julaften hver dag

Da jeg kom hjem fra skolen i 13 tiden er det siste jeg husker at jeg byttet om til sløveklær, for etter det har jeg tydeligvis vært så trett at jeg har sovnet på gulvet.. Våknet opp nå nettop etter nesten seks timer haha! Er rart hvordan man klarer det.. Hadde planlagt en super bloggdag, det får vi ta en annen gang. Noe dere ønsker her på bloggen? Og vær ærlig nå, konstruktiv kritikk folkens! 
Jeg får veldig ofte gode foreslag fra dere lesere, jeg har også tenkt å begynne med ukens svar på kommentar eller noe.. Hm, får tenke på det!

Ellers var jeg i byen en liten tur etter skolen, da fikk jeg med meg hjem en superfin topp og så var jeg og hentet noen pakker på posten! Utrolig hyggelig med slike overasskelser, da blir alltid dagen litt bedre.

Hahah. Slik har altså jeg vært plassert i hele dag, bra liv..

Den første pakken var fra iphonedekser.no og jeg ble sååå glad da jeg åpnet den! Har lenge ventet på å få noen ordentlig jentete deklser til telefonen, så føltes utrolig bra.

Den andre pakken var fra kulklokke.no , aner dere hvor barbie jeg følte meg med den på!? Da får jeg en rus,haha.  LOVE IT.

Den tredje pakken inneholdt sminke fra Coverbrands, noe mange andre bloggere også har fått tilsendt har jeg sett..Nemlig produkter fra The Balm! Siden det har vært litt “krangling” på bloggen i det siste angående dyreplageri osv så tenker jeg å nevne at INGENTING på coverbrands er dyresttet – da ville jeg aldri i mitt liv ha sammarbeidet med de. Kan fortelle dere mer om produktene når jeg har testet de en stund, det første jeg har prøvd nå var en lip-plumper og den funket veldig bra. Fikk store lepper, MYE bedre enn sexy motherpucker! Det er mye salg på alt fra the balm, så bare å slå til nå!:-) 

Og denne toppen kjøpte jeg – tror den blir en del av “outfit” i morgen. 



70 kommentarer

Siste innlegg