fri

Det hjelper ikke å høre ” det ordner seg for snille jenter” når man kanskje ikke alltid er snill. Det nytter ikke å høre at det”order seg til slutt”, for når er slutten, egentlig? Det nytter ikke å høre at man fortjener det beste, for man får ikke alltid som man fortjener heller. Det eneste som nytter er å stå opp, kjempe for det man vil ha og ta kontroll over sitt eget liv. Faen, det skal jeg gjøre nå. Folkens, drit i hva alle andre sier, gjør det DU vil. Folk kommer alltid til å spre rykter, folk vil alltid ødelegge for deg, og selv om det virker som verdens undergang så kan man gjøre livet sitt bedre. Men kun DU kan gjøre det. 
Og trust me, jeg vet hva jeg snakker om. For 8 måneder siden sa en person til meg, “slett bloggen, om ikke har vi ikke kontakt mer. Du kommer deg ingen vei med den, og du flauer deg ut”. Hva gjorde jeg? Kuttet kontakt. “Blir du sammen med en som er født i 97 kommer du til å miste all sosial status og respekt”. Hva gjorde jeg? Det vet dere jo. Det er først når man tar slike valg og følger hjertet sitt at man blir lykkelig, det er en grunn til at jeg var mye deprimert før. Jeg brydde meg alt for mye om hva andre ville jeg skulle gjøre, at jeg rett og slett begynte å leve mitt liv for å tilfredstille andre. Det kommer aldri til å skje igjen. 

I dag skal jeg være sammen med kjæresten min og bare bruke tid på han, være lykkelig rett og slett. Han er en av få personer som virkelig ønsker meg godt, som passer på meg og som bryr seg. I dag skal jeg ikke tenke på alt som skjer utenfor.. VI snakkes i morgen! Jeg elsker dere ♥ 


Lille trøtting ♥ 

156 kommentarer
    1. du er så søt, og flink til å skrive og inspirere andre ! og selvom jeg syntes du kler uten extensions, vet jeg at du ikke vil forandre deg etter hva andre mener, og det er elsk ! 🙂

    2. Du insisperer meg, Rett og slett. Måten du er. Måten du tolker situasjoner på. Måten du viser følelsene dine på. Måten du skriver, og forstår. Sophie, du er spesiell, og så unik. Marko er en heldig gut, som får deg! Dere er sykt søte sammen. Ingen par er perfekte, men det virker ut som at dere holder sammen i ondt og godt. Sophie, du er så rå!
      Elsker bloggen din, og deg.
      xoxo, lots of love

    3. kjæresten din er heldig som har en så fantastisk jente som deg <3
      stå på, bloggen din er til stor inspirasjon for mange unge jenter

    4. Du fortjener all respekt for at du skriver det du skriver!! Alt er så inspirerende 😀
      Kos dere 😉

    5. Første gang jeg så bloggen din må jeg inrømme at jeg tenkte “enda en plastikk person osv.”, men når jeg begynte å lese bloggen din likte jeg deg mer og mer. Nå er du et av mine store forbilder.
      Jeg har en litt spesiell stil, og personlighet, og når du skriversånn som du skrev på dette innlegget hjelper det meg utrolig nye. Jeg leser bloggen din hver dag, men pleier aldri å kommentere.
      Elsker deg Shopyy, stå på!

    6. Veldig bra du følger ditt eget hjerte, og ikke andres! 🙂 Men en ting jeg lurer på, hvorfor er du så brun? Tar du bare sol, eller bruker du selvbruning, melanotan elns? 🙂

    7. Jeg har lest bloggen din en lang stund nå, og som Emotonie, så tenkte jeg også ”enda en plastikk person” , men det jeg har funnet ut etter å ha lest bloggen din lenge er at du er en fantastisk søt og snill person. Jeg liker at du er åpen og ærlig om livet ditt og ikke er sånn “standard blogger” som forteller om sitt “perfekte liv” Du forteller både om opp -og nedturer og du har inspirert meg , ved å vise at du driter i hva andre folk synes. Skulle ønske jeg kunne vært like sterk. Min mening blir omtrent hver dag påvirket av andres meninger, noe som irriterer meg, men det har på en måte blitt som en dårlig vane. ( Håper du kan lage et innlegg om hvordan du klarte å se forbi alle bitchene som dømmer ) Du er ett av mine forbilder. Enhver person som kommenterer negativt, har faktisk ikke et liv. De er bare misunnelige, jeg lover ! Åh, jeg vet om så sykt mange sånne personer. Du har også sykt fin kropp og jeg ser ikke noen grunn til å skjule den. Jeg digger deg. You go giiirl !

    8. Jeg synes du er rå, jeg! Du er en av de beste bloggerne og uten tvil den bloggeren med mest vett i hodet! Stå på, Sophie!
      Jeg synes du og Marco er kjempe søte, og alder er bare et tall. Tre år er ingenting! Dere er lykkelige, det er det som teller. Folk er bare sjalu! 🙂

    9. digger deg, du er blogg forbildet mitt! <3 Du er en så¨fantastisk blogger, og jeg setter så pris på det du gjør. At du virkelig bryr deg om andre! <3

    10. Du er IKKE fri.
      En mer bundet person skal man vel lete lenge etter, du er en fisk som følger strømmen. Ikke utgi deg for noe du ikke er.
      Og være fri er og være seg selv, tørre gå uten ett tonn med sminke, extension og løsvipper for det definerer vel ikke deg eller?
      Du er som ALLE andre, kjøper samme klærene,samme maten, lik sminket, kopiert en barbie dukke, tenk og kopiere ei dokke, Nei gå og legg deg lille sofie 😛 Du er tragisk, dagens lille latter 😀
      Tro gjerne du er FRI, godt og leve i trua, men en mer oppbundet person skal man vel leite lenge etter 😉

    11. Vet du hvorfor jeg følger bloggen din..? Fordi jeg elsker meningene dine, og jeg elsker hvordan du skriver! Og jeg kjenner meg igjen i så utrolig mye! Du er en skikkelig klok jente, Sophie Elise. Du er et levende bevis på at hårfargen ikke har noenting å si når det gjelder IQ! 🙂 (haha, er egentlig blond selv. men har farget håret da).
      Dette er faktisk første gangen jeg kommenterer på bloggen din, tror jeg.. Men denne gangen “måtte” jeg, for dette var skikkelig bra skrevet av deg! Digger deg, søte Sophie 🙂

    12. WOWOWOWOW, jeg virkelig elsker den nye hårfargen din!!! du kler den så mye bedre og den passer alderen din litt bedre hvis du fatter, den lyyys blonde gjorde sånn at du så ut som ALLE andre fjortizz jenter, mens denne hårfargen gjør sånn at du ser ut som en ordentlig fiiinfiin jente! <3 har heelt samme hår farge, bare at det er min egentlige hårfarge da hihi! <3 elsker bloggen din og hvor dypt du snakker om hvordan du føler, jeg kan virkelig se meg selv i det du føler av og til. MEN pliiz stopp me den fjortizz køddingen da pliiz, siden du er sikkert en uutrolig snill jente, bare at jeg liker ikke all køddingen! PLIIZZ SVAR "IT WOULD MAKE MY DAY"!!!

    13. kan du legge ut et bilde av deg FØR du begynte å trene så mye? :):) sånn at vi på en måte får se “før” og “etter bilde” 🙂

    14. Du er et så godt forbilde! jeg rett og slett digger deg:)
      bloggen din å du har hjulpet meg gjennom en tøff tid og når jeg leser dine ord og tanker om livet, skjønner jeg akkurat hva du mener og forstår!:-D
      tusen takk for at du ikke slutter og blogge!

    15. Er så glad for at du skriver sånt som dette for det får virkelig meg til å tenke mer posetivt på hverdagen/situasjonen min, tusen takk!

    16. Kjempe bra skrevet! Sterke ord fra en sterk jente <3 Fy fadeer asså, du jørr dagen min så bra! Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, og jeg vet hva du mener, for jeg er slik nå, jørr ting for å tilfredsstille andre, men eneste grunnen til at jeg er slik er rett og slett fordi jeg ikke tørr annet, jeg er for pysete til å være meg selv, jeg ser opp til deg Sophie Elise ! Du har virkelig gjort en forskjell i livet mitt, og du skal vite at jeg ikke kan sette ord på hvor mye det betyr for meg! Jeg tror ikke du vet hvor viktig du er for meg og mange andre<3 <3 <3 Vi (vertfall jeg) elsker deg! og da mener jeg ELSKER også. Har aldri møtt deg, men føler likevell at jeg har kjent deg hele livet(L) Vet ikke om du leser denne kommentaren eller ikke, men om du gjør det, så skal du vite at alt, hvert eneste ord, kommer rett fra hjerte, og jeg mener det VIRKELIG! <3
      Hilsen jente (15)

    17. du har helt rett. mennesker som bare står i veien for deg er ikke verdt det, slik tenker jeg hvertfall. men det blir jo samme andre veien også. derfor gjør jeg som jeg selv vil, forventer at vennene mine skal respektere det, også respekterer jeg det de velger å gjøre!

    18. Hei Shopie! jeg elsker deg også! leser bloggen din hver eneste dag! Kan du skrive ett innlegg hvordan du har opplevd alle de bichene! Kan du si hvordan du komm øve deg plis trenger tipsen din

    19. Håper alt ordner seg! Uansett hva som skjer, så pleier hvertfall jeg og tenke at det skjer av en grunn..:) Nye veier blir tatt og derav konsekvensene. Noen gode og andre ikke så bra, men man kan ikke hindre at det som skjer skjer, hoho! Men uansett..Elsker hvordan håret ditt er og misunner deg veldig for kroppen din! Vet du har hatt video om hvordan du trener, men kunne du lagt ut et treningsprogram (enten amatør eller ja..) med alle øvelsene du gjør med antall repitisjoner, osv + tid 🙂 Hadde satt såå pris på det!:))

    20. Hei,
      Synes det er veldig bra at du utrykker meningene dine og er helt ening du må fosvare deg selv. Det er fint å bry seg om det andre mener, men det negative bør komme inn av et øre og ut av det andre<3
      Klem
      -A

    21. jeg har samme problem. Jenter som sender ut rykter, og da tror folk på noe som ikke er sant. før jeg vet ordet at det så vet hele byen det. og det er ikke greit at man har ord som”hore, player osv” på seg. etter at jeg begynte på vgs har jeg mistet mange venner som har vært mine bestevenner siden 1 klasse, og nå går de rundt å sier at de er bestevenn med alle andre. så føler ikke jeg har noen lengre. Gutter er lissom de som står meg nærmest. og bare fordi jeg har guttevenner i stedet for jenteveninner så blir jeg stempla! jeg syntes det er urettferdig.
      Han jeg har vært forelsket i, dumpet meg nettopp for en annen jente. og jeg prøver å hjelpe eksen min som sitter på barnevern instutisjon, for å gi han motivasjon til å ikke ta livet sitt. livet er tøft og jeg prøver å stå sterkt fram. jeg kan faktisk ikke være noen andre enn meg selv. Det er det jeg liker med din blogg. Du er deg selv, og du har sterke meninger. Jeg mener 97 er bare ett nummer. who cares! ingen kan si noe på ekte kjærlighet. jeg syntes du er tøff som tørr og stå frem som du gjør. det er derfor jeg leser bloggen din, fordi du er spesiell på en positiv måte. Lykke til og stå på med bloggen. Du gjør er super jobb, og jeg har veldig respekt for deg. Drit i alle andre, selv om det er vanskelig. Det er ditt liv og du bestemmer hvordan du skal leve deg. Ikke bruk til på hva andre mener. HUSK!!!!: man lever bare en gang. :*

    22. Nydeli du er Sophie ♥
      men,synst du kanskje kan farge håret blond igjen? 🙂 eller helt brunt? 😉 eg synst det blei veldig lik farge på ansiktet og håret på en måte 🙂 Men du bestemmer helt sjøl 🙂 Du er nydeli uansett ♥
      Keep on going Sophie Elise 🙂

    23. har du hørt uttrykket “snille jenter kommer til himmelen, de andre kommer så langt de vil” ? isåfall tenk litt på den. forteller utrolig mye og er min “leveregel” 🙂

    24. Elsker deg ooog <3
      Du er favorittbloggeren min, kommer aldri til å slutte å støtte deg og lese bloggen. Stå på, du kan nå toppen før du vet ordert av det 🙂 Og jeg må bare si at du er nydelig, og den nye hårfargen gjorde deg ENDA nydeligere enn jeg skulle tro ;o

    25. Det er en av de største grunnene jeg leser bloggen din, du er deg selv og viser at sånn er JEG og ingen kan forandre meg.Fortsett sånn så vil du klare alt du vil. you go girl!

    26. du er så herlig du, Sophie! noe av det jeg liker med deg er at du er deg selv og sier det du mener.. favorittbloggeren<3

    27. Hei! først og fremst vil vi bare si at du er en superflink blogger, med dine egne sterke meninger. Første gang vi så bloggen din tenkte vi “fyfaen enda en barbie-blogger..” Men når vi begynte å lese innleggene dine, og hva du hadde å si, så vi at det var mye mer bak det blonde håret ditt. Nå er vi faste lesere og leser bloggen din hver eneste dag. I hvert eneste innlegg kommer du med noe lærerikt og du får utrolig mange jenter til å tenkte over hva som er viktig her i livet! Du er et utrolig godt eksempel på at utseendet ikke er alt – du har blondt hår, bruker en del sminke, og ser ut som en typisk “babe”, men bak alt det er det en utrolig bra jente med sterke meninger. Du er også et godt et eksempel på at en typisk blondine som deg, er minst like smarte som alle andre. Du har fått mange til å tenkte på at man ikke skal dømme noen før man blir kjent med personen. Vi vil bare få frem at dine sterke meninger gir inntrykk på mange ungdommer hver dag. Ikke bare er du søt og pen, men du har en utrolig bra personlighet. Du kommer til å gjøre det bra med din innstilling-uansett om du må stå alene, så velger du å stå på egne bein og følge hjertet. Det sier litt om hvor sterk jente du er. Vi har lest bloggen din lenge, og vet om mye du har gått igjennom, og du skal bare vite at selvom livet ikke alltid går din vei, så er det mange som bryr seg, og som vi sa tidligere: du gir inntrykk på mange undommer.. Du er et stort forbildet for mange!
      Uansett hvor mange venner du mister, eller hvor mange stygge kommentarer du får på bloggen om deg og Marco, burde du ikke la deg påvirke- og heller bare tenke på hvor heldig du er som har en så flott kjæreste:) Du fortjener han, og han fortjener deg. Fortsett det du gjør nå, og du kommer langt.
      Vi følte bare at vi måtte sette av litt tid til å skrive dette til deg, så du vet at det er mange der ute som bryr seg om deg, og du er ikke alene.
      <3

    28. Jeg er ei 26 år gammel kvinne som er innom bloggen din ofte, må si at jeg på en måte er litt fascinert av deg- men ikke på en positiv måte. Nå har det seg slik, at gjennom jobben, så er jeg nødt til å følge div. blogger på sikt.. Og det første jeg tenker på når jeg leser bloggen din er at alt virker så overfladisk. For det første så ser ALLE at du ikke er naturlig brun, du er overnaturlig brun. Det virker som om du rett og slett lever i et brennende solarium! Det er ikke fint i det hele tatt, det ser rett og slett kunstig, oransje og skikkelig fake ut! Din brunfarge står jo ikke i overensstemmelse til din blonde hårfarge og naturlig bleke hudfarge. Dessuten så vil jeg påpeke hvor helsefarlig det er å ta så mye solarium, særlig mtpå kreft. For det andre, hvorfor bruke såååå mye innlegg i bh’n!! Alle vet at når du tar av deg bh’n, så har du normale bryster som alle oss andre, så hvorfor fake? For øvrig, så er store silikonputter avleggs nå til dags, både Lene A. og Helene Rask har fjernet sine, fordi det b.la påvirker hverdagslivet på en negative måte; både når det gjelder rekruttering til arbeidslivet og diverse andre faktorer. For det tredje så er jeg redd for hvilke signaleffekter bloggen din har på et sårbart tenåringspublikum….

    29. kan du plis legge ut et innlegg om iphone-dekselene dine, og hvor du kjøpte dem? ): FINNER INGEN FINE!! haha 🙂 håper du leser dette og gjør det, ville betydd mye!

    30. tusken takk sophi! jeg har lenge lest bloggen din og du har altid vært den såm har fått meg til å tenke bedre om meg selv eller såm jeg skall begynne me nå, ha den stilen jeg gentlig vill ha, ikke at den skiller seg ut, den er såm de fleste bloggere eller andre folk sin stil . mener ikke at jeg skall kopiere men ja DU skjønner. og det er ikke at jeg er upoppulær eller direkte stygg er egentlig veldig poppulær blant gutter å jenter(ikke arogant ment)… men det er ALDRIG sånn jeg føler meg, jeg føler at jeg ikke har noen å snakke med noen ganger sitter jeg låst inne på bade å skriker å snakker til meg selv selv om jeg sikkert kunna ha tatt det opp med en venn. jeg kjøper klær som egentli er ganske kjedelig men samtidig tørr jeg ikke å gå i nee annet. jeg ”hjemmer” meg selv bort bare jeg har en urenhet på huden får at jeg er redd får at noen skall snakke om det men alike vell er jeg en va de såm har renest hud i klassen (ikke får å være arogang eller noe) men hvær gang du skriver noe. tror jeg på det. jeg kjenner meg altid igjenn i det du sier å i historiene dine, så TUSEN TAKK du har hjolpet meg mye!

    31. Stå på Sophie!
      Kunne ikke vært mer enig!! Du gjorde virkelig det rette, å du har jo en flott kjæreste som støtter deg også! :))
      btw hårfargen blei kjempe fin! 🙂

    32. Missunder virkelig den styrken din! du er utrolig sterk.. skulle ønske jeg klarte og drite i drittsnakking og rykter.. men unner deg virkelig alt godt, for det fortjener du! u go girl! stå på, herlige jente <3

    33. du er best ! elsker deg og bloggen din 🙂 du er så inspirerende, du får andre til og tro på seg selv, du gir meg bedre selvtillit. sånne som deg gjør verden et bedre sted <3 stå på

    34. Du innspirerer meh veldig med disse typer innlegg! Jeg har veldig dårlig selvtillit på kroppen min kun en grunn: De andre jentene i klassen er tynnere en meg, og de går alltid og sir “du e så tynn Sunniva, æg e så kjukk!!!” Det sårer veldig, for jeg må si at “næi æg e ikke tynnere en dpkker, sånn e den saken” Ja, det er veldig vanskelig og si. Så , men du hjelper meg velldig med og få bedre selvtillit! Tusen takk Sophie Elise 🙂 Foresten dere må kose dere, alltid fint med litt kjærste tid! 🙂 -Sunniva Hansen Hamsund <3

    35. Det er bra at du tør å stå opp å være deg selv. Jeg har selv slitt med det, og bare gå ut og ha det kjekt. Lenge har jeg ikke turt å være meg selv, vært redd for hva andre synes og mener om meg. Men nå gir jeg egentlig faen. Jeg er meg selv, det står jeg for og sånn er det. Take me or leave me. Jeg digger at du bare er deg selv, sophie det skal du ha. Du får også meg til å bli tøffere. Er så jævli lei av å få all dritten imot meg, men takket være deg har jeg blitt sterkere. Tusentakk!
      Håper du har hatt en fin kveld med kjæresten din, det fortjener du:-)

    36. _░▒███████
      ░██▓▒░░▒▓██
      ██▓▒░__░▒▓██___██████
      ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
      ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
      ██▓▒░________________░▒▓██
      _██▓▒░_Kjempefin Blogg_░▒▓██
      __██▓▒░___S & L <3__░▒▓██
      ___██▓▒░__________░▒▓██
      ____██▓▒░________░▒▓██
      _____██▓▒░_____░▒▓██
      ______██▓▒░__░▒▓██
      _______█▓▒░░▒▓██
      ___________░▒▓██
      _________░▒▓██
      ________░▒▓██

    37. Hei Sophie! Første gangene jeg var innom bloggen din,fikk jeg ikke så veldig godt inntrykk av deg! Jeg tenkte, enda en blogger som blogger om rosa ting, sminke, mote og alt det. Men etter en liten stund, innså jeg at jeg tok VIRKELIG feil av deg! Jeg har lest alle inleggene dine, og jeg elsker personligheten din! Alt du sier virker så ekte. Du gir meg og mange andre råd! Kanskje du ikke vet det selv, men når jeg har noen problemer, leser jeg gjennom de ”klage” inleggene dine – og det hjelper så mye! Du har ett virkelig godt hjerte, og du burde være stolt over deg selv! Du får masse dritt slengt til deg pga utsende ditt, men det er jo ikke det som teller? Det som teller, er hvordan du er på innsiden. Jeg vet du sier ting som ” vær deg selv, og gjør det du vil gjøre – ikke bry deg om hva de andre sier ” osv, men jeg vet at du har det vanskelig du og.
      Jeg er en sånn person som driter i hva de andre sier om meg, jeg er meg selv og jeg er ikke redd for å drite meg ut eller si mine egne meninger. Men av og til er det litt vanskelig, og jeg framstår som en sterk person, men egentlig så er jeg litt svakere enn det alle tror om meg, og jeg tror også du har det litt sånn.. Selvom du oppfordrer alle andre til å være seg selv, så er det av og til litt vanskelig å gjøre det selv.. Har jeg rett? 🙂
      Anyway, jeg synes du er en herlig jente, du er utrolig pen og jeg liker personligheten din VELDIG godt! Det burde være flere av slike mennesker i verden 😀
      Jeg håper du aldri slutter å blogge, fordi du hjelper mange med så mye, mer enn du aner selv!
      Håper du har hatt en fin kveld med kjæresten din! Du fortjener det beste 🙂

    38. bloggen din er best! jeg elsker alt med deg, at du skriver så bra og du er så ærlig! kos deg i kveld med kjæresten din!

    39. Akkurat det jeg ELSKER med bloggen din, Sophie! Du er en utrolig sterk person og du har definitivt blitt ett av mine største forbilder! (Noe som skal mye til! 🙂 Har vært igjennom en del selv, og det er vanskelig å finne noen som jeg virkelig kan se opp til som deg!)
      I det jeg skriver dette nevner jeg bare at jeg har på en genser fra Fjortissfabrikken og et glitrende Playboy-kjede i falske diamanter og rubiner, noe som først fikk meg til å føle meg usikker pga. at alle kaller meg fjortiss selv om jeg går i 10., men når jeg leser bloggen din, spesielt dette innlegget, får du meg til å huske hvor viktig det er å ikke tenke over hva andre sier. Du er virkelig en person jeg ikke bare kan se opp til, men også kjenne meg igjen i! Jeg kommer ALLTID til å lese bloggen din, uansett hva barnslige (og mulig sjalue) mislikere sier om det! Den har nesten blitt som en bibel for meg, og jeg elsker det!
      Aldri slutt med blogging

    40. Skulle ønske jeg klarte å gi litt mer faen i hva andre tenker.. Selv om du er yngre enn meg så ser jeg litt opp til deg akkurat på det punktet! Syns du er tøff 🙂

    41. jeg har så stor respekt for at du tør å være akkurat som du er 🙂 uansett hvor jeg prøver klarer jeg ikke la være å bry meg om hva andre tenker, men sånne innlegg inspirer meg virkelig til å prøve enda mer! jeg elsker virkelig bloggen din, og blir alltid i bedre humør av å lese! stå på, du virker som en bra jente 🙂

    42. Takk Sophie, trengte dette innlegget 🙂 Og jeg må bare legge til at du ser nydelig ut med den nye hårfargen!

    43. Hei du har fått utrolig mange fine kommentarer(som som at du skriver bra, at du hjelper folk som har det vanskelig,at du er et forbilde o.s.v)i dette innlegget som jeg er helt enig i.
      Men jeg vil bare si at jeg bekymrer meg om Marco (hvorfor trenger jeg ikke og si hær fordi alle kan lese det). Men kan du kanskje spørre han om det går bra med han ?
      Jeg vet at du sikkert har merket det og at det er helt teit av meg å bry meg om noe jeg ikke har noe med men som sagt er jeg bare bekymret.

    44. Nå fikk jeg litt “hetta” kjenner jeg. Du skrev i et tidligere innlegg at ei jente hadde sagt at hun hadde hatt sex med kjæresten din. Du svarte med “din fantasi, min virkelighet” eller noe sånt.. men han er jo under 16 år.. det er jo ulovlig…? for DU er vel over 16? eller?

    45. jeg elsker å høre når du sier slike ting , jeg får litt mere håp inni meg selv siden jeg syns også det er viktig og stole på seg selv å være seg selv , du er et godt forbilde syns jeg du sier sanne ord på bloggen din å du er ærlig med oss, mye på bloggen din har gjitt meg inspirasjon og på en måte håp og mye ideer , takk <33

    46. Jeg kan ikke skjønne hva folk mener med at du er finere uten extensions! Du er tusen ganger penere med!

    47. er marco 97´er?? for du antyder jo at dere har hatt sex, og du er over 16, så da har jo du egentlig voldtatt han? det er i alle fall ulovlig.

    48. Til Amalie over: Jeg skal ikke blande meg inn på noen negativ måte, men om de har hatt sex (som er out of your business) så hadde de vært enige. Det blir jo ikke voldtekt!
      Sophie, jeg er stolt over at Norge har jenter som deg! Virkelig. Jeg blir så glad av å lese bloggen din, det er noe jeg MÅ gjøre hver dag! Du er så ekte og gir hundre prosent av deg selv. Det er derfor alle leserne dine gir deg forskjellige tilbakemeldinger, noe positivt og noe negativt. De som gir deg positivt tilbake er så glade i deg og den jenta du er! Mens de som gir deg negativt tilbake er bare dødssjalu på deg, og det skjønner jeg! Du er så vakker. Du er pen. Du er godhjertet. Du er ironisk noen ganger (som er kult) og du kan virkelig kle deg. Er kjempe fornøyd med at du er så langt oppå lista, for da kan flere og flere lese bloggen din og se hvor fantastisk du er 🙂 Ha en fin dag! Klem fra meg.

    49. Ja, jeg er helt enig med alle de andre over her som har skrevet at du er et supergodt forbilde for det er du virkelig! 🙂

    50. heheh Han har akurat samme genser og sjerf som kjæresten min, jeg møtet han igår og han hadde på seg akurat dt samme hehehheeh

    51. leste gjennom komentarene, å du burde virkelig ikke ta til deg noe av det negative folk har sagt! De som sier at du ikke er deg selv, det er bare teit å si det. De kan jo ikke vite hvordan DU er! Du virker som ei super jente, og jeg digger bloggen din! stå på 🙂

    52. Sophie Elise – jeg DIGGER deg! Du aner ikke hva du betyr for meg, helt seriøst! Jeg kjenner deg ikke, men ALT du skriver, det skriver du så SYKT bra! Bare dette innlegget gjorde at jeg fikk bedre selvtillit. Jeg har ofte hatt det slik jeg også, at jeg bryr meg for mye om hva andre mener osv.. men nå har jeg lært å ta egne valg, si mine egne meninger, og bare gjøre hva jeg vil uten å tenke på andre! DU er en av grunnene til at jeg har klart dette! 🙂 Takk!

    53. Til dere som kommer med negative kommentarer; Bare gi faen, okei? 🙂 Sophie er ei super jente, og hun er nydelig.
      Selv om dere har det dårlig med dere selv, gi faen i å rakke ned på alle andre 🙂 Take a look at yourself before you judge everybody else, sier jeg bare. Tror ikke alle dere er så jævlig feilfrie akkurat 🙂

    54. Silje, hun dama som skrev over her, bar liksom 26 år, men det er hun IKKE. En voksen dame skriver ikke slikt

    55. blir helt sjokka over deg jeg! du er sånn typisk “fjortis”, men det synes jeg er greit for du vet selv at du er det og nekter ikke for det. Du kødder hele tida også plutselig kommer du med de innlegga som f.eks dette her! Du virker sykt smart og har sterke meninger, har rett å slett begynt og digge deg <3 STÅ PÅ

    56. “Jeg er ei 26 år gammel kvinne som er innom bloggen din ofte, må si at jeg på en måte er litt fascinert av deg- men ikke på en positiv måte. Nå har det seg slik, at gjennom jobben, så er jeg nødt til å følge div. blogger på sikt.. Og det første jeg tenker på når jeg leser bloggen din er at alt virker så overfladisk. For det første så ser ALLE at du ikke er naturlig brun, du er overnaturlig brun. Det virker som om du rett og slett lever i et brennende solarium! Det er ikke fint i det hele tatt, det ser rett og slett kunstig, oransje og skikkelig fake ut! Din brunfarge står jo ikke i overensstemmelse til din blonde hårfarge og naturlig bleke hudfarge. Dessuten så vil jeg påpeke hvor helsefarlig det er å ta så mye solarium, særlig mtpå kreft. For det andre, hvorfor bruke såååå mye innlegg i bh’n!! Alle vet at når du tar av deg bh’n, så har du normale bryster som alle oss andre, så hvorfor fake? For øvrig, så er store silikonputter avleggs nå til dags, både Lene A. og Helene Rask har fjernet sine, fordi det b.la påvirker hverdagslivet på en negative måte; både når det gjelder rekruttering til arbeidslivet og diverse andre faktorer. For det tredje så er jeg redd for hvilke signaleffekter bloggen din har på et sårbart tenåringspublikum….”
      kan ikkje du berre holde munnen godt lukta?! ei 26 år gamal dame skriver ikkje sånt dritt til ei 17 år gamal jente! så berre drit og dra, verken vi leserane til sophie eller ho sjølv, bryr seg om dine meininga. så ta å gå å plag noken andre.
      digga deg sophie <3

    57. Er helt enig med Maria over! Har lest gjennom alle kommentarene, og så dukket den av hun 26 år gamle damen opp! Ikke hør på henne!!! Du har mye finere brunfarge en mange jeg kjenner!!! <3 og jeg tipper 90% av alle ungdommer i norge bruker innlegg i bh-en <3 er så utrolig glad for at du er deg selv!! <3 det er det jeg liker med deg! Sterke meniger hos ei terk jente <3 stå på<3 ikke gi opp uansett hva som skjer!!!
      Også leste jeg den kommentaren om voldtekt!! HERRE***!! Det trenger ikke å være voldtekt bare fordi han er under den sexuelle lavalderen!!
      DU HAR HJULPET MEG MANGE GANGER SOPHI!! Jeg leser bloggen din daglig! Og det har hjulpet meg i hverdagen <3
      Love you forever <3 digger deg og bloggen din <3

    58. I utgangspunktet kan jeg se at du er ei vakker jente. Synd at du ødelegger den naturlige skjønnheten din med så mye sminke og fake brunfarge, vipper osv. Du er opptatt av å være deg selv, be true to your own words, da! Du bruker mye tid på å blogge om å gå din egen vei, ikke kopiere andre osv. ALLE kan se at du despereat prøver å se ut som Heidi Montag, som må være det fakeste mest tragiske vesenet i hele verden.

    59. Det er ikke voldtekt, voldtekt er når en part er uvilig. Men det er fortsatt ulovlig på papiret å ha sex med noen under lavalderen, så om jeg var deg hadde jeg ikke skrevet det på en offentlig blogg (selv om folk er ganske naive om de tror dere har vært sammen så lenge uten å ha sex).

    60. Herregud, jeg bare digger deg! Leser bloggen din hver eneste dag, og skal bli flinkere til å kommentere nå 🙂 du er så flink!
      du er ivertfall et forbilde for tusen vis av jenter, og du må bare stå på videre ♥
      og husk: ‘If it’s not okay yet, it’s not the end.”

    61. kjenne deg ikke, men vilj no sei at eg syns du ska værra såm du e, og drit i dæm som skriv støgge kommentara. :-)ingen kannj værra heilt likæns, dæffer allj e perfekt på sin egen måti 😉 Men i nån sine øvva e dæm som e “sånn” og “sånn” heilt dust, eller ka eg ska sei… men sånne folk e det bare å drit i! og te dåkk såm sei at ho ha voldtatt Markus forde at hannj ikke e lovlig enno som ho, dåkk må bruk hode litt! vess dæm ha hatt sex, så har hannj sekkert vørti med på det frivilig…. og det vil ikke sei å voldta nån når dæm e kjæresta, altså sjøl om hannj e onnjer dennj seksuelle lavalderen. LOL te dåkk. feræsstn, syns du kledd caps`n eg 🙂

    62. silje:Jeg er ei 26 år gammel kvinne som er innom bloggen din ofte, må si at jeg på en måte er litt fascinert av deg- men ikke på en positiv måte. Nå har det seg slik, at gjennom jobben, så er jeg nødt til å følge div. blogger på sikt.. Og det første jeg tenker på når jeg leser bloggen din er at alt virker så overfladisk. For det første så ser ALLE at du ikke er naturlig brun, du er overnaturlig brun. Det virker som om du rett og slett lever i et brennende solarium! Det er ikke fint i det hele tatt, det ser rett og slett kunstig, oransje og skikkelig fake ut! Din brunfarge står jo ikke i overensstemmelse til din blonde hårfarge og naturlig bleke hudfarge. Dessuten så vil jeg påpeke hvor helsefarlig det er å ta så mye solarium, særlig mtpå kreft. For det andre, hvorfor bruke såååå mye innlegg i bh’n!! Alle vet at når du tar av deg bh’n, så har du normale bryster som alle oss andre, så hvorfor fake? For øvrig, så er store silikonputter avleggs nå til dags, både Lene A. og Helene Rask har fjernet sine, fordi det b.la påvirker hverdagslivet på en negative måte; både når det gjelder rekruttering til arbeidslivet og diverse andre faktorer. For det tredje så er jeg redd for hvilke signaleffekter bloggen din har på et sårbart tenåringspublikum….
      serr.. hvordan kan det komme så mye dritt ut av munnen til ei på 26? Hvis du virkelig følger bloggen, ville du sett at Sophie har sine egne, sterke meninger! Hun tør iallfall å være seg selv, uansett om det er å ha overnaturlig brun hud og blondt hår. STÅ PÅ Sophie, jeg digger deg<3

    63. Nora..: Helt enig med deg! Ble sjokkert da jeg så hva hun på 26 skrev. Det hun sa er jo ikke sant en gang!! Sopihe er laaangt i fra slik som hun skrev.
      Håper Sophie ikke tok seg nær av det, for det er jo ikke sant det som står i den kommentaren. Jeg digger deg, Sophie. Du fortjener bare det beste <3

    64. Sophie, du e et syykt godt forbilde!! du e sykt fin og har sykt fin kropp, ikke fiks på den, please !<3 Du virke som en sykt kul person, æ vil møte dæ !! U GO GIRL, U GO ! 😀

    65. Sophie, du er verdens beste blogger. Elsker bloggen din, og at du har så sterke og egene meninger om ting. Leste de fleste av kommentarene over og den som skrev at du var falsk og sånn..hhaha dummeste jeg hørt, man kan være seg selv selvom man bruker sminke. blir så provosert av alt dritt folk må slenge ut for å føle seg bedre. Stå på Sophie, jeg og mange, mange andre elsker den du er!<3

    66. Vet du va? Du har tatt de riktige valgene! Du har fått en sykt bra kjæreste, å en blogg der ei helt fantastisk jente som deg blogger<3 Elsker deg, jeg elsker den du er og jeg er en av mange som ser opp til deg og har deg som forbilde <3 Takk for at du er deg sjøl 🙂
      Og til dere som klager over capsen, har dokker ikke nåkka ann å gjøre? Å om enkelte av dokker KUN legg merketil den, burde dokker bare stikke langt vekk for dokker vet ikke kordan Sophie egentli e som menneske å ikke bare en random som bruke caps? haha, blir så sur når folk kan være så hensynløs, egoistisk å ikke minst sjalu.

    67. Jeg elsker når du skriver sånn som du gjorde på starten av dette innlegget. Fordi hver gang, så leser jeg det, så tenker jeg gjennom det, og finner ut at du har helt rett. Så altfor rett.
      you go girl!

    68. lol, lol og atter lol ass. okei bra skrevve men, yoman! ka trur du guttan sir når duu har driiiiiiiit store bryst med klær på, å når du ska PUL dem , eller what evvah, så har du driiiit småe. og foresten, melanotan e en fin ting. ser ut som du bruke det ass!!! gad jises in my fukking ass! sry ass

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg