Det tok to dager..

Jeg og Marco har brukt to hele dager på å se ferdig den første ringenes herre filmen, haha. Har vært mange forstyrrelser, han har sovnet, jeg har sovnet, jeg har blitt rastløs og slike ting. Men nå var det altså gjennomført! Jeg må vel nesten si at jeg likte den, om ikke kommer min Ringenes herre-gale kjæreste til å klikke helt… Og om jeg får sitere min kjære, ” det finnes ikke noe bedre enn å se kjekke men sloss på film, med sverd ogsånt….”. Haha, så sant, så sant! 

Og til dere som reagerte på at jeg kjøper kjæresten en ipad 2 i julegave -slutt å psykoanalyser det, jeg ville bare gjøre julaften fin for kjæresten min å gi han noe han ønsker seg. Jeg sier ikke at dere skal gå ut å kjøpe deres kjæreste ipad og jeg mener ikke å gi ut feil signaler, men når jeg tjener såpass som jeg gjør, hadde det ikke da vært feil å gi noe billig bare fordi jeg føler jeg MÅ når jeg faktisk kan kjøpe han det han ønsket seg mest…? Come on, dere som sier at han åpenbart er kjøpt og betalt.. Han ble sammen med meg før jeg var toppblogger, før jeg hadde mye penger, og før jeg var “kjent”. Men ja, han var åpenbart synsk og så dette komme, derfor har han brukt meg all along.. 

Verdens fineste kjæreste<3

aw, tenkeblikket

 

158 kommentarer

Siste innlegg