nyttårskjolehjelp!

Nå er det snart nyttårsaften, og det er på tide å begynne å tenke på kjole for min del i alle fall! Om man skal bestille på nettet er det jo greit å begynne i god tid? Jeg var innom alle butikkene i byen i dag, men fant ingenting jeg ville ha desverre.. Så derfor spør jeg dere – har dere sett noen fine kjoler i det siste, enten på nett eller i byen? Så kom gjerne med tips! Kan gjerne belønne den som kommer med best tips med en link om ønsket! 

Tror det kommer til å bli veldig bra i år, går på verdens beste skole så alle som går i andreklassen der skal feire nyttårsaften sammen ( nesten alle, hvertfall!). Tror det blir ekstremt koselig! Skal også være sammen med kjæresten min, spise sammen og sove sammen. 

Kan tenke meg kjole i passform noe sånt som disse her, enten stram eller over en skulder. 

Med andre ord – jeg vil helst ha en kjole som ikke gir spessielt dyp utrining, men som uansett er stram og ikke i en knæsj farge, haha! Noen tips? 

147 kommentarer

Siste innlegg