videoblogg

Når jeg sier “pelslue” er den selfølgelig falsk pels, vet at noen av dere kommer til å reagere. Og angående sminke som ikke er testet på dyr fikk jeg tips fra en leser om at ISADORA ikke tester på dyr! Det var jo godt å høre, ettersom det finnes nesten overalt.

Glemte også å svare på hvorfor jeg ofte står med ett ben opp på bilder, og det er fordi man ser høyere og slankere ut da – true story! Skjønner uansett ikke hvorfor dere blir sur for det, haha. Come on, folkens! 

Haha ååh, så gøy det er å videoblogge egentlig, jeg elsker jo å snakke!  

111 kommentarer
    1. Elsker bloggen din! Den er helt perfekt!
      Leser den sånn ca. 1000 ganger hver dag.. Neida.
      Men er innom den fler ganger hver dag og må si jeg digger den! ♥
      Håper du vil gå inn på min blogg å ta en titt der.
      Hadde vært kjempestort om du hadde lagt igjen en kommentar :)) Jeg har nemlig konkurranse på bloggen min nå der du kan vinne lilla fargelinser!
      Love you ♥

    2. Haha, du e søt på video 🙂 Nei, trur ikke fjellreven e ekte pels, venninna mi har den å den e veldig fin ! Å man ser jo på en måte om det e ekte pels eller ikke, så trur ikke det e ekte ! 😀

    3. Fin video! <3
      Merket GOSH er heller ikke dyretestet viss du lurte! Det er et veldig bra merke (synes jeg) og det er heller ikke noe dyrt! 😉

    4. På bloggen til Hilde Christina (hildechristina.com), så er det en oversikt over hvilke merker som er yay or nay. Veldig bra blogg!

    5. Herregud så søt du er! Elskerelskerelskeeer dialekta di 🙂 extentions video hadde vert dritbra, har tenkt å kjøpe, men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe fra siden jeg har sånn ca null peiling på hva som er bra eller ikke :p tror foresten ikke at fjellreven er ekte pels 🙂 er utrolig bra at du støtter slike ting, og så itillegg kan påvirke lesere og andre i samme slengen! Kan lett se at dette er noen du sterkt brenner for! stå på sophie, du er overdrevent Hærlig 😀

    6. heia 🙂 digge bloggen din, men ville bare si at isadora sminke har stoffer i seg noen såkalte “hormonstoffer” som gjør at du ikke kan få barn. Ville bare si fra 🙂 så vær så snill, å vær forsiktig søta <3 fin blogg, og klem meeeg 🙂

    7. Viva La Diva er et kosmetikkmerke som ikke tester på dyr (Selges hos CUBUS). Jeg sendte e-post til dem for en stund tilbake om diverse spørsmål, og de skrev tilbake at all dyretest forlengst er forbudt. Det betyr (I UTGANGSPUNKTET)at H&M sminke, Loreal, Maybellin New York, Rimmel London, Lumene (de VET jeg ikke tester) osv ikke har lov å teste på dyr, ettersom det er nå blitt en egen lov. 🙂 Yes Rocher er et bra merke som kun følger organiske ingredienser i både sminke og parfymene sine. Veldig bra merke ! 🙂
      HUSK: Selv om dyretesting ikke er lov innen sminke og div. hudpleieprodukter, så er det en helt annen sak ang. parfymer.

    8. kan du ikke lage en video om hvordan man tar på sånn falkse øyenvipper…? jeg får det ikke til å når du har på så er det sååååå fint!

    9. Du er sååå søt! Haha.. Selv om folk blir litt irritert på deg i blant og irriterer seg over små ting er det bare å drite i det.. Du er en smart jente !!

    10. Synes du har forandret deg i det siste, på en positiv måte! Du er blitt litt mindre “care”. (Ikke slemt ment). Begynner å like bloggen din mer og mer, keep up the good work 😀

    11. Jeg visste faktisk ikke at body shop tester på dyr! Takk for at du fortalte det, det var en stor øye åpner.
      Haha, du er bra søt og! Det er en stor glede å lese bloggen din hver dag. Takk for at du er et lyspunkt i dagen, hilsen din lille bloggfan Andrea 🙂

    12. Du er såååå søt! Elsker videobloggene dine 😀 😀 Bra du fikk samle mange underskrifter mot testing på dyr da!!! 😀

    13. Hei 🙂 jeg elsker bloggen din, og du er kjempe søt. men sånn helt serriøst hvorfor sminker du øyenbrynene dine på den måten ? viss du hadde sminket dem litt mer naturlig hadde du blitt 1000 ganger penere 😉 selv om du er veldig pen nå også da! 🙂

    14. anngående jakke. har selv jakke fra cardigans, vet ikke om de her den nå, eller om den er utsolgt. en lang jakke som går til låre ;p veldig fin og ikke ekte pels 😉 og koster sånn 800-900 kr. 😉

    15. jakke bra red label! kjøpes på carlings. kjøpte meg idag, kostet 1199. og den ser ikke billig ut, og er fuskepels 🙂

    16. jeg har fjellreven sånn vinter jakke, og den har ikke ekte pels,men pelsen ser ganske fin ut for å ikke være ekte!:) jeg kjøpte den på g-sport eller noe, og der kostet den 4000kr, så den er litt dyr, men veldig deilig og varm!:)

    17. den pigmentflekken du har på foten, er ikke det en bivirkning fra barbiedopet da?
      eller er den fra da du var liten?

    18. Du høres ikke dum ut når du videoblogger.
      Har lest bloggen din lenge nå, men ikke sett en video før nå, og jeg respekterer deg 90% mer nå! du er faen meg reflektert jenta mi;)
      Lykke til med jakkesøket!
      Fjellreven er helt dyrefritt!

    19. Fyfaen jeg bare digger deg! Førsteinntrykket jeg fikk av deg var kanskje veldig negativt, og jeg tenkte du var en dum blondie, men etter å ha lest bloggen din en stund, og fått vite mange av meningene dine så kan jeg ikke si annet enn at jeg DIGGER deg. Og jeg digger deg enda mer når jeg hørte i denne videoen at du er imot pels og dyretesting 😀
      You go girl!

    20. Hei!
      Jeg bare lurer på en ting. Hvis sminken ikke er testet på dyr, hva eller hvem er den testet på da?.. Sminke må vel bli testet ut på et eller annet før vi menneske bruker det?.. Har alltid vært nysgjerrig på det.
      Du er utrolig flink til å blogge! Det her er uten tvil den beste bloggen på topplisten!

    21. Det står til venstre når man kommer inn på bloggen din om at du kunne snakke litt om psykisk helse eller noe. kan ikke du skrive litt om det ? det er jo et viktig tema

    22. Hei Sophie Elise! 😀
      Jeg vil veldig at du skal høre dette 🙂
      Du er en Nydelig Jente som tørr å være deg selv 🙂 Det er sånn som deg jeg synes Jenter burte være. Snill,Grei,ærlig og det skader ikke å ha den fine kroppen som du har 🙂 , motesansen osv. Du er en sånn jente som JEG er stolt over at finnes 🙂 Du er deg selv og tørr å vise dette 🙂 Og det med Marco, at du tok det så “fint” med alle de spørsmålene om Han og deg, det viser enda mer at du ikke er flau over det. Og det som du sier er Så sant, man kan ikke velge kjærligheten, det bare skjer. Og det er viktig å være stolt over den man er, og det synes jeg at du er 🙂 Digger deg veldig Sophie Elise!!! 😀 Du er en av de 4 Fårbildene jeg har! Så stå på, og vis den nydelige personelig heten og utstrålingen du har! MVH MEGA STOLT FAN ;D (PS det hadde vært fint om du hadde tatt dette opp på bloggen eller noke 🙂 Mvh en Stolt Bergenser Jente på 12,11 år gammel 🙂

    23. Herregud, i begynnelsen av bloggen din tenkte jeg “Jeezes, enda en bimbo..” Nå: “DIGGER DEG”.
      Jeg er vel og merke to år eldre enn deg, men jeg syntest du er jævlig kul. Du er imot Canada Goose, Parajumper og mot dyretesting og pels – det er en kontrast til nesten alle de andre bloggerene. TAKK; you made my day!

    24. Kjempestilig blogg! 😀
      Jeg fikk meg blogg i forrigår, og ligger blandt de øverste på lista i Stavanger! Blir inspirert av det du har lagt ut 🙂

    25. Utrolig bra video, å respekt til deg når det handler om dyr og pels 😀 Kanskje jeg må skrive ett innlegg om denne videoen og legge den på min blogg? Går greit det??

    26. Jeg har en fjellreven jakke. Det er ikke ekte pels, men ser heller ikke ut som det er 100% plastikk selv om det ikke er pels, digger den<3

    27. Fjäll räven er ikke ekte pels! har selv, og man kjenner igrunn ganske godt at det er fake hvis man kjenner etter 🙂 men veldig, veldig god og varm!

    28. hahahah, jeg liker når du videoblogger innimellom! Selv om det er litt babbel gjør det ingenting! heheh, diiiiigger deg! <33

    29. Digger deg sophie, du bryr deg virkelig! Fjellreven har ikke ekte pels så du burde kjøpe deg en sånn! Selv om den er litt dyr da .. tenk kvalitet forran kvanitet!
      Men har du extensionshestehale? følger bloggen din, men blander alltid din og tcmn sin, så lurer på om du OGSÅ har? kan du såfall vise hvordan man setter den påååå, klarer det ikke!

    30. Bjørnefitte!!:D neida.
      Jeg elsker videobloggene dine!! Fortsett, vær så snill <3 Elsker når du "peker" på kameraet for å fortelle noe;b
      Bra at det ble mange som underskrev!<3

    31. Et sminke merke som tester på dyr er loreal paris. Max faktor, Isadora, Maybelline er ikke testet på dyr (tok bare noen av de som man kan få kjøpt på ”vanlige butikker”) Synes det er utrolig bra at du engasjerer deg i dette <3

    32. Hei! På JC har de masse fine jakker uten ekte pels/skinn. Skikelig god kvalitet på de jakkene også, og varme er de i tillegg! Lykke til på jakt etter jakke 🙂

    33. HALLO, isadora tester på dyr!! bate gå å søk på internett selv, jeg leste ihvertfall at isadora er et av flere merker som tester på dyr:)

    34. Hei! Fin blogg 😀 Men ville bare si at jeg har fjell reven! og er så utrolig fornøyd! Jeg har ikke de med pels kant på hetta, men dynjakka! Er kjeme god og varm på vinteren! Og fjell reven er nok billigere enn Canada Goose jakkene, trur nok min kostet rundt 3000. Det som er dumt er at man ser super stor ut i den! jeg har small men ser nesten ut som Large. Men uansett så elsker jeg den utrolig mye! Er så god! Anbefaler den 😀

    35. FJELLREVEN E BEST! den e ikke nokka ekte pels på, men ser ekte ut! Har den i rød, og æ digge den! Den e kjempe varm, og æ e fra hammerfest ( e iskaldt der) og den e tilogmed varm nok der! OG DEN E DRIT FIN <3

    36. Hei Sophie, kanskje du vil vite om mer sminke som ikke er testet på dyr?
      The Body Shop
      Nivea
      Estee Lauder
      Chanel (denne overrasket meg)
      Clinique
      Dermalogica
      Hello Kitty
      H&M
      Isadora
      Lush
      Clarins of Paris
      id BareMinerals
      Du vet sikkert om disse, men hvorfor ikke skrive om hvem som ikke er testet på dyr?
      Elsker bloggen din btw <3

    37. Jeg syns det er såååå bra at du ikke kjøper jakker osv med skinn og pels:) jeg syns det er så bra at du ikke kjøper dette (selvom det er på “moten”) og nesten allle andre bloggere har det. At du står for meningene dine.. leser bloggen din hver dag. stå på:)

    38. Synes det er kjempe bra du er imot slikt, noe av det verste som finnes for meg er dyreplageri.
      Jeg går forresten helse og sosial, og har akkurat hatt mye om kreft. Man kan ikke bli født med kreft, men man kan få det i ung alder så kan det utvikle seg over masse år. Noen kan ha hatt det siden de var 1 år også merkes ingenting før de er 30, om du skjønner hvor jeg vil? Men om du har hatt den siden du var født er det vel lite sannsynlig, men skader aldri å forsikre seg!:-)

    39. Du sitt med pelslue på hodet og snakke om at du e imot dyretesting, pels etc.. e ikke det litt motsiganes?? UANSETT om det e falsk pels eller ikke!

    40. Jeg synes ikke du høres dum ut på video, eller sånn generelt ellers heller. Utrolig flott at du er i mot dyremishandling, men vil bare si det at produksjon falskpels kan være ekstremt natur farlig, med tanke på at de bruker mange veldig skaderlige oljer og kjemiske stoffer til det. Men uansett, liker bloggen din veldig godt 🙂

    41. Jeg har fjell-reven !
      vet dessverre ikke om det er ekte pels!
      men jakken kostet hvertfall 4000 🙂 og er vindtett og regntett ! jeg har den i marineblå og elsker den ! er veldig pen!

    42. Hudkreft ja! Folk har så sykt lite å finne på for tiden tror jeg.. Det er nok sikkert et fødselsmerke eller føflekk?:) Uansett så digger jeg deg så sykt!

    43. jeg har fjellreven, og det eneste er at det er inni jakken altså, gås eller noe, men det er jo det eneste man kan lage dun av. men jeg er virkelig veldig veldig fornøyd med min! den koster jo penger men er virkelig verdt det. ca rundt 4000,- kr. jeg har fått min av mamma, så den jeg har er 25 år gammel og er god som ny!
      jeg er også veldig veldig imot pels! 😉
      elsker bloggen din<3

    44. Først må jeg bare si at jeg virkelig elsker bloggen din! 🙂 Men jeg synes det kan bli ganske kjedelig å sitte å se på 5 min lange videoer der du kun snakker, hadde vært bedre med flere videoer, som kanskje er kortere? Jeg har aldri tålmodighet til å sitte å se så lenge, så det hadde vært mye bedre, tror jeg da 🙂 Bare et tips! 🙂

    45. Hei sophie! Jeg lurer bare på om du har noen tips om hvordan jeg kan få slankere lår og rumpe?
      Btw jeg er så glad at du har blogg! Du har faktisk gitt meg bedre selvtillit! ( som jeg egentlig sliter med). Takk skal du ha og fortsett videre med bloggen <3

    46. Den flekken du har kan være sånn fødselsmerke som du fikk da du blei født 🙂 bare informere slik at du vet 😉

    47. Fjellreven er en utrolig bra og varm jakke, bruker ikke pels – alt er syntetisk, tror noen av jakkene bruker dun, men finnes også uten! Tror det er den mest naturvennilige jakken, og dessuten utrolig fin og sporty 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg