fjortisfabrikken

Jeg har virkelig blitt bikbok’s største inntektskilde, det er jeg sikker på! I alle fall i Harstad.. Jeg vet ikke om det er en slags tvangstanke (for de har jo ikke sååå mye fint..) men hver gang jeg skal handle noe klær vender jeg alltid snuten mot bikbok. Hva annet finnes der ute? Haha, for det har virkelig ikke jeg peiling på.. Det må være en slags epidimi blandt oss fjortisser her i Harstad, bikbok or die! 

Så dere trenger ikke engang å spørre om hvor klærne mine er ifra nå lengre, 99,99% kommer fra fjortissfabrikken (også kjent som bikbok.). Noen andre enn meg som synes Whitney Port kolleksjonen var en smule oppskrytt? Gleder meg til den neste av Jenny Skavland! 

Her kommer innkjøp, og tips meg gjerne om butkker som har fine klær for tiden!

Kjøpte shortsen, toppen under, cardigan og smykket idag.

121 kommentarer

Siste innlegg