nøyaktig 1 mnd igjen til julaften!

I dag er det akkurat en måned igjen til jul!
Og jeg har tenkt på det mye nå, men jeg husker faktisk ikke en noe fra sist jul!? Merkelig.. Husker ikke hva jeg fikk, hvem jeg var med, hvordan jeg så ut, hva jeg gjorde osv. Sykt rart, må spørre mamma og pappa senere hva vi egentlig gjorde i fjor!

Og så er det stresset med å kjøpe julegaver da.. Vi “bestevennene” har jo som sagt bestemt oss for å dra bort sammen istedenfor å gi hverandre gaver og heller kose oss en helg, synes det var en fin ting! Så er jo kjærestegaven allerede fikset.. Men for meg handler ikke jul om gaver lengre, men heller det å bare være sammen og sette pris på hverandre. Bryr meg faktisk ikke om hva jeg får, vil mye heller at man skal gjøre noe hyggelig sammen!

Og i denne julestemningen måtte jeg nesten lage meg grøt, haha! Ferdiggrøt riktignok, noe av det eneste jeg får til å lage..  

Har fått litt fall i håret etter å ha gått ute i regnet i dag, liker det veldig godt!


49 kommentarer

Siste innlegg