” du er så jævlig stygg, skal drepe deeeg”

Jeg vet at oppdateringen min de siste dagene har vært dårlig/kjedelig, noe som gjør at dere blir lei, og det synes jeg er kjempedumt! Har bare vært utrolig rart å være på førsteplass, hører overhode ikke til der haha! Mye press, og å få drapstrusler er ikke akkurat min greie.. Er ikke det at jeg ikke er takknemlig, men – å ha en stor blogg er faktisk ikke alt i verden! Har fått meg fjernet fra vg.no som linket hit så da satser vi at jeg kanskje faller ned på 2-3 i morgen og om ikke… så overlever jeg vel det også! 

Anyways. Jeg har hatt veldig lite tid og fantasi til bloggen i det siste, men jeg lover at det skal bli mer fart på sakene så fort som mulig! Dere får gjerne komme med ønsker om hva jeg skal skrive, tipse om, ta bilder av, vise dere eller om det er noe dere vil vite! Si bare ifra!

Og dere trodde vel ikke jeg hadde glemt extensionskonkurransen!? Vinneren er Jorunn Hansen, gratulerer så masse – jeg har sendt deg mail! Og til dere som ikke vant, fortvil ikke! Det kommer flere sjangser en dag. I tillegg er det nå supertilbud på luxushair.no, så dere som ikke vant bør benytte dere av tilbudet. Billig og bra ..  

134 kommentarer
    1. du er jævlig pen, håper du ikke tar deg nær av sånne dumme, sjalue drittunger som kommenterer stygt! 🙂 stå på <3 syns du fortjen å vær på 1.plass : D

    2. trur neppe du falle ned på lista pågrunn av det, du er kjempe flink og blogge :), du en den beste blant de som ligg på topplista. bra du blogge hela tia, digge bloggen din <3!

    3. sophie, ikke bry deg om sånne som ikke har hjerte eller hjerne til å tenke over hva de sier! de er ikke verdt det, og du er en så fantastisk jente (utifra det jeg har lest her på bloggen din) og jeg syntes virkelig du bare skal stå på, og blogge som om du lå på den plassen du lå på før. Men jeg syntes du fortjener 1.plass siden du blogger så bra, så ærlig, så fint, så lettskrevet og så ofte (ofte nok for meg) du er virkelig bra!

    4. Har spørt så mange ganger,men gir ikke opp før du gjør det, haha! Kan du vær så snill og lage et anbefalingsinnlegg om extension!? Hadde vært så bra! Hvem som er tynne,tjukke,fort slitt osv! Elsker hele deg Sophy,stå på:)

    5. Jeg synes du fortjener å ligge på 1. plass, jeg! 🙂 Jeg tror egentlig bare folk misforstår deg, er sjalu eller noe sånt, og det er sikkert derfor de sier stygge ting. Men ikke bry deg om dem! Stå på videre! 🙂

    6. eg tykkjer du fortener første plasssen på blogglista 🙂 tykkjer du er ein kjempe bra bloggar. Sjølvom ein er på første plass, så må ein ikkje blogg 5 gongar for dag liksom .. en har eit liv sjølvom ein har ein b logg 🙂 stå på sophie!

    7. Vi er ikke så kresne som du tror! haha, vi alle her er bare mennesker.
      Ta deg tid til å puste – som du selv sier, bloggen er ikke alt på jord. Ingen dreper deg om du ikke kom med 3 istedet for 1 innlegg per dag 🙂
      Stå på ! DU FORTJENER DET BESTE, ALLTID <3

    8. Satt og leste igjennom alle bloggene jeg leser daglig(deg,tuvaw og tcmn) og søstera mi satt og så på. Hun var ganske care på de andre, syns noen bilder var litt drøye og de så litt bitchy ut. Så når jeg klikket meg inn på din blogg, var det første hun sa “HELVETTE, DET DER VAR EI FIN JENTE!” hun er 29 og mest ærlige mennesket jeg kjenner! (-: Hun syns ikke du så bimbo eller bitch ut eller noe slik, bare jævli pen, haha.

    9. Hvorfor vill du ikke være på førsteplass?
      ofc så skjønner jeg hvor stort press det må vær men tenk på alle di som ville vært kjempe glade for den plassen syns du burde vær mer takknemelig og jalefall ikke skrive på bloggen håper jeg detter ned på 2 – 3 plass hahah det blir for domt og si noen ting burde du holde for deg sjøl jeg ikke frekk ment da :))

    10. du kan skrive om litt gossip som du vet om, og som kanskje hadde vært litt morsomt for oss å vite, elsker gossip!! 😀

    11. Hei! Nydelig blogg! Synes bare det er kjekt at du ligger på første! Jeg har lest bloggen din i ca. 2 mnd’er nå, så jeg er ganske fornøyd. Håper du tar en titt på min blogg også 🙂
      Klem Rebekka.

    12. HERREGUUD!!!!!!!!!!! FOLK ER BARE MISUNNELIGE!!!!!!!! OK,KAN GODT INNRØMME AT JEG ER JÆVLIG SJALU PÅ DEG!!!!! OMG, KUNNE ØNSKE JEG VAR DEG!!! SELV OM JEG ER DRIT MISUNNELIG PÅ DEG SÅ DISSER JEG DEG IKKE!!!! OMG, DU FORTJENER I DET HØYESTE GRAD Å VÆRE 1 PLASS!!!!! BTW: HVIS DU IKKE HAR SKJØNT DET SÅ DIGGER JEG DEG OG BLOGGEN DIN!!

    13. bra du er på første 😉 men hvem vant de extentions greiene 😀 du er alltid litt sent ute med de konkuransene… men men det er sikkert et slit og være 1.på blogglista 😉 <3 men kjapp deg litt ... <3 JEG ER SPENT <3 ^^

    14. syns ikke du har blogget kjedelig, men hadde vært kult om du viste hvordan tatoveringen ser ut nå, hvis det er noen forandring fra når d tok den !:) pluss, din mening om piercinger, hva du synes er fint ogsånn 🙂 synes du fortjener første plassen din, å håper du ikke går ned!

    15. Er jente selv. Liker ikke så godt de “blonde, tynne” jentene. Men DU, burde være stolt over deg selv og kroppen din! Du virker veldig hyggelig, og hver dag jeg kommer hjem fra skolen, sjekker jeg bloggen din! Elsker den! 😀

    16. Hej sophie ♥
      1. Jeg synes ikke at du skriver kjedelig selv om du ikke skriver slikt som du bruker. for du har mye bedre blogg enn meg ♥
      2. Du hadde jo sånn vinn goodiebag konkurranse.. Når skal du kåre vinneren? er fast leser, og har ikke sett det til nå..
      3. Kan du fikse bloggen min med design og header og slikt?? Ønsker så gjerne♥ Isåfall. bare skriv svar retur på e-mail til mæ. hvis du ikke gidder eller ikke vil så er det heilt okeii♥
      Kommer innom bloggen din (som alltid) imorgen også♥

    17. Hei Sophie!: )
      Så du la ut en treningsvideo for en liten stund siden! No offence, men jeg tror ikke treningskunnskapene dine er de helt store. Og som du selv sier er du kanskje ikke så opptatt av å gå ned i vekt osv osv. Men om du er interessert i å lære litt mer – enten for egen del eller svare leserne her, så skriver jeg mye om kosthold og trening på bloggen min. Både om utholdenhet og styrke. Går på privatskole i Oslo og utdanner meg til å bli personlig trener. Ta en titt da vel : )
      Ha en strålende kveld videre!

    18. Hei! For det første så synes jeg du har en super blogg. Men jeg synes det er litt dårlig gjort ovenfor leserne dine som trykker seg inn på deg hele tiden for å få deg på toppen, og så gjør du noe som å be vg fjerne linken for eksempel. Jeg vet du sier at du er takknemlig, men da gjør du slik at ihvertfall jeg føler at det vi gjør er unødvenig. Men som sagt, jeg synes du har en kjempebra blogg, og jeg vil ha deg på topplisten, kan ikke du også ha lyst til det da?

    19. Hei, Sophie!
      Først vil jeg bare si at bloggen din er super. Faktisk, så er du en inspirasjon. Du har dine egne meninger som du står fullt og helt for, og er ei sterk jente. Dessuten så tar du ting med ei klype salt og har god humor – blir glad av å lese bloggen din!
      For det andre; jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om hva du vil videre i livet, med tanke på utdanning, framtidsplaner og slikt.
      <3

    20. Hvor er det du kjøper bher hen? Har sykt problemer med å finne en som passer i min størrelse (65F) og samtidig få en med god støtte. Enten push up, plunge, you name it 😉 Hihi
      Håper du vet noe og kan hjelpe 😀
      Hilsen your number 1 fan, hehe 🙂

    21. Vil bare si at jeg er helt sjokkert over hvor mange innlegg du har tid til å poste hver dag samtidig som du faktisk har gjort noe og har derfor noe å skrive om. Synes du er kjempe flink som klarer å prioritere både privatliv og blogg. Stå på! 🙂

    22. herlighet, de som skriver sånn er bare haters eller folk som misunner deg masse! <3 ikke bry deg med det

    23. Hei Sophie!
      Fin blogg du har:)
      Håper du tar deg tid til en liten inspirasjonstur innom bloggen min og.
      Kan friste med dagens outfit, makeup-tips, parfyme og annen bijouteri.
      Er selv modell både på catwalk`en og katalog, siste er hovedmodell for Sophie Faroh`s høstkolleksjon, der jeg fronter kataloger og bannere i inn og utland.
      Håper at du tar deg en tur innom:)
      Klem Helen
      http://helensaevik.blogg.no/

    24. kan du fortelle om da du tok abort? eller kanskje du ikke vil, skjønner godt om du ikke føler for å si det her på bloggen.. 😉

    25. Du er så sykt barnslig. Syns du kan slutte å blogge siden du ikke har tid til det. Og når du først gidder å blogge så er det bare noe usaklig dritt.

    26. Elsker at du hever deg over alt, skriver det du vil, men tenker deg om to ganger fordi om, du har også en utrolig nydelig kropp og jeg misunner deg til månen og tilbake!!

    27. Jeg håper du holder 1 plassen. For jeg liker bloggen din kjempe godt. Du skriver utrolig bra, du er nydelig å se på, viser sjarm og interesse for det du gjør. Jeg leser bloggen din flere ganger daglig 😀 <3

    28. Kan ikke du vise oss favoritt klærne/skoene/kjolene dine?:D
      digger deg! du fortjener virkelig førsteplassen<33

    29. Hei sophie! jeg lurte på en ting, hvilken størrelse kjøper du buksene dine i på bikbok? vi er omtrent like høye, og du er ganske tynn. Jeg prøver buksene i de minste størrelsene men di passer ikke i lengden, di blir aaalt for lange. så hvilken bruker du?

    30. Syns bloggen din er veldig bra, og at du skal forstette og være på toppen! Du er en utrolig nydelig jente, og tøff som står fram som du gjør. Syns du er et godt forbilde for mange her ute..
      Jeg lurte på om du kunne vist bilde av rompa de, og si åssen du trener den.. Ikke naken assa, men du har så fin sprettrompe, jeg vil også ha! Så hadde blitt glad om du kunne kommet med noen tips 😀

    31. Hei , jeg lurer på om du kan anbefale blogger ?? , og jeg har veldig lyst om du kansje hadde annbefalt min , så jeg kommer litt opp i lyset jeg å : )
      veldig fine bilder : )
      du kan foresten , hvis du vil : ta med kamera på skolen å ta masse tulle bilder å litt seriøse : )
      å ksje ha litt mer outfit : ) <33

    32. Du fortjener ikke høre slikt, ingen gjør det. Men du burde tenke på hvordan du legger deg frem, du blir automatisk et forbilde for yngre jenter. Det er dessuten litt slitsomt å bare høre om håret ditt og puppene dine hele tiden.. Er du ikke mer enn det?

    33. Wow !! du er bare helt nydelig 😮 ♥ men btw syntes jeg du burde ha tema blogg med kanskje temaet; emo ,barbie eller nerd eller what ever ;D digger bloggen din , og du hører nok til på første jo ♥

    34. utrolig domme kommentara mange gir altså, ho blogger jo ikke bare for å være på topp, ho blogger jo fordi ho synes det e gøy og fordi ho e flink! btw. sophie du skulle trekke vinneren av løshåret idag 🙂

    35. Kjære Sophie Elise! Endelig har blogg.no fått en førsteplass som fortjener den! Etter Voe har det vært et tomrom på blogg.no, og jeg har troen på at du holder deg jordnær og ærlig! På tide med en blogger som fortjener innflytelsen på dagens unge og som har mer å tilby enn bare “dagens look, helgefylla, hårvideo” osv. Du er fantastisk! Stå på og lykke til, snuppa ;*

    36. Du er helt utrolig nydelig uansett hva de andre kommenterer eller sier! Alle er perfekte på sin måte, og du er helt klart perfekt på din måte! U got it all!
      Digger deg Sofie, stå på. U can do this, du er sterkere enn de patetiske haterne!

    37. Selv om du kan fremstå som “bimbo”-aktig, så har du faktisk mer reflekterte og fine tanker enn fler jeg har møtt:)

    38. Din definisjon på vakker er brun, blond, bimbo, tynn, stor pupper! mener du at vi andre er stygge da? spør du meg så er definisjonen på vakker selve mennesket! alle er vakre på sin egen måte, samma hårfarge, puppestørelse, hudfarge, tynn/tykk og ja.. men siden du er auf’er så er dette mitt drømmeutseendet; http://www.facebook.com/media/set/?set=a.422799296330.203743.521661330&type=1#!/photo.php?fbid=144148809001304&set=a.144144462335072.37685.144144152335103&type=1&theater hun døde på utøya i sommer og var/er en vakker jente!! men som sagt.. jeg er en jente som har brunt hår, normale pupper og FORMER.. ikke tynn, ikke tykk! er jeg stygg i dine øyne da?

    39. Noen tips:
      Du kan ha konkuranser og vinneren får noe eller blir linket på bloggen..
      Du kan legge ut bilder av fotoshoot, om du gidder..
      Du kan ha litt oftere outfit..
      Ha litt oftere videoblogg..
      legge ut fler sang videoer av deg<33
      Det var bare noen tips.. Hadde blitt veldig glad om du kommenterte min blogg<3 Digger deg!!<3

    40. Du må serriøst slutte og mase om den derene førsteplassen din 🙂 Elsket og lese deg før. Men de siste dagene har du bare skrevet om det nesten … Ikke vondt ment

    41. Ikke bry deg om sånne kommentarer 🙂 Du kan ha sånn visste du at liste :p feks : visste du at jeg er redd for edderkopper? osv

    42. E for første gang hær inne! E imponert over bloggen din! 🙂 Bra jobba!! 🙂 Syns åsså d e fantasisk rart at folk som skriv stygge kommentara t dg virkeli gidde å læse bloggen din, når dm ganske tydeli ik like dg nåkka sæli!! Dm vill virkeli bare at du ska ha like dåli sælvbilde som dæm!! Syns særiøst dæm bør se seg i speile og tænke seg om ett par ganga før dm åpne kjæftn og servere nåkka stygt! Næi hæv høue og gå m strak rygg. Drit onga fortjæne ik oppmærksomhet og slæts ik tankan dine. La dm sitte å læse og kommentere stygt, kansje dm føle seg bedre ætte på??!! Peace out!! 🙂

    43. Hvordan blir man egentlig linket i VG? 🙂
      Jeg har forresten en konkurranse gående, hvor man kan vinne et digitalt fotoalbum til verdi av 899,-! Ikke for å reklamere, men premien er jo superfln – og jeg vil at så mange som mulig skal ha muligheten til å vinne 🙂 Jeg vet selv hvor irritert jeg blir når jeg tilfeldigvis kommer innom en blogg, og en konkurranse akkurat er avsluttet uten at jeg fikk mulighet til å bli med! =) Her er konkurransen: http://lizbethosnes.com/manedens-konkurransehh/

    44. Det er en tragedie at du ligger på førsteplass. Blogger burde inneholde mer enn du klarer å få til. Sorry.

    45. Hei!
      Fin blogg du har
      Håper du tar deg tid til en liten inspirasjonstur innom bloggen min og.
      Kan friste med dagens outfit, makeup-tips, parfyme og annen bijouteri.
      Er selv modell både på catwalk`en og katalog, siste er hovedmodell for Sophie Faroh`s høstkolleksjon, der jeg fronter kataloger og bannere i inn og utland.
      Håper at du tar deg en tur innom
      Klem Helen
      http://helensaevik.blogg.no

    46. Vil jo at du skal være på første plass, men om du heller føler deg vel i 2-3 plass så er det ditt valg!
      Uansett hvilken plass du er på, er du alltid den samme Sophy!

    47. DU KAN BLOGGE OM HVA DU GJØR PÅ .INN KJØP AV KLER . SMINKE . KAN DU HA VIDEO NÅR DU OG KJERISTEN DIN KLINE ASSO IKKJE BARE ETT LITE KYSS MEN JA .. LIKE BLOGGEN DIN 🙂 !

    48. de er mitt forbilde <3 ikke bry deg om hva andre sier til deg,du er deg selv og hva ska andre gjøre med det? <3 du fortjener 1.plassen <3

    49. Kan du værsåsnill å svare på hvoorfor du alltid på ta bilder av deg selv der du nesten ikke har på deg klær?? :s ikke rart du ligger på første plass når den ene halvparten som leser bloggen din er jenter nede i 12-14 års alderen, og den andre halvparten er MENN i 40-50 åra som liger ung jente kropp!! At du ikke blir kvalm av tanken :s men hvis det er sånn at du leser alle kommentarene, da kunne du kanskje svart på dette via et innlegg, vet jeg ikke er den eneste som lurer på dette….

    50. Du kan vise frem alle skoene dine?
      Ha spørsmålsrunde?
      Skriv om det beste/morsomste som har skjedd deg!
      Liveshow?
      Nå har du ihvertfall fått noen tips. Håper det hjelper !

    51. Okei jævla fittunga. No må dåkker ro dåkker minst ti hakk. No har æ sotti å lest igjennom kommentaran dåkk har skrevve te Sophie. Mang e positiv, men det e også mang horunga som kommentere dritt. Hu bruke jo itj bh under tubetoppen. Dåkk e sikker 8-14 år, og har itj peiling på koss ting fungere. En tubetop har innlegg med tynt lag, fordi nipplan itj ska vises.
      Dåkk e dom å uerfarn og veit itj en dritt om koss ting funke.
      Æ bli så fette lei av sånne folk som e så jævla trangsynt. Sophie e en person av 6-biliona. Så la no a for hælvette vær akkurat som a vil. Det e dåkker/vi som har gjort t at hu har kommi på 1plass. Og blogg e itj nå big deal. Det e bare sophie som e flink t å skriv, oppdatere og har bilda. Dåkker gir hu oppmerksomhet ved å kommenter dritt, og sladder om a. Fordi da bli hu mer kjent.
      Det æ itj fatte e koss dåkk kan vær så støgg mot en person. Ka om bloggen dåkkers hadd kommi på 1plass. E itj bare fryd å gammen. My oppmerksomhet, forventninga, folk som bli sur om du itj blogge nå my. Men sophie e likegyldig t det. Det e vi som har gjort te at hu kom på 1plassen, koffår skjønne dåkk itj det??? Synes dåkk som kommentere dritt e jæveli trangsynt, å fette støgg. Skriv æsj t hu?? Kafaen:p Eneste som lyse av kommentaran dåkkers e MISUNNELSE. Mang kjæms te å benekt det, men kæm villa itj vært Sophie da? Men finnes jo nånn som sikkert itj har villa det å. Men koffår det ?Jo, fordi ALL E FORSKJELLIG. herregud. Prøv å tenk med hodet dåkkers istedefor rævva. Dåkk bruke bare opp energien dåkkers med å kommenter dritt t a. Jævla unødvendig.
      Ka får dåkker ut av det?? Itjnå. Så koffår itj spar dåkker for støgge kommentara.
      Stå på videre Sophie, du e best 🙂
      Klem fra jente 17. Halvt nordlening.
      xxo!!

    52. Uff, er så sykt barnslig av de som skriver negative kommentarer å gjøre det! Tenk på at folk faktisk blir lei seg?
      Stå på, Sophie, du er best!!! 🙂 Liker deg så mye bedre enn tcmn! 😀

    53. Jeg syns du er fantastisk, bare stå på! 🙂
      Jeg lurte på noe, jeg vet ikke om du ha samme probleme,.. ihvertfall når jeg bruker fondation og make up da blir huden min skikkelig tur etter noen timer/anveninder. Hva kan jeg bruker at det ikke blir sånn? Veit du om noe? Hva bruker du? 🙂

    54. synes du fortjener å holde på plassen…du har så mye mer å komme med enn andre visse bloggere som bare poster en bilde av seg selv og er sarkastiske mot leserne sine! 🙂

    55. Lag en: visste du? liste om deg selv? 🙂
      syns du skal drite i plassen du er på, og bare blogge om livet som før ^^

    56. hva synes kjæresten din om at du er så billig og legger ut sånne bilder på nette for hele norget. rart folk trur stygt om deg? legger ut BH og nesten Gstreng bilder. bille og stygg, er det du er. har du kjæreste skal du ikke vise deg for hele norge men bare til han. LOL. whore!!

    57. Jippi! 🙂 endelig er du på TOPPEN ! har hele tiden sagt at du fortjener det som blogger så mye! ♥ GRATULERER :)♥♥

    58. Stå på Sophie Elise, du er en veldig flink blogger, digger bloggen din, du har fått meg til å begynne å se positivt på ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg