fra dagens shopping:

Dette kjøpte jeg idag! Ser mange av dere stusser litt på at jeg ikke forteller hvor mye tingene jeg kjøper koster, men det er fordi jeg ikke vil at dette skal være en blogg som har så mye fokus på å bruke mest mulig penger. Jeg shopper som regel på bikbok, h&M og cubus, så er ikke akkurat high fashion – er ikke prislappen som teller uansett!

Denne kjøpte jeg riktignok ikke, men fikk den i posten i dag! Var på høy tid at jeg bestilte meg en ny sminkesveske, den jeg hadde tidligere har begynt å falle ifra hverandre haha.. Er den ikke fin og rosa? Riktignok litt liten, flaks at jeg ikke bruker så mye sminke.. ;) Jeg kjøpte den her, og dere kan se hele utvalget av sminkevesker her


Skjerf fra BIKBOK 


Tykkstrømpebukse fra BIKBOK 

Skjorte fra BIKBOK 

47 kommentarer

Siste innlegg