Nå går jeg og legger meg!

Det er noen ganger jeg rett og slett blir lei meg av å se på bloggen min, og nå for tiden er det virkelig sånn. Synes oppdateringene har vært så kjedelige i det siste! Desverre har mesteparten av tiden min med pcen gått til å ta tak i bloggjobb og rydde opp i mailen min som har oversvømt litt for lenge.. Men nå er jeg ferdig med det = mer tid til bloggen = fler og bedre innlegg!
Og det hjelper jo på motivasjonen å vite at jeg snart får nytt og fresht design! Gleder meg sånn! ;)

Nå skal jeg legge meg å sove sammen med elsklingen min, så vi høres mer i morgen! Susssss! 

Haha og til dere som lurer på hvordan vi klarer å ta disse bildene og sier at det er skikkelig “mindfuck” så e det så enkelt som at vi setter det oppå en hylle og så tar selvutløser, hehe! Elsker at vi har funnet denne bildemetoden, har det så sinnsykt gøy når vi tar slike bilder. Blir mye tull, for å si det sånn! 


Haha her har dere “behind the scenes”… 

79 kommentarer

Siste innlegg