smartypants

Usch, disse dagene her tar virkelig livet av meg.. å stå opp klokken seks er virkelig ikke menneskelig! Men heldigvis er det ferie nå, og den skal nytes. Ingen høye hæler og vodka her i gården, jeg skal bruke ferien sammen med kjæresten og familien. Trenger det veldig  Har uansett hatt en veldig bra dag i dag! En skoledag som var fort overstått, for å så ta et resturangbesøk med to gode venninner. 

Haha og det er sååå gøy når dere tror dere er smartere enn meg! Herregud folkens, jeg er fult klar over at boken var opp ned på innlegget under – det var poenget!? Derfor jeg kalte meg selv smart, så slengte jeg inn det ironiske bildet under. Uansett.. BIG DEAL!? Takk gud for at noen forsto, blir rett og slett oppgitt noen ganger. Må vi slutte med ironi her folkens..? Jeg spiller mye på det at jeg ser dum ut, men egentlig har jeg en hjerne som vår kjære statsminister, kong Harald! KØDDA HEHEHE

Noen bilder fra dagen:

Fine Amanda og meg på skolen! 


Haha, Kasander – vår personlige fotograf! 


Meg og bestevenninna. Hun kjenner dere vel litt nå! 

64 kommentarer

Siste innlegg