She’s playin’ dumb all the time

Vi dro ikke ut og spiste alikevel, bestilte hjem en liten pizza, cheesburger og pommes frites! Så til dere som lurer på hva jeg spiser, kan ikke akkurat si at jeg tenker så mye på det.. Helt enkelt spiser jeg hva jeg vil, når jeg vil. Noen ganger tenker jeg jo på at jeg må passe vekten og kutte ut diverse ting, men det går aldri! Må være utrolig slitsomt å tenke på kosthold hele tiden som en viss annen toppblogger gjør.. 


Er i alle fall hjemme hos mamma og pappa nå, og koser med min lille gale chihuahua. Det er virkelig en prøvelse, tror kanskje hunden min har ADHD.. Den sprang nettop rett i veggen, sier litt! Jeg har også nettshoppet litt, men hva jeg har kjøpt er hemmelig.. b*r**d*p.. Hehe, kanskje noen av dere klarer å gjette det! ;)

Styggeste chihuahuaen i verden! Lille missfoster<3 

108 kommentarer

Siste innlegg