konkurranse!

Jeg tenkte å ha en konkurranse, men denne gangen litt annerledes! Dere kan altså vinne hårkyrstaller, clips med print ( fra hairtohair.no) og selvbruning fra tantowels i en goodiebag. MEN det dere må gjøre for å vinne, er å gå inn på DENNE nettsiden og skrive under på underskriftskampanjen mot testing på dyr for kosmetikk. Jeg skrev selv under der i går.
Når dere har gjort det legger dere igjen en kommentar på dette innlegget, når jeg trekker vinneren blir jeg å skjekke at han/hun faktisk har gjort det. Tenk så mange underskrifter vi kan samle nå, folkens! Jeg fikk helt kick i går når jeg kom på at jeg faktisk kan samle mange underskrifter via bloggen, så nå håper jeg virkelig mange gjør det.. Det betyr så mye for meg! 

Dette kan dere altså vinne. Det har en verdi på rundt 6-700 kroner:-)

Denne reklamefilmen synes jeg er sinnsykt bra, veldig kort og symbolsk om dyretesting. Og ja, nå lover jeg det skal bli slutt på alt det dyremaset mitt for en stund, hehe. Denne filmen er heller ikke “ekkel”, så alle kan se den! 


1513 kommentarer

Siste innlegg