den følelsen

Har akkurat grått noen (eventuelt mange…) tårer mens jeg så på “the notebook”, elsker slike filmer der det er både trist men samtidig utrolig søtt! Dere må tro jeg er tidenes emosjonelle person haha, og jeg kan innrømme at når det kommer til filmer er jeg virkelig svak.. Men for en vakker film, dere! Kjærlighet er så nydelig, og den filmen er virkelig noe av det fineste jeg har sett.
Ble i alle fall en god del shopping i dag, er sååå fornøyd! Elsker den følelsen. Viser dere senere!

Nå skal jeg spise middag, er så sulten at det kjennes ut som om bena skal svikte under meg…#denfølelsen

Amanda tar på seg håret på skolen, haha<3 

Fiiiine bestevennina! 

Her har dere ett tilbud vi ALDRI klarer å motstå.. Flere ganger i uken før vi skal ta bussen hjem står vi her og sier “skal, skal ikke?” så ender det alltid opp med at vi kjøper pølse UTEN drikke, så går det 10 minutter så må vi ha drikke uansett så blir det dobbelt så dyrt.. haha, lærer aldri! Skjedde i dag også.. 

48 kommentarer

Siste innlegg