dagens innkjøp!

Her kommer altså det jeg kjøpte idag! Og så trenger jeg et lite råd – jeg er kun 1.59 høy, og er egentlig veldig tynn men har store pupper og stor rumpe. Hvordan kan jeg da kle meg uten å se litt smålubben ut? Synes alltid jeg ser litt småfeit ut med klær på, men med en gang jeg tar av meg klærne er jeg som en liten pinne med former liksom. Et annet problem er at jeg ikke eier hofter, så om noen vet hvordan man skal kle seg etter kroppsfasong, skrik gjerne ut!

Singlett i silkestoff og minishorts fra bikbok


Haha, ser dere hvor mye tynnere jeg ser ut med en gang? Kanskje det er “all in my head” men tviler! Og slutt med at “du holder inn magen” – bruk heller energien deres på å gå ut å tren istedenfor å rakke ned på meg som faktisk har gjort det, og kan ha fin mage uten å trekke pusten:-) Takk! 

Strømpebukse fra bikbok

Sko fra eurosko, de er helt latterlig gode å gå i!


Hentet også en masse sminke i posten fra et av mine desidert favorittsminkemerker, nemlig eyeslipsface, også kjent som elf! Er så billig der at man gjerne bare bestiller med seg en hel haug av ting. På bildene over har jeg brukt pudderet jeg fikk, er stornfornøyd! Kan fortelle dere mer senere. Dere kan besøke nettsiden deres HER! 

92 kommentarer
    1. Fine innkjøp! 🙂
      Har egentlig det samme problemet selv, men jeg ser smålubben ut UANSETT! Jeg mener, jeg har stor rumpe, mellomstore hofter, mellom store pupper, smal migje og mellom store lår.. Du derimot, du har iallefall store pupper, du er heldig! 🙂
      Forresten, jeg synes ikke du ser lubben ut i det HELE tatt! Bare så du vet det! 😉 Du ser utrolig bra ut, og jeg skulle ønske jeg så ut som deg!

    2. du har en så perfekt kropp! elsker den 🙂
      du ser ihvertfall ikke lubben ut! kle deg sånn du vil, for du ser like tynn ut uansett!

    3. Heei
      et lite tips til å vise former kan være for eksempel å bruke et belte rundt midjen. det viser at du ikke er feit men viser at du er tynn;)
      PS: digger bloggen din å er sund det der med den legen hun hørtes ut som en skikkelig kjerring!

    4. SJÆL!!! Har store pupper og stor rumpe/hofter… Men sliter med å kle meg etter ja formene fordi jeg vil skjule rumpa og hoftene mine haha

    5. Fyfaaen sophieelise jente .. du kan ikke si du ser feit ut ? hva faen ser vi som er feite/lubbne ut da ? deter faktisk noe du ikke skal si..

    6. du er hvertfall heldig som har god selvtillit, missunner deg! Du må bare bruke høylivsbukse, med en stram topp inni. Bruk klær som fremhever midjen, og kanskje et belte hvis det passer (som feks en tunika). Du har store fordeler, og du kan kle deg i hva som helst.
      Btw.. (Dette er ikke for å være frekk) men håret ditt er jo hvitt iforhold til extensionet, og clipsene viser ganske godt. Du må kanskje få ditt hår litt gulere, slik at det matcher løshåret 🙂
      Hilsen fast leser!

    7. For å fremheve en slank midje burde du enten bruke kroppsnære ting, et belte i midjen eller innsvingede klær. Unngå a formede klær hvis du har timeglassfigur. Oversized kan fort gjøre deg “større” enn du er.
      Dere som sier hun ikke skal si hun ser feit ut burde lese litt bedre. Hun skriver at hun føler at klær kan få henne til å virke større enn hun er, selv om hun er tynn. Alle må jo kle seg etter fasong, og slanke mennesker behøver vel ikke å kle seg så de ser større ut?

    8. Siden du har en så fin og small (innsvinget) midje vil jeg anbefale deg high-waist bukser, gjerne med en topp/genser som en puttet ned i buksa. Det fremhever den smale figuren din. Tettsittende gensre, eller bruk et belte i midjen, hvis du ikke synes du får for store pupper i det da? Siden du er såpass kort vil jeg anbefale smale bukser og lave støvletter. Høye støvletter gjør deg ofte kortere. Men helt ærlig synes jeg du er så liten og nett at du egentlig ikke skal tenke på det 🙂 Men så er det jo sånn med oss jenter at det vi ser i speilet og det som faktisk er sant ofte ikke helt stemmer med hverandre, og alle nesten alle jenter føler at de ser større ut enn hva de faktisk er. Heldigvis blir det bedre med årene 🙂

    9. Stor rompe var vel litt og ta i, du har ei helt vanlig rumpe.. ikke noe sprett rumpe da, omg!:p haha 🙂 prøv og bruke belte rundt midja da vises formene bedre.

    10. Hvis du bruker et belte eller en topp med stramming rundt midjen vises timeglassfiguren mye bedre! Du har sykt fin kropp btw 🙂

    11. jævla selvdigger.. ” jeg har store pupper og fin rompe” også herregud jeg har former,se hvor tynn jeg er lizzm.. omg,gammel er du?

    12. den silketoppen var drit fin 😀 kanskje du ser tynnere ut hvis du har stramme klær, for da sitter jo klærne etter kroppen 🙂 men jeg synes uasett ikke at du ser noe lubben ut hahaha

    13. Det står i a-magasinet at du viser for mye kropp på bloggen, og mange mener at det ikke skal vær lov, siden du har unge lesere. Eks meg på 9 år.

    14. Åhh, bra vi har det samme problemet. Er i 9 klasse og er ca. 156cm høy, flat og veltrent mage, markerte hofter(som er sykt fint), stor veltrent rumpe og litt større pupper enn deg, men i klærna ser jeg SÅ fet ut, men når jeg liksom stripper forran gutter i fylla o s v får jeg bare bra tilbakemeldinger ;s

    15. Haha, rake motsetningen av meg er du! :p Utseendemessig altså. Jeg er høy, tynn, eiger hverken pupper eller rompe, men hofter, det har jeg. Blæh >.< Vil gjerne ha større rompe slik at de går fint til hoftene ^^ Og pupper da, men de kommer etterhvert, noe forhåpentligvis rompa også gjør 🙂 Kjempefin kropp har du 🙂 Ikke noe å være misfornøyd med. Og magen; vær stolt av den 🙂 Trenger jo ikke å gni den i tryne på folk, men helle, folk trenger ikke å ta seg så nært av ting heller? ;o 🙂

    16. Heey 🙂 fine klær, du ser ikke feit ut, du er kjempe tynn!! så du kan bare fortsette å kle deg sånn du kler deg 🙂 hehe, du har ikke liten rumpe, men du har ikke akkurat stor heller :p

    17. enig med de over her, lurt å bruke ettersittende topper, eller highwaist 🙂 du kan jo hente inspirasjon fra andre bloggere med samme kroppsfigur! svenske kissie er jo tynn med store pupper, selv om jeg ikke vil anbefale å kopiere den stilen helt (;

    18. du har sinnsykt bra kropp!! misunnelig som bare pokker..
      men den ELF-sminken? er alt virkelig så billig som 13 kroner?! ;o
      og er det en sikker nettside å handle på?

    19. Haha, nå må jeg le litt. Ser du litt lubben ut så er du litt lubben. Reality in your face!
      Og som du skriver: egentlig veldig tynn men har store pupper og stor rumpe.
      Du er ikke tynn, men slank, du har kanskje store pupper. Men ikke så store som du viser på bildene, de er fake, det vet både du og jeg. Og det at du har stor rompe, haha ikke i den shortsen hvertfall. Du har kanskje stramm og fast rumpe men ikke stor.
      Sier ikke det for å være slemm, men ey jeg er småfrekk og det er du også ; )

    20. Heisann 😀
      digger bloggen din og kjempe fine innkjøp!
      jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om elf sminke og sånt, siden jeg vudere å kjøpe det ( er jo veldig billigt) men er litt usikker og sånt siden det er så billigt. Kan det sammenlignes med mac og dior sminke eller er det akkurat som hm sminke ?:)

    21. syns det ser ut som du har hofter jeg? Men etter min mening så syns ikke jeg du skal “slanke” låra dine, det er sexy med litt lår! Ikke for mye selvfølgelig, men du har laangt ifra store. Og når du har så bra kropp, men pupper og rompa, trur jeg det er mye finere om du har litt lår.. Ikke stankel beein 😀 Hihi

    22. Hei! 🙂 Har selv tenkt å bestille sminke fra elf, også lurer jeg på hvor lang tid tar det ca. før pakken kommer? 🙂 Og kan du skrive et helt (gjerne langt 😀 ) innlegg og elf for jeg vil gjerne vite mer om det 😀
      Tusen takk 🙂
      ELSKER BLOGGEN DIN, BTW <33

    23. Herregudd!!? Bryr du dæ om nåkka anna enn d jævla utseende ditt egentli!?!? Du ser ut som en fake fjortis, bare så du veit d!
      Å kem i fan bryr sæ om låran dine osv! Du skriv d bare før å gå komplemang!! Uff… Dritt blogg..

    24. oi for et godt tips til rimelig sminke.!! synes du kvaliteten er bra da? kanskje du kan lage en video hvor du forteller litt om sminken?

    25. Åhh.. Det er bra jeg ikke er alene med det problemet. Jeg går i 9. klasse og jeg er veldig kortvokst (1.49 m) :S jeg har forsåvidt en veltrent kropp men føler at med en gang jeg tar på bukser så har lårene mine spesielt og resten av kroppen lett for å se ganske så lubbene ut, jeg prøver å kle meg så jeg skal se slankere ut men det funker ikke :/ <3

    26. kjempe fine klær! 🙂 jeg sliter også med at jeg ikke er fornøyd med hoftene mine :/ har jo ikke noe man kan kalle for hofter en gang… etter min mening syns jeg du burde være kjempe glad for at du har så fin kropp som du har! jeg hadde gjort ALT for å ha sånn kropp som deg! du er tynn, samtidig som du har fine former! det er ikke det at jeg er feit og vil slanke meg.. for jeg er veldig tynn.. men om jeg bare hadde sånne fine former som det du har, så hadde jeg hoppet i taket av glede! og btw.. du ser overhode ikke lubben ut! Ut i fra alle de bildene jeg har sett av deg på bloggen din, så kler du jo ALT du går med!!!<3 🙂 fast leser av bloggen, håper du ALDRI slutter å blogge!!! 🙂

    27. Hva koster frakt? For det KAN JO IKKE koste BARE 13KR?
      Håper du ser dette! Og at jeg får svar på det, hehe 🙂

    28. DU ER SÅ UTROLIG FIN SOPHIE!! FYFAEN, DU ER HELDIG <3!! DU ER EYECANDY DU!! HADDE JEG VÆRT BI ELLER LESBE, HADDE JEG LETT TATT DEG!! ALLE DERE SOM SLENGER DRIT, GÅ I DERE SJØL OG TENK DERE OM. DERE SLENGER KUN DRIT FORDI DERE ER JÆVLIG MISFORNØYD MED DERE SELV PÅ EN ELLER ANNEN MÅTE, OGSÅ SER DERE DENNE UTROLIG VAKRE, DEILIGE, SØTE, SEXY, PERFEKTE JENTA, SÅ BARE GLØDER DET I HUENE DERES FOR Å SLENGE DRITT. DERE BURDE FAEN MÆ SKJERPE DERE NOE INN I HELVETTE, DRITTUNGER!!! BUUUUURN. OG DET ER FAKTA AT DERE MÅ RAKKE NED PÅ HENNE FORDI DERE ER MISUNNELIG!!!!!!!!!!! AMEN. LA HUN GJØRE HVA FAEN HUN VIL, HUN TRIVES MED DET OG SE TIL HELVETTE Å RESPEKTER DET, BARNEHAGEUNGER!! UFF. Men, hvertfall; Stå på Sophie 😉 Du er dritfin!! Selv jeg misunner deg, men jeg beundrer deg og jeg syns du er kjempeheldig som ser ut som du gjør! Og jeg har selv den intelligens, utvikling, selvtillit som gjør at jeg ikke har behov for å rakke ned på deg, syns bare du er utrolig heldig og jeg unner deg det! Digger deg. Fuck off alle dritslengere. Gå og få hjelp. Takk for meg.

    29. Kanj du vær så snill å lage et inlegg om elf. jeg skulle bestille engang .. men så fant vi ut at vi måtte bruke kort nummeret. å de fikk jeg ikke fordi mamma var redd det var lureri eller noe sånt. men vet du om det går an å få regning på det istedet for å bruke kort nummer?
      du ser ikke lubben ut i det hele tatt! du ser fin ut uansett hva du har på deg 🙂
      jeg er fast leser av bloggen din, er innom den flere ganger om dagen 🙂
      digger deg sophie !

    30. har ikke du perfekt kropp, så vet ikke jeg as! misunner deg til tusen:)
      – pluss masse fint innkjøp! 😀
      og aldri bry deg om hva folk sier og tenker om deg!
      fordi du er vakker på din måte, og det beviser bare at dem er sjalu! haters gonna hate.

    31. Hei 🙂 Jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om ELF? Og om mye av det virkelig ikke koster mer enn 13 kr…? Jeg har kjempelyst å bestille der, men vil ikke bli lurt. Liksom, kanskje det betyr 130 kr eller noe. Jeg håper virkelig at du kan gjøre dette for meg og mange andre! 🙂 Har sett at flere har skrevet noe lignende som meg! 😀
      -Takk♥

    32. Nei folkens, sminken er billig o kvaliteten står i forhold til det. Du kjøper ikke foundation hos E.l.f. liksom. Og ja, den er virkelig så billig. Hallo, står det at noe koster 13 kroner i en butikk (eller nettbutikk slik som her) så gjør det dét!

    33. Jeg har samme kroppsfasong som deg, og eneste klærne jeg føler at jeg ser tynn ut eg med thighst og en stram topp. Så du kan alltids prøve det 🙂

    34. Veldig flott jente du er sophie, men du sier du vil ta silikon, og så snakker du om hvor store pupper du har?:) å hvor er den store rumpa du snakker om? 🙂 du har så liten å søt rumpe at det går ikke ann å si noe sånn:-)

    35. En ting som er litt proviserende er at du først klager over at du ikke er fornøyd med puppene dine og at du skal opperere dem når du blir eldre, også sier du selv at du har store pupper, why?

    36. DRITER VEL EN LAANG MARSJ I OM DU FØLER DEG LUBBEN!!!
      Kankje du er lubben da, who cares,ingen andre en deg selv. Skal heldighvis ikke gi i din kledning av en kropp..
      Og store pupper har du jo ikke, hva er det du prøver på her, du har forstørret, tatt på flere bH er osv, ja sannheten vet du jo fint selv din tosk;P
      Slutt og GJØR puppene så store med og dra på deg alt mulig så skal du se att ALT i livet ditt blir bedre og att du kanskje ikke lenger føler deg lubben:P
      Og ang. ræv, du er svær over ræva, men du har jo ingen sprettrumpe, så ja da blir den bare feit, Tror ikke det finnes RÅD for deg, du er nok FORTAPT.. kan like godt først som sist begynne med og låse dg inne, PROBLEM LØST. over og ut 😉
      Du er så frekk og frempå så går utfra att vi som titter innom kan svare med samme mynt.. og være passe ufordragelig, akkurat som deg.
      LYKKE TIL SMUFEJEENTOO.

    37. ELF er VELDIG billig (mineralsminke til 40kr etc) og UTROLIG bra! Jeg har vært tilhenger av id i mange år, men ELF er absolutt like bra og MYE billigere. Helt fantastisk 😀 Neglelakken deres vant over en chanel neglelakk her om dagen, det sier vel sitt når den koster 14kr 😉

    38. Hva faen skjer med folk!?
      ”DRITER VEL EN LAANG MARSJ I OM DU FØLER DEG LUBBEN!!!
      Kankje du er lubben da, who cares,ingen andre en deg selv. Skal heldighvis ikke gi i din kledning av en kropp..
      Og store pupper har du jo ikke, hva er det du prøver på her, du har forstørret, tatt på flere bH er osv, ja sannheten vet du jo fint selv din tosk;P
      Slutt og GJØR puppene så store med og dra på deg alt mulig så skal du se att ALT i livet ditt blir bedre og att du kanskje ikke lenger føler deg lubben:P
      Og ang. ræv, du er svær over ræva, men du har jo ingen sprettrumpe, så ja da blir den bare feit, Tror ikke det finnes RÅD for deg, du er nok FORTAPT.. kan like godt først som sist begynne med og låse dg inne, PROBLEM LØST. over og ut 😉
      Du er så frekk og frempå så går utfra att vi som titter innom kan svare med samme mynt.. og være passe ufordragelig, akkurat som deg.
      LYKKE TIL SMUFEJEENTOO.
      25.sep.2011, 05:29″
      Her snakker vi misunnelse ass!! At det er mulig å komme med sånne kommentarer!! Skaff deg et liv!

    39. Hei Sophie! Du har en fin kropp! Men om puppene dine er så store som de ser ut som tviler jeg på etter du la ut de tubetopp bildene fordi da så de jo helt normale ut!:S Og for å ha en stor rompe(noe som er sexy) så må du ha hofter også. Det er umulig å ikke ha hofter med stor rompe. Du har hofter og rompe og er slank og fin! 🙂 Så ikke ta dette negativt ment, fordi det er det ikke!

    40. martin: ja, hva skjer med folk med og holde slike tragsike/idiotiske innlegg.
      JA HAHAHA , du måtte nå tro att man skal være sjalu på det dere. Jeg synes hun er et tragisk og heselig forbilde rett og slett, og tragiske innlegg om att åhhh jeg føler meg så lubben det fortjenner kun tragiske svar. Og alle vet att det kun er fisking etter kommentarer som ; neæmen du ser jo så bra ut. Og å samtidig pjotte bhen full og si att puppene er ett problem, det blir så dumt att det nesten ikke finnes ord.
      Og holde en masse med slanke inlegg for 12 åringer passer seg ikke, så langt bør hun kunne TENKE selv. og eller så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hun føler seg lubben /ikke lubben. hun har nett oppfordret indirekte til anorexia i annet i innlegg, så har lite til overs for hun, ego sentrisk UFORDRAGELIG DRITTUNGE er det eneste hun er. Over og ut 😉 så får vi da håpe smurfen blir fornøyd med de lubne beina tilslutt da, alle liker jo HAPPY ENDIGS 😛

    41. hei! har egentlig aldri tenkt over at du ser “små lubben” ut jeg men! Du har ikke noe sånt tips til meg? jeg er 173 høy, ganske så tynn, men eier virkelig ikke former(uheldigvis…) hehe 🙂

    42. DETTE ER IKKE MENT SOM EN STYGG/NEDLATENDE KOMMENTAR I DET _HELE_ TATT!!
      Haha, følte jeg måtte skrive det øverst, da dette kanskje kan bli oppfattet på feil måte; Jeg synes at du ser helt smashing ut, slank, store pupper – rett og slett drømmekroppen. Men når jeg tenker tilbake husker jeg at du skrev et innlegg om at du skulle ta silikon, og dette var noe du hadde bestemt deg for å gjennomføre? Dette er helt opp til hver enkelt person å bestemme, men om du synes det er vanskelig å kle seg nå, og at du ser småfeit ut, hvordan i all verden tror du det blir når du får enda større pupper? Synes iallefall du, som sagt, ser smashing ut og virker som en utrolig sterk person.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg