kyss

Takk for mange søte kommentarer på innlegget der jeg viste meg uten extensions! Jeg tror de aller fleste av dere liker det for at det er så uvant, men jeg ser jo meg selv sånn hver eneste dag. Tenk om jeg hadde hatt kort hår hele tiden, og så viste meg med extensions? Da hadde dere nok likt extensions best! Men vi får se hvordan det blir framover, trives nok best med extensions i alle fall! Men takk, det gjorde i alle fall dagen min tusen ganger bedre å få så mange søte tilbakemeldinger! 

Marco har vært her i en time snart, og vi har egentlig ikke fått gjort så mye! Tror vi skal ta å spise noe nå, så får vi se hva som skjer! 

Meg og min ♥ kysse på hodet, hihi

Er klar over at det har blitt mye speilbilder i det siste.. Skal prøve å slutte med det, promise! 

78 kommentarer

Siste innlegg