raveparty

Akkurat nå er jeg hos Marco, men han er riktignok ikke her haha.. Så jeg er alene! Han dro for å handle og litt sånt, vi skal lage brownies og ha kosekveld! Tror jeg blir påtvunget å se ringenes herre, har faktisk aldri sett noen av de før og det sjokkerte kjæresten min veldig dypt.. 

Så hva skal jeg gjøre da, når jeg er her alene? Tror jeg skal se den nyeste frustrerte fruer episoden!

Hahah, Marco har noen syke(stygge) briller her som lyser og lager helt raveparty! Så de har jeg hatt på meg en stund nå, helt til jeg fikk vondt i hodet..


Søte kjæresten poppet popcorn til meg før han dro som jeg kunne ha mens jeg ventet<3 

Og selfølgelig må vi slenge inn ett (eventuelt tre) obligatoriske “her er meg nå” bilder. Men for å være helt ærlig, så var dette for 5 minutter siden.. Og til dere som spør hvorfor jeg “aldri” har på meg bukse – så er det fordi jeg HATER det! Haha, synes det er så stramt og ekkelt.. 

109 kommentarer

Siste innlegg