jeg er heldig

Herregud nå har jeg skrevet dette innlegget fire ganger og hver gang er det noe som klikker slik at jeg må starte helt på nytt, haha.. Håper dette er siste gangen!

Idag var jeg på JUVELEN spa for å få en hudbehandling. Grunnen er at jeg lenge har hatt misstanke om alt for tørr hud og jeg vil gjerne ha råd fra noen som faktisk vet hva de snakker om – dette fikk jeg bekreftet i dag, huden min er latterlig tørr! Jeg fikk en veldig bra hudpleie, og følte meg faktisk utrolig opplagt og frisk etterpå! Jeg fikk mange gode råd angående hudpleie, solarium og sminke. Og i tillegg ble det et par produkter på meg!
Så kjære lesere, om dere er plaget med huden deres – jeg vet hvordan det er, om så det er en liten kvise eller 100, det kan virkelig gjøre dagen litt kjip. Og de kommer ALLTID på de verste tidspungter! Men gjør dere selv en tjeneste og dra til en spesialist, da kan dere få masse råd. Det er litt dyrere enn å bare kjøpe med seg noe tilfeldig fra cubus, men er det ikke verdt det, da..? Det er jo snart jul, så kanskje noe å ønske seg! Anbefaler i alle fall alle i Harstad og nærområder å dra på Juvelen, de er best.

 Var også og hentet passe pakker på posten, alltid like gøy! Og på toppen av kransekaken er det jo idol i kveld, takker gud for at Isak enda er med! Synes ikke det er så høyt nivå i år som dommerne skal ha det til..? Fredrik var den beste, jo! 

Her lå jeg altså i rundt en time og fikk behandlig, veldig herlig! Følte meg nesten som en prinsesse (riktignok en litt småstygg prinsesse uten øyenbryn..)! 

Hahahah vet ikke helt hva man skal si jeg ligner på.. en mumie? 

Her kan dere altså se huden min helt uten sminke. Dere kan da altså se at jeg har urenheter som hvem som helst andre! Håper virkelig på å få det bort nå..

Ble sminket etterpå i en “naturlig look” av en søt dame som jobber der, de har faktisk egen stylist som kan hjelpe om man skal ut en kveld. Tror faktisk jeg skal benytte meg av det tilbudet på nyttårsaften eller bursdagen min, slik at man blir den fineste av ALLE! Heheh.

“Naturlig”, om man kan si det sånn..

Også var det produktene da, selfølgelig fra bareMinerals! Utrolig bra produkter, og det beste av alt.. De tester IKKE på dyr! Hvor fantastisk er ikke det, folkens? Det er vanskelig å finne en bra hudpleieserie som ikke lukter gress med mindre den er dyretestet. Men endelig har jeg funnet noe for meg! 

På meg ble det ansiktsrens, fuktighetskrem og øyekrem – alt tilpasset nettopp MIN hud. Føles bra at jeg nå gjør noe bra for huden min, og ikke bare en “tilfeldig” behandling. 

Så, til tingene jeg fikk i posten! Først fikk jeg løsvipper og sexy undertøy fra http://www.baci-norge.no/. Det er et nytt undertøysmerke for Norge, og jeg har akkurat rukket å prøve undertøyet på.. Veldig sexy, og jeg trengte virkelig nytt! Så da blir det sexytime når kjæresten kommer hjem, haha! 

Slik så vippene ut – de var mye større enn jeg hadde trodd, på nettsiden så de ganske små ut.. Men ordentlig partyvipper dette! Lim fulgte også med. 

Så fikk jeg en magetopp fra http://www.kandeeshop.se/sv/ ! Jeg har hatt lyst på noe sånt helt siden jeg så at Kissie brukte singlett der ifra, haha. De er jo seriøst dødskule, og utrolig dyktig dame som driver butikken! 

Fikk også med to veldig kule, store postkort. Mamma mente at de var så kule at hun faktisk skal ramme de inn og henge de opp i stuen til meg og lillesøster, haha! Crazy woman


 

Som sagt kunne dere for en stund siden vinne et par sko om dere registerte dere hos Vera&John, og den første heldige vinneren ble Anette Sundal, gratulerer så masse, jeg er veldig missunnelig! Du kan også vinne et par sko om du registrerer deg HER. 


94 kommentarer

Siste innlegg