endringer

Godmorgen! Har allerede vært på skolen noen timer, og har faktisk fri i skrivende øyeblikk, men skal tilbake om rundt ca en time. Fordriver tiden med å spise, spise litt mer, og lese kissie sin blogg.. Haha, meg i et nøtteskall det der! 
Drar til Marco etter skolen så får se hvordan det blir med oppdatering, vil bare være sammen med han lenge idag! 

Og har gjort et, tro det eller ei, ganske tungt valg når det kommer til bloggen. Jeg satt meg ned og tenkte mye fram og tilbake på hvordan jeg skal gjøre det her, hvor personlig jeg skal være. Og fra nå av kommer bloggingen til å være ganske annerledes på hva jeg deler eller ikke.. Desverre. Håper dere har forståelse, men alt er ikke like lett bestandig… 

Sløvebuksa er på som vanlig! U know me.

 

60 kommentarer
    1. skjønner veldig godt at du ikke vil dele alt her på bloggen din! Kommer fortsatt til å være fastleser! 😉

    2. når du er til marco, har du ikke på bukse der heller, siden du hater det?
      hvis du ikke går med det, hva går du med?
      gjerne svar på innlegg

    3. Skjønner det, men du kommer kanskje til å miste noen lesere. Det at du er så åpen og ærlig er jo litt av grunnen til at vi elsker bloggen. <3

    4. Bra!! Ikke fordi jeg ikke liker bloggen din, men fordi det er lurt å ikke dele alt med så mange mennesker. Et særdeles klokt valg! 🙂

    5. Det er det at du skriver så ærlig, opent og PERSONLIG som gjør bloggen din så bra og anerledes. Du er kanskje barbie med blondt hår og store pupper på utsiden, men du sitter inne med så utrolig mye bra som går så mye dypere enn det! Det er forståelig at du ikke vil legge ut alle detaljer om privatlivet ditt. Men det er de tingene som man kanskje ikkje tørr å si høyt som gjør bloggen din BEST. Vær så snill – ikke endre hvordan du blogger.

    6. åhneei. nå blir du som alle andre bloggere. du er min favoritt bloggen fordi du er EKTE, og skriver om det negative og det positive.. jaja

    7. Hei, jeg er en jente på 14 år. Jeg ser veldig opp til dag. Jeg føler meg veldig overvektig og jeg føler at ingen vil være venn med meg. Har også brunt hår og jeg bruker XXL. Og etter at jeg så videoen din, fikk jeg ennå mindre lyst til å leve. Er det egentlig vært det hvis man ikke ser ut som deg?? Og er jeg stygg hvis jeg har kort brunt hår.

    8. lest andrea sin blogg og innlegget ? det fikk meg til å tenke på hva jeg burde legge ut om meg på nett..
      kan jo selvfølgelig være en tilfeldighet at du tenkte det akkurat nå 🙂
      søt du er ^^

    9. Jeg synes det er helt domt at du legger ut: *Jeg er sååå fin* *messuner du ikke mei?* *ville du ikke vert mg?* og alt! Du er en BARBIDUKKE utenlike! Du er dritt stygg! Bare fordi du er ein blogger betyr dt ikke at du kan skrive at jeg er såå fin, alle ville vert mei liksom! Vis jeg hadde vert dei hadde jeg villet forandret mei helt! Du skriver helt personlige ting. Dt er jo noe du bestemmer sel men det er litt feil synes jeg! Jeg skulle bare gå innom se på litt blogger, jeg jikk innpå din bladde litt nedover og fikk hel SJOKK du hadde skrevet at du var såå fin og alt! Forstår ikke at du ikke er flau over og skrive såå personlige ting, di BARBIDUKKE! 🙂

    10. skikkelig tungt valg hahhahaa. e det et tungt valg før dæ om kosjn du skal skrive på bloggen elr ikke? skjønne du ikke har livserfaring

    11. Skjønner jo at du ikke vil dele alt på bloggen.. men syns det er utrolig trist at du ikke skal dele like mye av livet ditt med oss lenger. Fordi det var akkurat det jeg likte med bloggen din, at du var så ærlig! Ikke slutt med det, da vil du nok trolig miste flere lesere :s

    12. Det jeg likte med bloggen din var at du er så ærlig og sier ting som det er. Tror bloggen kanskje vil bli litt kjedligere da, hvis du skal begrense deg.. Er litt trist å høre, for jeg digger bloggen din sånn som den er! <3 Stå på videre 🙂

    13. Hei!
      For å være helt ærlig så fikk jeg et dårlig førsteinntrykk av deg. Jeg tenkte at du var en dum rosablogger, men når jeg har lest bloggen din en stund så merker jeg at du er en supersøt og ærlig jente! Tenkte bare jeg skulle fortelle deg det 🙂

    14. Det er nok veldig lurt fordi du har nok gitt mange av leserne dine dårlig selvtillit med måten du skriver om å være perfekt og det ene og det andre.. det føles kanskje riktig for deg å nevne det og hvor mye bedre du er enn alle andre men du må tenke at alle har ikke lik oppfatning som deg dessvere. Sier ikke at du bare er slem men kanskje litt ubetenksom.. men noen ganger er det lurt å tenke litt over hva man skriver på en blogg og hvordan enkelte kan reagere…for som du selv har sagt blir du glad hvis bloggen kan hjelpe andre mennesker til å få mere selvtillit men det er ikke det intrykket folk sitter igjen med nå tror jeg…

    15. Respekterer selvfølgelig at du velger å ikke dele alt på bloggen (og skjønner deg), men alt det du delt til nå har vært veldig interessant (og ikke minst gøy) å lese og jeg leser alltid hele innleggene dine.. Liker at du er så >personlig< og skriver om både gode og dårlige opplevelser, meninger og tanker.. det er det som gjør bloggen din spesiell og annerledes 🙂 Du er flink! Grunnen til at du er på 2.plass vell, hehe 😉

    16. Søte bilder 🙂
      Men du, har du fortsatt den strippestangen? Har ikke sett til den på noen av bildene dine på en stund. Og hvis du ikke har den, hvorfår?

    17. 🙁 forstår godt at du ikke vil dele så mye privatliv på bloggen …. men til nå som du har blogget litt mer privat var det deilig å kjenne deg på en annen måte en bare en random bloggjente, men heller en jente med følelser og problemer, en helt vanlig jente altså 🙂

    18. hmmm. Håper du ikke forandrer bloggen så veldig, for jeg liker den veldig godt. Du er favorittbloggeren min, og jeg er på den dagelig. Grunnen til det er fordi du er morsom, ærlig og tørr å skrive om det du vil. Håper du ikke slutter med det, for det er det jeg liker! 🙂 Stå på, vakre blogger.

    19. Øy du ”Anonym” som skrev dette:
      ”Jeg synes det er helt domt at du legger ut: *Jeg er sååå fin* *messuner du ikke mei?* *ville du ikke vert mg?* og alt! Du er en BARBIDUKKE utenlike! Du er dritt stygg! Bare fordi du er ein blogger betyr dt ikke at du kan skrive at jeg er såå fin, alle ville vert mei liksom! Vis jeg hadde vert dei hadde jeg villet forandret mei helt! Du skriver helt personlige ting. Dt er jo noe du bestemmer sel men det er litt feil synes jeg! Jeg skulle bare gå innom se på litt blogger, jeg jikk innpå din bladde litt nedover og fikk hel SJOKK du hadde skrevet at du var såå fin og alt! Forstår ikke at du ikke er flau over og skrive såå personlige ting, di BARBIDUKKE! :)”
      For det 1. : Lær deg norsk
      For det 2. ; Hun har i såfall en grunn for at hun kaller seg pen, sjekk henne!
      For det 3. ; Drit i å kommenter hvis du skal være så JÆVLIG negativ. Alle har forskjellige meninger…

    20. Alexsandra som skrev dette:
      For det 1. : Lær deg norsk
      For det 2. ; Hun har i såfall en grunn for at hun kaller seg pen, sjekk henne!
      For det 3. ; Drit i å kommenter hvis du skal være så JÆVLIG negativ. Alle har forskjellige meninger…
      Jeg skrive faktisk det jeg vill og hun er IKKE pen, og fordi jeg skriver at jeg ikke syns noe om når hun hålder på sånn så betyr det IKKE at du skal si at jeg på lære mg norsk. Det blir bare så DRITANES feil!
      Jeg blir såret av bade dg og henne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg