Ukens planer

Slik kommer min uke til å se ut, sånn cirka… Litt stress ettersom jeg har mye å gjøre, skal også gjøre småting som å rydde rommet, er ting jeg må shoppe, bloggjobb.. Men er alltid gøy når det skjer mye!
Som dere ser skal jeg til frisøren også! Er litt usikker på nøyaktig når, men det kommer jeg tilbake til. 

Har også planlagt å ta sol 3 ganger denne uken, men tar litt på sparket når det blir! Skal nok være sammen med kjæresten en del i helgen, gleder meg veldig allerede..♥ 

Jeg og Anne-Sofie hadde vår vanlige tur på badet tidligere og tok litt bilder, haha.. Har også mimret en del fra helgen, noen (…) trengte en liten oppsumering! 

Etter skolen skal jeg først dra til byen å fikse meg spotify premium før jeg drar en snartur til kjæresten! Er vel hjemme i syvtiden så vi får snakkes da!

Og ja, jeg har små kutt på armen. Tror vi har snakket om det 20 ganger før på bloggen, alltid noen som ikke får det med seg! Forståelig at dere spør, men nå håper jeg vi kan ha det ute av verden:-) 

 

63 kommentarer

Siste innlegg