God jul!

Jeg har hatt en super jul så langt, og nei – jeg lyver ikke! Må enda styre unna triste sanger og kjærlighetssfilmer, men hva har vi ikke Flo Rida og Ugly Betty for? Tror slike “meningsløse” ting er laget for oss med kjærlighetssorg, altså.

Det er litt kjipt å ha en sky av stress over seg i denne tiden, å være blogger er noen ganger utrolig slitsomt, man har ALDRI fri – jeg har ikke alltid like stabile “arbeidsgivere” for å si det mildt. Gud jesus, I wish you knew! Her får man både trussler og det ene med det andre. Dere som sitter i kassa på rimi er heldigere enn dere tror, det frister så mye å bare legge alt til siden nå.. Men jeg kan ikke.

Takk for et fint år her på bloggen dere, og håper alle koser seg mye nå i julen! Nå skal jeg spise julemiddag med familien.

 

140 kommentarer

Siste innlegg