noe å glede seg til

Jeg begynner å få litt nerver angående frisøren i morgen, flaks at jeg har dere blogglesere som presser meg til å gjøre det! Selfølgelig skal jeg vise før/etter bilder som mange av dere spurte om. Til og med om jeg ender opp helt grusom skal dere få se..

Hadde tenkt å ta sol i kveld også, men siden skjemaet ble så utrolig tight, og klokken ble så sent, så rekker jeg det nok ikke. Har ikke kjempelyst til å begi meg ut i dette mørket heller… Og i morgen blir det frisøren + masse bloggjobb. Jepp, stressende uke som sagt!

Dårlig av meg at oppdateringene har vært så kjedelig i det siste, men jeg lover at jeg skal gjøre det godt igjen! 
Om alt går etter planen skal jeg nemlig ha forskjellige konkurranser tre dager på rad nå.. Første kommer opp i morgen, følg med klokken 18! 

Hunden til Anne-Sofie! Later alltid som om jeg ikke liker han for da blir A-S så sur, men han er eeeegentlig litt søt..

Mesterkokken som kan oppskriften til boller i hodet! 

Vår maskott, Bob-Kåre! 

 

30 kommentarer

Siste innlegg