første ukedagen

Usch, nå kjenner jeg virkelig på kroppen at stress-uken har begynt! Er det ingen ferie før juleferien!? 

Har hatt en veldig fin dag sammen med kjæresten så langt, eneste minus er at jo mer jeg er sammen med han, jo mer savner jeg han når han ikke er her. Jeg har verdens beste 

Snart skal jeg se på frustrerte fruer med lillesøsteren min! Det har alltid vært min favorittserie, og nå har det smittet over på henne også… Men det er jeg glad for, er jo kjempekoselig å få litt selskap forann tven siden hverken mamma eller pappa er superinteresserte i det programet. 

Får se om jeg blogger mer i kveld, ellers høres vi i morgen! 

Jeg har foressten verdens beste blogglesere, i dag fikk jeg to søte pakker fra lesere! I den ene var det et supersøtt brev + godteri, tusen takk Kristin ( http://chilli1.blogg.no/ ) 

I den andre pakken fikk jeg to mobildeksler fra en leser som faktisk lager de selv. Jeg fikk bestemme nøyaktig hvordan jeg ville ha, og det ble mye bedre enn forventet! Om du vil ha et mobildeksel så kan du sende mail til Maria på [email protected].


Har krøllet extensionshåret mitt ( bruker fra http://www.butterflyhairextension.no/, får spørsmål om det hver dag), så nå blir det superfine bølger i håret i morgen! 


Hahaha,tjukkebollen! 

Fine lillesøster med fine håret! 


Var det noen av dere som var medlem av TL-klubben eller pennyklubben som barn..? Det var jeg, og nå har femelle lansert en litt lignende klubb bare for motebloggere, der man får pakker i posten hver mnd! Dere kan lese mer HER! Bare et lite tips til dere…:-) 

78 kommentarer

Siste innlegg