllene..
Gleder meg til å kunne ta den med meg på skolen og bruke den for eksempel etter gym når jeg ikke har tid til å vaske håret, eller til sommeren kan jeg jo bruke den etter jeg har vært på stranden..?  

Den koster 79 kroner og etter min mening var det helt PERFEKT pris! Fåes kjøpt HER. 



Vil spessielt anbefale den til dere med hairextensions – jeg foretrekker å IKKE vaske extensionshåret ettersom det som regel virker mer slitt da, men når man sprayert denne tørrshampoen i håret virket håret litt som nytt for en stund.. Fikk glans, og det ble mye lettere å gre ut floker. Perfekt! 

Her kommer det eneste negative… Om man treffer klærne eller hendene blir det seende slik ut, det skjedde meg i dag og jeg har svart bukse på meg – kanskje ikke helt optimalt? Men det går fort bort med litt vann (eventuelt spytt som jeg brukte på hendene haha ekkel..) men er jo litt stress om man ikke oppdager det. Håret derimot blir ikke hvitt når man sprayer i det, så det trenger man ikke å bekymre seg for. 

2. Krølltang fra Gorgeous Curl Wand
Må først og fremst påpeke at det neppe er noen som er dårligere på å fikse håret enn meg – jeg har kjøpt meg dødsdyr GHD slettetang, og det er så vidt jeg klarer å bruke den. Å krølle håret er for meg rimelig uaktuelt, jeg har en sykdom i hendene som gjør at jeg ikke klarer å holde hardt fast så ja, dere skjønner at det kan være vanskelig. Derfor var jeg utrolig skeptisk da jeg fikk denne først, men den er vikstnok anbefalt for både store og små siden den skal være lett og bruke – og det var den! Jeg følte ikke at jeg måtte “kjempe” for å få håret til å sitte fast i krølltangen, og det kom fine krøller som ser litt “glamorøst” ut. Jeg foretrekker og kun krølle nedre del av håret, synes det ser best ut. Men tror jeg skal prøve å krølle hele snart!

Man kan både krølle og bølge håret med denne tangen, men jeg foretrekker krøller. Kan sikkert lage en videoblogg til dere en gang hvor jeg gjør det! Krøllene holdt i to dager noe som er positivt – hater når man har brukt mange timer på håret, og så ser det stygt ut bare noen timer etter. Derfor vet jeg i alle fall at jeg er sikret på nyttårsaften med denne krølltangen! Så hjelper det jo på at den ser utrolig kul ut med små diamanter og greier.

Den koster 599 kroner og er defintivt verdt pengene, ikke så alt for ille synes jeg! Fåes kjøpt HER. 

Den kom i denne store “bærevesken” eller hva jeg nå skal kalle det, først ble jeg utrolig usikker på hva det kunne være og på toppen av det hele fikk jeg ikke opp lokket haha. Så jeg konkluderte med at det var en hårspray, men ble så glad da jeg åpnet den og fant ut hva det faktisk var! 



Her er bilde fra når jeg nettopp hadde krøllet håret….

Og her er et bilde fra i går dere ikke har fått se, da var det rundt over et døgn siden jeg hadde rørt håret. Synes faktisk de var finere andre dagen!

3. Selvbruning fra sunspa – tan in a can
Denne har jeg blogget om før, men nå har jeg altså fått testet den sterkere utgaven – hele 33% prosent sterkere er denne og er brukt av body buildere! Dere vet jo alle hvordan de ser ut, selvbruning er jo en del av varemerket deres. Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er helt FRELST, den tørker på 10 sekunder så det er ingen stress å slenge på seg klærne med en gang etterpå. Det tar rundt 8 timer før man ser opptimalt resultat, men det blir ikke ujevnt av den grunn. Man kan bruke den både på ansikt og kropp, og det aller beste – den er ikke dyretestet. LOVE IT!

Nå som jeg har brunt hår er det veldig viktig for meg å være så brun som mulig, jeg synes det er utrolig lekkert! Og når folk forteller meg ” nå er du for brun..” så synes jeg det er et kompliment, haha. Jeg bruker denne selvbruningen ca en gang i uken, og da brukte jeg den litt svakere utgaven. Så dere kan jo tenke dere hvor bra denne er ! Men jeg har jo et litt mørkt utgangspungt også ettersom jeg tar solarium, men uten denne hadde jeg definitivt ikke vært så brun.

Den jeg bruker nå koster 329 kroner, men dere kan se hele utvalget av SunSpa HER! Der varierer prisene.  

Deree vet jo sikkert hvordan jeg ser ut (Regner i alle fall med det..) men slik ser i alle fall selvubrningen ut på magen! Ser ganske likt ut på hele kroppen med andre ord,kjempefint! 


Og føler jeg bare må bare si ifra her – jeg slettet innlegget jeg hadde skrevet om at jeg var lei meg på grunn av bruddet fordi enkelte i kommentarfeltet ga seg ut for å være Marco å komme med frekke ting. Det har ikke vært utroskap fra min side i alle fall, det ble slutt helt uten dramatikk og uten noe sånt – noen ganger mister man bare gnisten, folkens.  Nok om det, blir sliten og lei av å måtte snakke om det hele tiden. 

49 kommentarer
    1. Jeg har venner som farger håret fra mørkt til lyst og omvendt.. men de får ikke sånn krusete slitt hår etter de har farga det 😛 Det er liksom fortsatt mykt å blankt..
      Har du noen tips ? 😀
      Klem<3

    2. Skjønner ikke hvorfor du vil være så brun. For det første så ser det helt jævlig ut når du har mørkt hår. Husker et bilde av deg for en stund siden da du hadde brunt hår og var kjempebrun. Må bare si at det er noe av det styggeste jeg har sett i hele mitt liv. Og tro meg, jeg har sett mye stygt. For det andre så ødelegger du huden din helt med masse selvbruning og solarium i tillegg. Og for det tredje så blir det helt feil å være så brun om vinteren, spesielt når du har norsk bakgrunn. Du ser fake og stygt ut.

    3. Kjære Sophie Elise! Jeg har faktisk aldri skrevet en komentar til deg, eller kanskje,men du er faktisk en av de beste bloggerene, du burde være på topplista nr 1 !! Du blogger så fritt, egne meninger å alt, jeg liker alt med deg, du passer bedre brunt med blondt, men blondt er også fint på deg 😀 jeg bryr meg ikke om du er en bimbo/fjortis,whatever, så lenge du bryr deg om leserene dine å er snille ,så er jeg glad i bloggen din. Du er faktisk heldig som har så mange lesere ,men det forstår jeg godt, se på deg, nyyydelig ansikt,nyyydelig blogg! det er en match til sammen 😉 det som skjedde med deg å Marco, det var ganske leit å hørre å du er ikke alene om det, for typen min slo opp for bare et par dager siden,men jeg greier meg. du er ei utrolig positiv å blid jente som er ganske sterk til tider, jeg vil gjerne følge bloggen din lenge , å håper du ikke slutter å blogge for da blir jeg lei meg. du er et FORBILDE for mange jenter her uti verden!!! <3

    4. du ble utrolig fin med brunt hår, elsker det! du så mye brunere ut også ;)) digger bloggen din og for at du er deg selv 100%. jeg er fast leser og vil fortsatt være det! har fått mye nye tips om utseend, pågrunn av deg. TUSEN TAKK!ønsker deg videre en kjempe fin jul og et gpdt nytt år!

    5. Håper det går fint med deg Sophie ! Du nailer dette her kjempe flott og du er helt fantastisk ! Bare stå på og fokuser på ting som er viktig som skole og familie ! Det er ikke verdens undergang dette med Marco, du fortjener så mye mer ! Du fortjener bare det beste!!!! STÅ PÅ SØTA !

    6. hei^^
      jeg … ville bare gjøre deg klar over at jeg elsker bloggen din og selv om jeg ikke kommenterer så leserjeg å kommenterer til sjermen … (ikke noe negativt hittil bare positift ^^ )du er den bestebloggeren her på blogg.no å håper du aldrig slutter , ikke for å sette mere press på deg men det hadde mest sannsynlig skuffet mange + når skulle ha en ny spørsmåls runde ??

    7. jeg fikk den selvbruningen til jul av mor! og jeg har aldri heller prøvd en så bra selvbruning, det lukter ikke, blir ikke flekker og er utrolig lett og påføre! dere som bruker selvbruning, kast det dere har, og kjøp den hun har skrevet om her. er fornøyd !

    8. Du burde heller begynne å bruke Betacarotene, den er sterkere enn vanlig betacaroten man får kjøpt i butikkene og bruker du den pluss selvbruning så blir du veldig fin brun pluss at fargen holder lengere<3 du burde også prøve Banana Boat selvbruningen den er det farge i så man blir brun med en gang man smører den på, den lukter ikke så ille heller:) den der selvbruningen du bruker der får deg bare til å se skitten ut og det vil du vel ikke?(: minner meg eldig om St.Tropez selvbruningen:S

    9. Heei! Jeg lurte på om du kunne forklart hvordan selvbruningen din skal påførest. jeg har bare brukt vanlig “fuktighetskrem” lignende greier, og som jeg forstid det så er den du har en spray? Blir ikke det veldig vanskelig å få den jevnt og sånne ting? Kunne du skrevet litt om det i et innlegg er du snill? Elsker bloggen din btw! 🙂

    10. når man tar den selvbruningen sant , må manlizzmmm ta solarium også da? plis skriv om dette i et inlegg , lurer virkelig på det! og håpre du leser denne komentaren! du ernydelig! love u ! <3 <3 <3 <3 <3 <3

    11. Har også den krølltanga, fikk den til jul men har ikke rukket å prøve den ut enda, skal faktisk gjør det nå. Utseendet er ett stort pluss, også er det jo en sånn ting (på tuppen) som ikke blir varm så derfor kan man jo holde der mens man krøller. Utrolig smart og ikke så altfor dyr! : D

    12. Hei! Bra blogg osv, fast leser. Men lurte bare på om de to første produktene og merkene er imot eller støtter dyretesting? hadde vært veldig greit om du skrev dette i et innlegg, blir så slitsomt om vi må sjekke gjennom om du har svart i kommentarfeltet hele tiden 😉
      Stå på videre, jeg vil være fast leser i en gooood stund til!

    13. Hei!
      Kjempe brae anbefalinger.
      Jeg har noen spørsmål ang selvbruningen, hadde vært kjempe bra hvis du hadde svart på de 🙂
      1. Skrubber du huden HVER gang før du tar selvbruning?
      2. Bruker du fuktighetskrem under?
      3. Sinden det er spray, er det ikke veldig vanskelig å få det gjevnt ? Tar du det på selv ? Synes det ser så vanskelig ut når det er spray.
      Takk og God jul! 🙂

    14. du er alt for brun for føra du burde ikke bruke selvbruning… ikke frekt ment men du er alt for brun det er ikkke fint ;/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg