forandring fryder

Hei! Har akkurat kommet hjem, var hos Stine en liten stund. Hun har desverre fått ganske feil farge i håret, altså i tuppene er det okei mens i hodebunenn er det.. oransje? Ikke fint haha! Så litt panikk hos henne da, men hun ble litt roet ned mens vi spiste jordbær og så på ugly betty  Har også vært på matbutikken og et lite tips – aldri dra på rema 1000 når dere er sultne. Det er så bilig for mat der at jeg garantert kommer til å trille ut døra på vei til skolen når helga er over. Aldri mer! 

Jeg er så utrolig lei av designet mitt nå.. Det tror jeg dere også er, godt med forandring eller? Jeg vil ha noe skikkelig barbie og fint, så girly og rosa.. Men samtidig ryddig og fint å se på. Så om noen av dere kan med design og headerlaging, så hadde jeg blitt utrolig takknemlig om noen tok seg tid til det! Dere blir selfølgelig linket på bloggen og alt! Mailen min er [email protected]

Her er altså tuppene på håret, der det fine var! Synes akkurat DET var nydelig, så synd det ble dårlig i bunnen..

37 kommentarer

Siste innlegg