out tonight

Det var kjempekoselig å bare ta en pause fra data og alt i går, selv om jeg 99,99% av gangene bare blir glad av å lese kommentarer er det noen ganger jeg blir direkte lei meg, slik som jeg ble nå nettop da jeg skjekket.. Så derfor, er glad jeg ikke så det i går når jeg bare skulle kose meg med kjæresten min! Vi så disneyfilmen “to på rømmen” og spiste pizza. Sovnet faktik klokken 20 i går, haha. Men er godt å være utvhilt i dag!

I kveld skal jeg ut igjen! Og jeg håper det er greit at jeg skriver om at jeg drar ut ogsånt..? Jeg kommer aldri til å skrive om at jeg er sååå dritings eller hvor bakfull jeg er for det er latterlig, og slike ting er ingenting å skryte av. Men at jeg drar ut med venninner og koser meg, det må være greit! 

Et bilde fra sist helg, Anne-Sofie, Charlotte, meg og Caroline! Elsker virkelig det bildet

66 kommentarer

Siste innlegg