makeover!

I kveld har jeg vært sammen med Anne-Sofie og fikset litt på utseendet! Jeg har tatt ansiktssolarium som hun har fått på rommet (er så sykt sjalu..), tatt selvbruning, og så har vi stripet håret hennes enda lysere. Elsker når venniner tar til vettet og blir blond, haha! ;)

Vi har også sett en dokumentar om 2012, er så utrolig redd angående det og kan ligge i flere timer å snakke om å planlegge hva jeg skal gjøre når strømbruddet kommer. Dette kommer på grunn av den største solstormen på utrolig lang tid som treffer jorda. Den kommer ikke til å skade oss fysisk, men til å kutte all strøm. Tenk, vi kan, og kommer mest sansynlig til å være uten strøm, mobilnett og alt mulig i verste fall flere måneder.. Jeg tror jeg skal begynne å lagre opp hermetikk! Har dere noen tanker eller teorier angående dette, eventuelt har dere tenkt ut hva dere skal gjøre? Haha ja, jeg er en 2012 nØØØrd.. 

Ansiktsolen! 

Striping av hår på gang.. Har aldri gjort det før, så var spennende og nervepirrende!

Både jeg og Anne Sofie bruker bleking fra depend, så vet dere det!

Hahah, soling! 

Sliten og sminkefri..

Anne-Sofie uten et gram sminke på seg, verdens nydeligste naturlige! 

resultatet av håret!

49 kommentarer

Siste innlegg