Kanin

Har akkurat ryddet rommet! Skjønner ikke hvordan det klarer å bli rotete hele tiden, kan vel bare skylde på meg selv.. Nå er det ryddig og fint, føles så utrolig herlig!

I kveld blir det halloweenparty igjen, og jeg skal være kanin. Var litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre det, fikk jo en del kritikk fra dere sist gang ettersom sykepleierkostymet tydeligvis var litt for “horete”. Men men, man får kle seg ut som man vil, de aller færreste ser utrolig skummel ut på halloween – ser ikke at de som kler seg ut til for eksempel nerd, prinsesse, svane eller hippie får masse kritikk..? Nei, jeg er glad jeg tør å kle meg som jeg vil, det håper jeg dere også gjør.. 
Jeg skal ikke drikke noe særlig alkohol, har faktisk ikke vært beruset siden i sommer – da drakk jeg alt for mye og jeg blir dårlig bare av å tenke på det nå! Jeg har det faktisk minst like gøy uten alkohol, hadde det dødsgøy edru sist helg! 

 

97 kommentarer

Siste innlegg