Rommet mitt!

Rommet mitt har virkelig sett ut som et bombenedslag, og ettersom jeg er alene hjemme i helgen og får kjærestebesøk tenkte jeg at jeg måtte fikse opp litt her! Senere i kveld skal jeg krølle løshåret mitt til i morgen, og så skal jeg sove!! 

Var noen av dere små “Belibers” som klikket helt i vinkel angående at jeg skrev om Andreas Wijk, at jeg liker han bedre selv om jeg er Bieber-fan.. Hallo? Å bruke arrgumenter som” Justin har hatt en hard bakgrunn” er så latterlig. Han har hatt en bra oppvekst, ikke noe annerledes enn mange andre. Fortell meg gjerne hva som har gjort det så utrolig hardt for han, som andre ikke opplever hver dag uten problemer?:-)
Pluss, bakgrunn har ingenting med talent å gjøre.. man kan like justin å uansett synes andre er talentfulle, men ser jo at enkelte er helt hjernevasket. Slutt å ta alt så utrolig seriøst. < JUSTIN og Andreas Wijk 3

Her har dere bilder av rommet mitt! Ikke noe spessielt, men var en del av dere som ville se:-) 

Her er speilet som dere sikkert ser, og en kommode der jeg bruker skuffene til skoleutstyr og så bruker jeg å slenge en del ting der som for eksempel sminkepung og lommebok som ligger der nå. Strippestanga står også inne i hjørnet helt der borte (riktignok pakket ned nå) og kurven man ser her inneholder favorittplaggene mine. Er en lik kurv på andre side, men den ser man ikke her.


Noen av veskene mine, henger de på gardinstanga faktisk! Dette er favorittene.

1/3 av filmene jeg har på rommet! Ganske barnslig filmsmak ser dere vel. 

Sminke og film-hylla. Her har jeg aaaalt for masse.. 

Smykker og litt diverse, henger ved siden av sengen. 

Det mest harrye biildet ever, og jeg elsker det! Det er en plakat som jeg kjøpte i spania, så har jeg rammet den inn. 

Verdens beste seng, den er syyykt stor! 

For å demonstrere størrelsen.. Her ligger jeg i bredden og det er enda god plass! Jeg er 1.59 høy, til dere som lurer.

43 kommentarer

Siste innlegg