Har bleket tennene!

Jeg har aldri hatt noe kompleks for fargen på tennene mine og har aldri følt det behovet for å gjøre de lysere, helt til en leser kommenterte at jeg har gule og stygge tenner.. Som dere vet hater jeg smilet mitt, så da måtte jeg gjøre noe med det! 

Den tannblekningen jeg bestilte er SmileLab er jo utrolig mange å velge mellom på nettet, men det er jo tross alt tennene mine som jeg ikke vil ødelegge, så da ble det disse! 

Når jeg først fikk tannblekningen satt jeg i sikkert et kvarter for å prøve å åpne boksen haha, men det tror jeg dere klarer uten problem.. Jeg er tydeligvis litt dum! Så leste jeg igjennom bruksanvisningen sikkert 20 ganger for å forsikre meg om at alt ble bra. Bruksanvisningen sto heldigvis på norsk, så ble litt lettere da! Det var veldig mange små pakker med bleknings”strips”, slik at man kan bleke tennene flere ganger for å “friske” opp litt. Ble nesten sjokkert over hvor mye det var! 

Slik så boksen ut, søt og liten!


.. Og her her bleknings”stripsene” som følger med. Er ikke helt sikker på hvor mange det er, godt over 20 i alle fall! 

Når man åpner en av de små posene, får man ut dette – to bleknigstriper, en til tennene oppe og en til nede. Ganske små, så dekker ikke hele tannraden – man velger selv hvor i munnen man vil plassere den, og den tilpasser seg veldig bra etter tennene. 


Man kunne ha tannblekningen på fra 30-60 minutter, jeg hadde den på i 45 minutter. Det var ganske deilig faktisk! Føltes friskt i munnen og jeg merket ikke at jeg hadde den på overhode. På bildet under har jeg stripsene i munnen, og man merker det knapt og man ser det heller ikke.

Syntes ikke! Så kunne omså ha gått rundt i byen med denne i munnen, på trening eller hvor som helst.Tenk at jeg faktisk har tannblekning på her!

Så, etter 45 minutter med frustrerte fruer gikk jeg på badet, tok av stripsen og pusset tennene. Så ble resultatet slik! Jeg har brukt en av nesten 30 strips, så kan omså bleke tennene 30 ganger til om jeg vil, men det hadde blitt heeeelt ekstremt! Så derfor sparer jeg de, så får jeg heller friske opp litt etterhvert!

Før og etter:


 

Ser dere forskjellen? Er kjempefornøyd! Dere kan kjøpe likt sett på blivakker.no – direktelink til produktet finner dere HER! 

66 kommentarer

Siste innlegg