et lite avbrekk

Har hatt litt dårlig humør idag for å være helt ærlig, så orket ikke å sitte hjemme å se i taket.. Det er en som virkelig alltid gjør dagen min bra og det er Anne-Sofie,så derfor var det bare å snu i døren og dra å være sammen med henne igjen! Anne-Sofie er alene hjemme i en uke og dere vet hva det betyr!? Jentekveld HVER kveld! 

Men ja, er jo operasjon dagsverk i morgen ( med andre ord, fridag hehehehe) så derfor føler jeg at jeg kan unne meg et live avbrekk idag. Være oppe sent kommer til å være helt ekstremsport, har sovnet klokken 19-20 to netter på rad nå, haha! 

Nå skal vi bake boller, høres senere! 

Anne-Sofie er Demi Lovato fan number one, så hun MÅTTE bare se greys anatomy episoden hun er med i.. 

Det beste som finnes!!!!!!!!<3<3 

Sånn ser håret mitt ut bakfra, mange som har spurt om det! 

Anne-Sofie sin lillebror har laget denne siden han syntes så synd på henne, hun har jo ingen venner nesten………… NÅ ER DE BESTEVENNER!!!  Tulla, dere blir jo å tro på det… 

27 kommentarer

Siste innlegg