for sent

Haha oj så sent det ble! Jeg har spilt COD og sett frusterte fruer i flere timer nå, og plutselig var det sent… Glemte bort bloggen rett og slett. Håper dere tilgir meg!
Før på bloggen hadde jeg veldig mye klageinnlegg, men jeg prøver å unngå dette nå. Som alle andre har jeg noen ganger dårlige dager, så var litt godt å bare koble av i dag og stenge omverdenen ute. Har tenkt masse, og tror jeg har kommet fram til noe bra.. Håper jeg.

Hva synes dere om den nye headeren foresten? Har faktisk byttet header to ganger i dag, jeg har litt vanskelig for å bestemme meg.. Men det blir denne en stund! 

Haha prøvde å ha på meg sløvebukse idag ettersom det er veldig støtende for enkelte av dere å se meg i kun en stor genser.. Men jeg må desverre meddele at det ikke funket, ingen bukser er mer min stil! 

Dette visste dere kanskje ikke om meg, men jeg drikker minst 10 glass melk om dagen. Og jeg overdriver ikke! Jeg er avhengig.. Nam, det er bedre enn brus synes jeg.

Av med buksa, yey!

Så halloweenepisoden av frusterte fruer i dag.. Den var skummel, men veldig bra! 

104 kommentarer

Siste innlegg