angry bitch

Jeg er så sinnsykt overtrøtt akkurat nå! Har dere også merket at om man sover så mye som man skal eller mer (altså 8 timer +) så er man som regel litt slapp og sløv på skolen, mens når man har sovet for lite (eller ingenting) som jeg har nå, blir man helt hyyper! Jeg superstresser og er superglad, synes alt er morsomt. Nesten som om jeg har vært litt”full” på skolen i dag, om man kan si det sånn!

Men det som kommer opp må komme ned, det samme gjelder humøret mitt. Ergo – jeg er utrolig sliten og angry bitch akkurat nå haha! Har lengtet hele dagen etter å komme hjem, få fjerne sminken og hoppe i boblebadet. Det skal jeg også gjøre, etter leksehaugen.. Bah, FML!

Haha en liten photoshoot av meg og beste Amanda på badet! Sminkeveska er alltid med skjønner dere..

54 kommentarer

Siste innlegg