Jeg hater når…

…….folk skal klikke for ingenting. Og et “folkeslag” som alltid skal ta helt av, er nemlig BELIBERS. Jeg mener, bare for at jeg sa at Justin Bieber har bollesveis klikket mange og bare ” mister respekten for deg jævla hore håper du DØR!!!”. Og da blir jeg sånn…. hva skjer? 

Jeg har kjøpt to cd’er av han, jeg har et lite bilde av han på rommet og jeg bestilte faktisk never say never i overigår. MEN – det er en forskjell på å respektere en person – for jeg respekterer Justin – til å bli helt gal i hodet og begynne å komme med drapstrusler til folk. For faktum er, før så hadde han bollesveis, og jeg beklager at jeg ikke bryr meg så mye om utseendet hans som dere gjør. Jeg har ikke sagt han er stygg, dårlig til å synge, lite talentfull osv. Så hvorfor hate?

Om dere liker musikken hans driter dere vel i hva slags sveis han har! Det gjør i alle fall jeg. Det var en spøk folkens, trodde virkelig dere hadde mer selvkontroll enn som så. 

Han lager musikk for ørene, ikke øynene. Så dytt vekk alt det overfladiske, det er LATTERLIG!

139 kommentarer
    1. hater de veslevoksene småjentene som googler justin bieber + kritikk , for å finne mest mulig dritt å kjefte på folk som har skrevet ørlite negativt om han.

    2. Jeg er metalfan. Hvis jeg kun skulle hørt på pene gutter, hadde det jo blitt helt feil. De jeg hører på er vanligvis svette, rare og har all verdens hårsveiser. Enig at man ikke skal dømme musikken utifra utseende på personen som synger. (:

    3. ååh, jeg er så SYKT enig med deg, folk tar helt av.. SKjønner ikke helt poenget med å sendre drapstruseler bare for noe slikt..

    4. Hvordan kan de vite(hvis du ikke sa noe om det) at du ikke synes det var fint? .. omg!
      Jeg driter i om han har bolle sveis eller ikke, DET ER STEMMEN SOM TELLER! og musikken daa :p
      men jeg er helt enig! det er unødvendig!

    5. Herregud, du sei at folk bryr sæ så mykje om utseende å klikka før ingenting. Så vær vennli å la vær å skriv sånn dritt som du veit folk klikka før, herregud! du irriter mæ te di grader av å te :-p sytbæs

    6. Too bad for you at justin ikke har bollesveis nu da.
      Ikke frekt ment, men koffer rakk ned på han? og ikke nekt, du jorde faktisk det i det innlegget. Koffer bry dæ? han e en gutt som faktisk har klart å oppnå drømmen sin, som veldig få klare. Han e verdenskjent og har utruli mange fans.

    7. Justin hadde ikke akkurat bollesveis …
      men vist du syntes d så sån ut , så er jo det din mening : )
      Jeg digger Justin selv , men jeg blir jo ikke sur fordi noen har en annerledes mening om han en det jeg selv har .
      Noen tar ting litt for serriøst !…

    8. e syns faktisk han kler den nye sveisn mye beire enn den han hadd før :p ikke da at e lika han beire no, men ja. du skjønna 😀

    9. enig! Jeg synes han er kjekk, liker musikken og har respekt for han, men vil ikke kalle meg selv for en belibier, synes det er såå fjortiss og drive å si slike ting: SÆRR MISTA RESPEKTA FOR DEG NÅ SOPHIE,DØØØØ. Hallo? Han er en kjendis, tror ikke han tar seg så jævli nær av at du skrev på kødd at han hadde bollesveis. For før hadde han faktisk det.

    10. haha, mange ragerer så sykt tragisk! det var bare tull og ja han hadde bollesveis,men synger bra forde om :L

    11. Justin Biber lager musikk for øynene og ikke for ørene vil jeg si 😉 de er musikk, noen som har hørt Jenny i Idol ? Hun lager musikk av sjel, man hører ikke på musikk når man hører på henne, hun er unik ! og råbra ! Justin Biber er vel som alle andre artister, de lager musikk 😉 For å være ærlig så har jeg aldri hørt en hel Justin Biber sang. Jeg syns han fikk for fort stjernestatus.

    12. Hahahah! Slike folk er så sykt irriterende! Og hva så om noen ikke liker ham? Skal det bli 3. verdenskrig da eller??? De klikker jo for ingenting! heheh 🙂 Lo av kommentarene på det innleget om Bollesveis-Bieber! 😛

    13. Dokker som kommenter sånn der at ho ska vær vennlig å ikke si det osv,fordi dokker bi irritert = LA NU VÆR Å LES DA,FOR FAEN 😉

    14. heeeelt enig ! forskjell på å være fan og fjortis
      jeg har ikke noe mot han, han synger bra, men han har fortsatt bollesveis. eller… han hadde

    15. Jeg er helt enig med deg, jeg blir flau av sånne folk rett å slett jeg er en Justin Bieber fan kommer altid til å være det også ^^

    16. Uansett hvordan Justin Bieber ser ut, så bryr jeg meg ikke, jeg syntes personlig at han er driit kjekk. Folk har forskjellig smak, men det finnes grenser. Man behandler ikke folk på en dårlig måte selvom de liker en annen ting enn det du gjør. Det kalles selvbeherkelse folkens.. Og om Sophie liker Justin Bieber støtter jeg ho. Jeg er 50%50 fan av han, men god musikk har han og kjekk er han og. Drit i hva andre mener om hva du liker eller hva du liker å gjøre. Ikke bry deg, de er bare sjalue for de ikke har noe sukesess i det de gjør.. Derfor må de rakke ned på andre og gi de dårlig selvtillit… Stå på Sophie Elise, jeg ELSKER bloggen din <3

    17. så du ikke hva jeg nettop skrev der oppe Hannah Elise? Det er jo ikke fjortis å skrive ” oh my gosh ” ..?

    18. ømh, bollesveis? har du sett på han nå i det siste? viss du kaller det bollesveis så få deg briller 🙂

    19. jeg er en ufattelig stor belieber, og skjønner at andre blir sinte, men folk er flinke til å overdrive. han har ikke “bollesveis” lenger, just so u know.. han har klippa seg og blitt mye finere på håret 😀 så på, flott blogg!

    20. Kan vell starte med at; “Yes, Im a belieber!”
      Skjønner deg vell på de “hat” kommentarene, overdrevent av visse folk. Imotsetning syntes jeg ikke han har bollesveis da. Menmen, folk har forskjellige meninger ^^ Anyways, han er veeldig kjekk nå dah! 😀

    21. hver gang når du får hat mot noe så kommer du alltid med sånne argumenter om at du faktisk kjøper det og det, og gir så mye penger i måneden til det og det, så ingen andre trenger å si noe liksom.. er ikke vondt ment altså, liker deg veldig godt som blogger, er bare noe jeg har lagt merke til (:

    22. Justin Biber lager musikk for øynene og ikke for ørene vil jeg si 😉 de er musikk, noen som har hørt Jenny i Idol ? Hun lager musikk av sjel, man hører ikke på musikk når man hører på henne, hun er unik ! og råbra ! Justin Biber er vel som alle andre artister, de lager musikk 😉 For å være ærlig så har jeg aldri hørt en hel Justin Biber sang. Jeg syns han fikk for fort stjernestatus.
      – Har bare nødt og være ENIG med den kommentaren der! Men syntes også att små jenter reagerer alt for sterkt på kritikk til Justin Bieber. Du må nesten regne med å få kritikk som kjendis, så kanskje du forbedrer deg? Skal ikke bli sint pga kritikk.
      Alle får kritikk, uansett hvordan du skrur og vender på det.

    23. Det er jo litt latterlig at du legger skylden på leserne dine da, når du sier “trodde virkelig dere hadde mere selvkontroll enn så”. Du skrev det jo faktisk på en måte så det virket som du ikke likte bieber, så synes det er feil at du legger skylden på leserene dine som faktisk leser bloggen din.

    24. Du har kjempebrae meninger, det er jo bare å beundre deg med alt 🙂
      Btw, jeg er helt enig! Jeg er ikke spesielt fan av han, men han lager god musikk. Han er litt spesiell, men på en bra måte! Han er ikke søt i mine øyne, han har bare en fantastisk sangstemme, og talent!
      – Klem lille meg, som digger bloggen din ♥

    25. Helt enig utrolig enig <33 og til deg, Hanna Elise:
      Æ e ikke fjortis, hahaa å æ digge han ;* ouch, så stikk

    26. Jeg er enig i at det er teit når folk klikker og kommer med trusler. Men…. Det er et år siden han hadde bollesvis. Han har faktisk en ganske så normal og kul frisyre nå. Alle sier at han har lys stemme oog bollesvis, men dere har visst ikke forstått at han har forandret seg det siste året. Så du MTV EMA i går? Se på håret hans og hør på stemmen hans før du begynner å snakke:-)

    27. Det der er ikke respekt, han har bollesveis, det er mobbing. Mobbing av utsende, noe man ikke kan bestemme, hvis ikke man tar oprasjoner, plastic fantastic lizm 😉
      Men viss det var en spøk er det jo helt klart noe annet, men jeg synes personlig ikke at det var morsomt…. ! 😀
      Men til dere som reagere så sykt, stikk, hva faen, det er hennes blogg, den er om henne, skal være hennes meninger. Hun skal ikke skrive det hun tror dere mener, vi har alle forskjellige meninger ! LOL
      – Digger bloggen<33 Kan du ha en sminkevideo snart, hverdags- og festsminke ? 😉

    28. Han hadde jo bollesveis før da! Vi er jo ikke han, så hvorfor skal vi da ta dette nær? Folk er gærne. Elsker Justin Bieber, men man kan bli litt lei. Sant?

    29. jeg er en belieber, men jeg skjønte med en gang at det var tull og jeg syns faktisk det var kjempegøy. jeg lo 🙂

    30. Jeg er en belieber, men han hadde jo bollesveis før, ingenting å klikke for 🙂
      Når jeg så innlegget tenkte jeg faktisk “nå kommer sikkert noen til å klikke”
      Men syntes alltid han har vært drit skjønn, uansett sveis.
      digger justin bieber, men ingenting å klikke for det du skrev :):)

    31. jeg er en beliebeers har vært det siden første gang han la ut baby sangen har vært det i 4 år nå alle har sagt dritt om han jeg bryr meg ikke for jeg er en belieeber elsker han for som han er har masse bilder av han og filmen boka og parfymen alle vennene m ine hater han men jeg bryr meg ikke<3

    32. Ja seriøst Belibers… Hvis hun hadde hatet han, så er jo dere like gode når dere skriver at dere hater henne 😛

    33. Helt enig med deg der! Jeg hverken elsker eller hater han, synes han og musikken hans er helt ok. Han er veldig flink da! Jeg VISSTE at du kom til å få mange stygge kommentarer på det innlegget, belibers er helt ekstreme 😉
      STÅ PÅ! Du har så rett, det vet vi alle!

    34. ja, er så enig. folk klikker heeelt hvis jeg sier noen ting som jeg mener om justin bieber. jeg kan ærlig si at jeg liker musikken hans men jeg går ikke amok på en person akkurat som om det var meg selv de snakke om. helt sykt hvordan folk reagerer. D:

    35. Foreksempel: Jeg hørte på deg da du sang The Climb, jeg synst du sang fint men du har Osama Bin Laden hår.. Det er på en måte det samme…

    36. haha,enig! jeg er en belieber selv, men klikker ikke for at noen sier at han har bollesveis :L. feks; jeg liker musikken til lady gaga. Men jeg liker absolutt ikke klærne hennes, jeg syns de er rett og slett styggge! :L

    37. Haha enig med deg der. Belieberene skal alltid forsvare han. Elsker musikken men synes ikke hn er sånn dritpen akkurat 🙂 men han var jo ganske sexy på EMAs da 😉

    38. Men alle har forskjellige meninger, så man kan si det man mener men på en grei måte;) Men man skal passe på hva man komenterer 😀 Blogg vidre og stol på deg selv ;D

    39. å guud, noen er så tåplige at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! digger deg, virkelig. er så fint med noen som får sagt i fra! 🙂

    40. JUSTIN BIEBER ER DIGG, JUST ASS YOU KNOW! <3
      EG ELSKER JUSTIN, OG HAN HAR IKKJE BOLLESVEIT, HAN HAR KLIPT SEG OG FAKTISK BLITT GANSKE FIN! <3

    41. det er ikke alle bieber-fans som er sånn. jeg elsker justin bieber, men jeg synest jo også at han hadde bollesveis FØR, og jeg har ingenting imot at du kaller han bollesveis-bieber, jeg synest det var morsomt jeg 😀 MEN han har mye finere hår nå, og han er jævlig deili, så om du har noe imot han så trenger ikke du å dele det med alle andre.

    42. Er helt enig med deg! Jeg er en bieber-fan men han hadde faktisk bollesveis før, og belieberene trenger jo ikke å klikke fordiom. hahah.

    43. mn viss du ikkje vil atte folk ska klikka, so må du jo ik skriva sånt. e jo ganske logisk. du ba liksom om da. og eg føle at du ha mange innlegg som får oss beliebers t å virka heilt idiotar. mn eg ska liksom ikkje slutta å lesa bloggen din av den grunn. du e favoritt bloggaren min :)) ilu

    44. Ehehe, care litt om Bieber egentlig.
      Men innleggene dine starter nedenfor reklamen du har på siden. Er ikke helt sikker på hvorfor men nå har alle innleggene dine jeg har fått opp på bloglovin blitt slik. Bruker chrome, så skjønner ikke helt hva som er galt. Trodde først alt var sletta eller noe. Hehe. : P

    45. Bra skrevet!
      Det er akk det samme med M.J, folk sier at han var stygg. Same shit det er musikken hans som telles!

    46. Helt enig!
      Synes Justin er kjempesøt, og sangene hans er dødsbra! Jeg er ikke den personen som er mest opphengt i ham, og sitter ikke og googler ham hver dag, så vil ikke kalle meg en “Belieber”, men vil absolutt si at jeg er en fan. Han har en fantastisk stemme, og ønsker han lykke til videre! 🙂

    47. Helt enig med deg, har lest bloggen din en stund nå, og når jeg leste dette innlegge ble jeg bare oppgitt over alle de som er så vanskelige at de må klikke for en ting som det. Ikke at jeg er fan av han, men han har god musikk og sånt, selv om han hadde bollesveis før så er ikke det akkurat noe å klikke for.. Syns noen ganger at Justin Bieber fans overreagerer litt vel mye noen ganger.
      Til alle justin bieber fans: Det er ikke alle i denne verden som digger justin bieber så nå er det bare å godta det faktume også..

    48. Helt enig med deg! Selena Gomez fikk vel drapstrusler når hun ble sammen med Justin, fordi noen av fansen var sjalue, så det sier vel litt! 🙂

    49. Det verste er jo at de skriver sånne lange taler i statuser (ol.) om at folk hater justin bieber og hvor teit det er av de og si at de ønsker at han skal dø, de gjør jo faktisk akkurat det samme til deg her.
      Selv har jeg ingenting imot Justin, men er absolutt ikke noe Beliber eller noe i den dur.

    50. Haha,de tar virkelig av xD De må da la folk ha sine meninger uten å klikke helt! Har hørt at etter Justin ble sammen med Selena,så har det kommet haugevis av drapstrusler til Selena,wtf lism ?! Er man virkelig en fan som må man jo være gla på hans vegne ! Herregud.Jeg er ikke noe fan sjæl,men har heller ingenting imot han..liker bare ikke musikken 🙂

    51. syntes ikke du skal tenke på det 🙂 hater må hate. de prøver å finne sånne små ting å rakke ned på deg. De går jo sikkert inn på bloggen din daglig. og er sikkert veldig sjalu for at du har det perfekte liv, syntes du er kjempe flink og blogge, ikke la sånne sjalue mennesker få ødelegge det
      – afs

    52. helt enig med deg – folk er helt hysteriske pga utseende hans ovs … jeg liker han pga musikken, og pga alle de drittungene ser folk ned på meg og tror jeg syns han er super deilig.. han ser jo ut som en baby

    53. jeg skjønner hva du mener. Men det vi reagerte på, eller iaf jeg var at du sa “lille bollesveis-Bieber”. Det virket ganske nedlatende.
      For ja, greit du har kjøpt to cd’er og filmen og bla bla bla, men du vet ikke særlig mye om han når du sier slikt 🙂 sorry, men jeg syntes det virket ganske respektløst..

    54. hahaha , jeg er en stooor fan av justin, han er min helt (a) meheh <3
      menne han hadde jo bollesveis?? men det var jo utrolig søtt på han! liksom da 😀 <3

    55. Beliebers*, og var vel strengt talt ikke BOLLEsveis, bolle sveis kommer jo fra at man satt en bolle på hodet og klipte rundt. Høres nesten ut som om det er en dårlig ting å ha “bollesveis”. Alle elsket jo håret hans og det hadde stoor effekt på berømmelsen hans. Fikk jo solgt det for 40 000, da.

    56. jeg er en belieber, og jeg syns det er helt greit at du syns det, du får ha dine meninger om han. så ikke sett alle i en bås (: ikke frekt ment eln, bare sier ifra

    57. enig! er selv klikk belieber, men jeg syntest at han hadde forjævlig hår før. det må alle beliebers bare innse en dag. for det var drittstygt

    58. Jeg er stor belieber, men er helt enig med deg 🙂 Blir veldig feil å klikke på deg bare fordi du sa at han hadde bollesveis og si det samme til deg, som mange sier til de som kaller han for jente, gay osv.

    59. du har helt rett. jeg er en kjempe stor belieber, men jeg bare hater det når noen beliebers begynner å klikke på folk helt når noen rakker litt ned på han. de må virkelig roe seg ned.. og spessielt når det kommer til at de sender drapstrusler, herregud. men heldigvis er ikke alle beliebers det, hvertfall ikke jeg! alle har hver sin mening.

    60. Sattan, har du sett ditt eget hår?
      ser nesten ikke ut som du dusjer, ser fett og slitt ut, ikke klag på andre før du har sett deg selv i speilet selv, jente!
      Tipper du stinker, å du bruker sikkert 2 bher oppå hverandre! kjenner en person fra harstad (sier ikke hvem), som har sett deg i virkeligheten. Sier du er ekkel å stygg, å har ikke nesten pupper i virkeligheten 😉 falske faen

    61. Jeg elsker han,han er super kjekk med den nye sveisen. men syns han var SYKT skjønn med den gamle hårsveien også han er altid deilig uannsett hva !!!<3<3 ps:til dere som sier at han er homo stygg og lignednde dra dere til helvete han er best dere er sjalu !GET A LIFE

    62. Helt enig med deg, Sophie:) Tragisk av folk og overreagere på den måten. Haha. Justin bieber er en utrolig flink sanger og ja, han er kjekk, men hallo? Utseende er ikke alt. og ja, han hadde bollesveis før, men hva så? hvis HAN liker det, så hvofor skal andre bry seg! Det blir for dumt. btw. Elsker bloggen din<3 Du er et utrolig forbilde. Vertfall for meg 🙂

    63. Kjønner at folk “noen” folk har en tendens til å overreagere, ingen er perkefte man må bare inse det. Justin hadde nok litt bollesveis da, deg må selv jeg som beliber innrømme,men herre gud, å begynne å true folk for å si det er helt unødvendig. Det er ikke rart det blir krig her i verden. Det verste er at de som blir utsatt for disse truselene, tenker på alle belibers som slik. For vi 99% av beliberne er ikke sånn (i følge meg), jeg vil ikke true noen jeg tør jo så vidt å true min egen pc, når den er så sablanes treg, bare fordi jeg er redd den slutter å virke. Å sende trusler til en persjon, gjør ikke det noe enklere. Det gjør det bare vanskligere for oss belibers som ikke har gjordt noen noe, å prøve å få folk til å skjønne det. Jeg blir lei meg når jeg hører slikt, og mener ingen fortjener trusler for noe å pinglete, for ingen er jo perfekte, men man har kontroll og hjerne kapasitet til å skjønne av dette bare blir for dumt.
      Ps: Elskar bloggen din 🙂

    64. Jeg er enig i at noen overreagerer. Men jeg synes det er litt feil å si at beliebere er noen som alltid skal ta helt av.. Det synes jeg blir litt feil! Noen har sikkert ikke forstått hva du mente, og derfor overreagert! Men jeg håper du ikke mener at alle bliebere er like, og at alle overreagerer, for det er ikke sant…. menmen, alle har lov til å ha sin egen mening 🙂

    65. Kjære sophie elise :)!
      Håper du ser denne kommentaren og leser –
      Jeg er belieber, og jeg skal fortelle deg en ting som kanskje ikke du sjønner.. men du vet at alle skal være tøffe i kjeften mot Justin, han har alltid vært hata som kjendis og blir dømt for hva pokker det er. Du skjønner bare ikke det at beliebers er der for Justin uansett hva, selv om han ikke kan se hva folk skriver, selv om det kanskje ikke sårer følelsene våre, men det gjør vondt for oss å la folk si slike ting om han. Akkuratt nå sa du ikke noe frekt, jeg henger med ok? 🙂 men beliebers tar av PGA = vi faktisk blir lei av å ikke kunne se opp til/like/elske/digge eller hva faen det måtte være, uten at noen skal si noe. Du må bare oppleve det for følelsen og forståelse. Desverre men det er en grunn for at folk vil kalle seg Beliebers, ass. det vil si å støtte justin for evig og alltid, gjennom vondt og godt, om du må eller ikke, du har tapt om du upper med oss, desverre for å si det slikt.. jeg skal ikke si meg uenig i at det er dumt, men vi har ingen andre måter å forsvare oss selv og hva vi liker.

    66. kanskje grunnen til det er at alle slenger drit etter han hele tieden og vi er vant til å forsvare han! Gjort det siden 2008 og kommer alltid til å gjøre det..
      Vis vi klikker så ikke si noe negativt.

    67. liker ikke jb , men han er ikke verst jeg sier ikke selv at han er helt talent løs vis han hadde vert det hadde ikke noen likt han XD ps<:vis dere liksom gir draps trussler kan dere gi dem til noen som dere selv !(ja jeg virker som et hissig lite adhd troll , og ja jeg er neeesten det jeg har adhd er 11 år og 100,52,04 cm høy men har en stemme som er mye bedre en jb sin det er bare at jeg aldrig tørr å synge for folk XD!!! (kann ikke noe for det er bare flau !) ja og en ting til alle kan noe ! jeg kan synge, male og annet i rutene kunst/hobby og sport og idrett)IETT)** men det er en ting jeg absolutt ikke kan : danse XDDDD det ser st som om jeg ,tisser på meg eller er jævlig nødig XDDDD ps: er nordlenning unnskyld for banning for dere som syn sat å si jævla er feil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg