rumpa mi og alt det andre

Har nettop tatt 150 situps i ren frustrasjon. Har så mye sinne i meg at dere aner ikke. Jeg vil bare slå noen. 

Skjønner ikke at dere skal ta så jævlig av hver gang jeg sier jeg er fornøyd med kroppen din. Jeg personlig blir glad når andre er fornøyde – nettop fordi jeg er fornøyd selv. Jeg hater klageblogger “åh rumpa mi er så feit”. Men for faen da menneske, ta å tren litt. Nytter ikke å ligge inne å spise stratos å se på gossip girl mens du depper. Jeg har bokstavelig talt jobbet rumpa av meg for å se sånn her ut. Om dere ikke synes jeg ser bra ut – okei. Jeg synes jeg gjør det. Jeg trives i min kropp. Det er fantastisk.

Selvsagt søker jeg litt bekreftelse fra dere, er jo alltid gøy å høre at man ser bra ut når man har jobbet for det. Er dere ikke enige? Jeg er ikke en bitch av den grunn. Prøv å tenk hvordan dere hadde reagert, om dere var i mine sko. Jeg gidder ikke å late som om jeg er missfornøyd, for å gjøre enkelte av dere fornøyde. 

Jenter( og gutter) , vær så grei å vær fornøyde med dere selv. Selvtlitt er det mest sexye i verden etter min mening, seriøst. Tenk om Megan Fox hadde virket usikker og sjenert, not that hot. 

Og med det sier en sminkefri meg godnatt, verdens søteste små! 

 

234 kommentarer
    1. hva mer trenger du egentlig ? du har store pupper , deilig rompe , søt smil , nydlig ansikt og du har sikkert en herlig kjæreste.
      live your life sier jeg bare.
      dont let anyone stop you , girl!

    2. Ja, enig i den! Men det handler liksom om mellomtingen, ikke ha for lite selvtillit, eller for mye, akkuratt passe er tingen! være fornøyd med seg selv, men ikke ta det ut på alle andre. å heller ikke snakke om at man er missførnøyd å klage for å få sympati. DET er det værste jeg vet!

    3. Helt eniig! når jeg blir frisk tenkte jeg å begynne å trene for å få litt flatere mage. Har du noen tips? Er det jogging som gjør susen, eller skal jeg ta med situps osv? Setter pris på svar! Digger kroppen din! 🙂

    4. e vældi gla førr at du e fornøyd med kroppen din 🙂 men ser ut som du præssa rompa di litt opp her? ser jo mellomrom. ikje nåkka frækt

    5. eg synest det er kjempe bra at du er fornødd med kroppen din! du er veldi heldig med det, og fortjener å føle deg bra! som du seier, ikkje klag når du ikkje prøver å sjå bedre ut, eg liker måten du tenker på 🙂
      u go girl!

    6. drit i å bry deg om de. altså å ha bra selvtilitt er noe av det beste man kan ha da. Etter at du har sagt at du har slitet med å blitt mobbet før, så er det jo kjempe bra at du er fornøyd og har god selvtillit. di er jo så utrolig sjalu på deg, og har selv så dåli selvtillit at di vil ødelegge din! digger deg, du ser utrolig bra ut!:-)

    7. Kjempebra skrevet! Du har en superhot kropp og du har virkelig et poeng i det du skriver :-D! Stå på! Haters gonna hate, men du har flest på din side for å si det enkelt!

    8. Drit i alle som prøver å ødelegge for deg, det viser bare at de ikke er førnøyde med seg selv, og må rakke ned på de som har fine kropper og tørr og vise at de er førnøyd! Du har PERFEKT kroppp, og det beste er at du vet det selv og tørr og vise det 🙂 Digger deg!

    9. Stå på sophie!! du er nydelig!
      haha, btw, hva i helvette er det slags monsterkatt som ligger ved sofaen? hahha, fader så svær den var! kan du ta bedre bilder av den? haha, fascinerende

    10. ble utrolig irritert da jeg så et innlegg om deg i stad! umodent gjort av personen..
      du er utrolig heldig som faktisk er fornøyd med kroppen din og ikke klager, ikke bry deg om haters som er sjalue! 🙂

    11. Du har virkelig all grunn til å elske kroppen din! Du har vært drit flink,jobbet skikkelig hardt og resultatet har så klart blitt bra. Du er drit heit!
      Er enig med deg når det gjelder selvbilde, det er kjempe sexy og være fornøyd med en selv.
      Go girl!!

    12. Syns du e utrulig pen, og du kan førr all del være så stolt som du bare vil av dæ og kroppen din. Syns igrunn ALLE skal være stolt av sånn dæm ser ut, bare førdi kvær enkelt person e unik på kvær sin måte.
      Akkorat nu jobbe æ hardt førr å bli førnøyd me mæ sjøl, og alle de som ikje e førnøyd, syns æ og ska jobbe førr d, istedenførr å sette over nætte å slænge drit. E d ikje sånn at om man bære slæng drit te nån, så e man sjalu/misunneli? Trur d!
      Du e superpen! Stå på:)

    13. Kjenner sjalusien kryper oppover ryggen på meg, når jeg ser hvor fin kropp du har. VÆR STOLT, jente.

    14. Du sa du var veldig tynn å liten før hva har du gjort for å få denne gine kroppen nå?
      trening og tips ? kan du skrive step by step?:D
      JEG er veldig tynn å uans hva jeg gjør legger jeg ikke på meg. 170 høg og veier 45 kg, jeg har verken former eller pupper …. har så lyst på sann kropp som deg ! det er skjønnhet det!

    15. du har sinnsykt fin kropp, ansikt og alt. sku gjerne trent og sedd bedre ut om æ hadde tørt å ladd folk se mæ sånn, syns det e så flaut, føle mæ som en flodhest. men er ikke kjukk liksom..

    16. Du har en kjempe fin kropp, du har all grunn til å være stolt! Men kanskje du kunne lagt ut et innlegg hvor du skriver om hva du spiser på en dag, og hva du trener osv? Hvordan du oppnår resultatene, hadde hvert kjempe gøy å lese 🙂

    17. elsker at du skriver sånne innlegg! det er så sant sophie. og du fortjener skryt av hvor fin kroppen din er, fordi du har jo trent for den. jeg vedder på at alle som leser bloggen din, og kommenterer negativt, bare missunner den pene kroppen din! i mine øyne er du iallefall perfekt. og det er sant som du sier. selvtillit er sexy! stå på, sophie! du er virkelig et forbilde 🙂

    18. det er utrolig flott at du er fornøyd med kroppen din, jeg er helt enig i at kroppen din er fin! digger den, og deg 🙂 det er ikke mange som har så bra selvtillit, og det virker som din er ganske på topp, og det er noe jeg unner deg for 🙂 stå på sophie!

    19. Du har jo sykt fin kropp, så drit i de små flattbrøda som ikke har noe annet å gjøre enn å kritisere andre!! Digger deg!! You go girl! <3

    20. digger deg, du er sykt pen og elsker kroppen din. Skulle ønske jeg hadde den!! Har begynt å trene hver dag nå, slik som deg hehe 🙂 <3 stå på med blogginga. Du er den eneste bloggen jeg leser fast <3

    21. Du har fin kropp, Sophie! Skjønner godt at du er fornøyd med den sånn som den er nå. Unner deg virkelig å være fornøyd med din egen kropp, i tillegg vet jeg at du har jobbet hardt for den! Keep up the good work! 🙂

    22. Ny leser, og elsker bloggen allerede. Elsker at du er så ærlig som du er, og at du står på ditt, dine meninger og at du ikke lar andre ødelegge! Det er det som er et bra forbildet. Stå på videre.
      Du har en fantastisk bra kropp! Ikke rart blir sjalu.
      Tenk på det positive og ikke det negative, og det negative må du prøve å tenke deg til noe positivt! Hehe.
      Du fortjener å være fornøyd med deg selv! 🙂

    23. Du er drit pen, du har en GOD grunn til å vær fornøyd med kroppen din! 😉 Jeg digger deg, og bloggen <3

    24. Du er idealet mitt på drømmekroppen. Sykt fin kropp har du, og jeg synes det er utrolig sexy når man ser at man virkelig har jobba for den kroppen man har, og er stolt av. Du virker som ei kjempe sterk jente. Alle som har noe stygt å si, sier det pga sjalusi. Tenk på hvor mange som egentlig vil være deg. Btw, stor katt! Haha

    25. Du skriver kjempe bra! Å jeg elsker virkelig kroppen din og personligheten. Første gang jeg tittet innom likte jeg deg ikke noe særlig fordi folk dømmmer folk med langt platina blont hår, store pupper, sminka osv… og jeg er en av de, og det var av sjalusi, men etter hvert så begynte jeg å lese bloggen din fast og etter den første videobloggen bare digga jeg deg, du var ikke sånn jeg forestilte meg i det hele tatt, du var jo bare helt nydelig! Trur du må være en av de herligste personene jeg har sett, herregud, jeg dåner! :))<3 (Håper ikke du tok denne kommentaren feil)

    26. vet du ka, æ ELSKE å MISUNNE kroppen din. (folk sir jo sånn teite ting å alt sånn der at du e ei bitch osv, men hvist du ikkje hadde hadd denna bloggen, ¨blogge om du gjør.
      så skal æ si dæ en ting som ville ha gjedd:
      unge jenter ville sikkert trodd at en jente ikkje kunne være stolt over kroppen å personligheta si, eller snill mot alle. eller være sånn dem ville være. du e et sinnsykt bra forbilde!!! du sir d du mene, du e ei sterk jente sophie. å du e snill mot alle å du gjør sånn en VANELIG person gjør. mange bloggera late som de e nåkka de ikkje e, at de har et veldig supert ¨å perfekt liv osv… d eneste de gjør me folk e at de får unge jenter/gutter til å tru at de delv selv har et veldig dårlig liv å sånn. og du e overaskende ærlig på bloggen. men d skal æ si dæ har gjort selvtilliten til MAAAANGE jenter veldig mye bedre. (at de kan være seg selv, være stolt av d de har å er osv…)
      beklager fikk ikkje sakt alt æ ville si, men nu går dataen snart tom før strøm så HÅPE AT DU SOPHIE LESER DETTE. sorry før at d va en rotete tekst da.<3
      men EEEEEEEEEELSKER BLOGGEN DIN<3<3<3<3<3<3
      kan ikkje du å marco lage en til videoblogg, PLIZZZ<3<3<3<3<3

    27. eneste du legger ut av bilder er jo når du ligger i sofaen/senga og skyter opp rumpa så det ser ut som du har den sprettrumpa, noe du ikke har på andre bilder. Du er for tynn dvs du har ingen former at all. og det blonde lange håret ser jo bare super fake ut, ta og klipp det litt i det minste, kvalmt.

    28. fyfaen da..
      rumpa di og rumpe datt.. du ser jo faen mæ helt fake ut. jeg er selv fornøyd med kroppen min.. men jeg er ikke den personen som ligger på magen og skyter ræva mi opp i ræva slik at folk skal TRO at jeg har stor rumpe..siden d har jeg..alle klager over d, men jeg liker d.
      man ser d store hullet du har mellom magen og sofaen.. ikke tro at du har så stor rumpe når du ikke har d..du skyter jo rumpe di opp barbie! lol, enig med anonym over. du kunne ikke ha vært mer fakere i bilder. har sett deg 1 gang, og rumpa di ser faen ikke sånn ut.. LANGT IFRA

    29. åhh. leste komentaren av anonym, er kvalmere me sanne komentarer, enig? 🙂 du er kjempefin sophie! en ting: du ser IKKJE bimbo eller bitch ut!!lika dej som den du e!

    30. Det er fantastisk at du er fornøyd med ditt ytre, Sophie! Det har du også god grunn til! De som kommenterer negativt her er nok både ekstremt misfornøyde og usikre, og rett og slett ikke tåler å se andre være ‘bedre’, trist..

    31. For noen frekke duster!!!! skjønner ik hva som er problemet deres!!! missunlige tullinger, la jenta leve i fred
      hun er pen som hun er! det enste hun bruker som ik r hennes, d r håret, so what halvparten av norges kvinner gjr dt..gå og sleng dritt et annet sted!
      du er pen du søte sophie! ik bry dg om disse annonyme skapningene!!

    32. Jeg synes det er så kult at du liker kroppen din! synes det er utolig dumt gjort av andre å prøve å ødelegge for deg, men selvfølgelig klarer de ikke det, siden du er en sterk person!
      Å forresten så digger jeg både deg å bloggen, du er en herlig jente.

    33. lille sofie..du er tynn og formløs.du her jo ikke hofter engang.nei,vær så snill og ikke kall deg barbie,for du er faktisk så langt fra lik barbie som det går an:) men du er jo morsom da;)

    34. synes du er driit digg jeg!:D og det er jo bare bra at noen endelig kan si at de er stolt og fornøyd med kroppen sin!

    35. Vet du hva, jeg er helt enig med deg! Det å være fornøyd med seg selv betyr ikke at man er en bitchy selvdigger. Og en av de grunnene til at jeg leser bloggen din er nemmelig fordi du ikke klager og syter over hvor missfornøyd du er med deg selv (som du tydligvis ikke er, og det er bra!). Det som gjør kroppen din så fin er at den er slank og veltrent, samtidig som du har fine feminine former, som er faktisk det gutter foretrekker mest istedet for syltynne jenter som ikke engang har pupper. Stå på, du er fortsatt en av mine favorittblogger! Hilsen en 14’åring som faktisk unner noen suksess uten å bli helt sjalu og kommenterer stygt fordi man er en tragisk person selv. 🙂

    36. BARE LEGG UT IP’EN TIL ALLE SOM SKRIVER DRITT 2 ELLER FLERE GANGER DE SKAL FÅ HA DET JÆVLIG, DU ER FANTASTISK BLIR SINT AV DE SMÅ DRITTENE

    37. Jeg syns du har utrolig fin kropp, og rett til og være fornøyd selv 🙂 Spesielt når du har trent så mye som du har! Du er utrolig pen, og har en sinnsykt fin kropp også! 🙂

    38. Okei, sorry meg, dette er utrolig barnslig av meg og burde egnetlig ikke kommentere dette men gjør det! Så utrolig stor katt!x) Men jeg skjønner altså! 🙂

    39. Syntes det er flott at du tørr å si at du selv er fornøyd! er ikke mange som tørr det.
      Du har veldig god grunn til å være fornøyd med kroppen din. Ikke bry deg om de som kommenterer dritt bare fordi de ikke har en like fin kropp som deg. Noen klarer bare ikke å se at andre lykkes.

    40. Du har all grunn til å være fornøyd med kroppen din, og det er utrolig bra at du selv tørr å si at du er fornøyd! er ikke mange som tør det..
      Jeg håper virkelig du bare ser bort fra alt det negative som blir sagt om deg, det er bare sjalusien som snakker. Seems like some people just can’t handle that others successful.

    41. Du har en sinnsykt fin kropp og ansikte ditt er vakkert! Men ikke minst utrråler den søte personligheten din igjenom deg, du virker som er herlig jente!

    42. Kjempe bra du er fornøyd med kroppen din og alt, og hvertfall når du har trent hardt for det. Men jeg syns du overdriver litt av og til. Du gjør deg til med å presse rompen opp og strammer magen osv..Er flere bloggere som trener hardt og veldig fornøyd med hvordan kroppen, men jeg har ikke sett at de skriver i de fleste innlegg “ååå se på rompen min, sant den er fin, og magen min”
      Og når du legger ut sånne bilder for å få fine kommentarer viser jo det bare egentlig at du har lite selvtillit

    43. du har all grunn til og være fornøyd! 🙂 du er perfekt fra topp til tå. og du vet det bare er ren misunnelse av de som snakker stygt, det har vi lært.

    44. Kjempe bra Sophie! Bra du er fornøyd med kroppen din, det har du all grunn til. Og så mye som du jobber med den, skulle det bare mangle at du faktisk skriver det! 🙂

    45. MEN FOR FAEN FOLK!
      DERE ER BARE SJALUE PÅ DEN FINE KROPPEN TIL SOPHIE! HUN HAR JOBBET FOR DEN, OG FORTJENER DEN. OM DERE ER SÅ JÆVLA SJALUE SÅ GÅ Å TREN FETTET AV DERE! KROPPEN DERES BLIR IKKE NOE FINERE ENN Å RAKKE NED PÅ SOPHIE!!!!!

    46. trener også hver kveld for å prøve å få sånn kropp som deg, haha neida …. men jo, jeg trener 🙂 det er bare bra, og siden du har trent så mye som du sier skal du bare få være fornøyd. Du har jo nådd målet ditt etter treningen, så skjønner ikke de som kaller deg bitch eller lignende bare fordi du har den kroppen og er fornøyd. Sjalusi dreper
      hehe, stå på ♥

    47. Du har god grunn til å være fornøyd!
      Kan du vise på film hvordan man trener kroppen å rompen som vi vet hvordan det gjøres ?:)

    48. såsant, helt greit og være fornøyd med egen kropp. ser jaffal dumt ut, når folk som deg, som har pen kropp klager! stå på, elske bloggen<3

    49. Jeg er helt enig meg deg. Det er bra at du er forbøyd, og enda bedre at du tørr å være stolt over kroppen din 🙂

    50. Det e bra at du er fornøyd me kroppen din. Men hvorfor gjemmer du nesen din på nesten alle bildene? Kansje du skal jobbe litt me å like den også? Det ser helt fælt ut når du prøver å skjule den hele tiden.

    51. Hva med at du blogger om smykkene du har fått tilsendt fra dobb.no og skriver et innlegg om det eller leverer det tilbake. Du kan faktisk bli anmeldt.

    52. du er veldig pen, og har all grunn til å være fornøyd med kroppen din og resten. foresten, elsker bloggen din 🙂

    53. Håper ikke det blir med deg sånn som bloggen til VOE endte. Hun sluttet jo fordi hun fikk fler haters then lovers, right? Din blogg er den beste bloggen av alle de andre som er på topplisten, det er utrulig artig å lese bloggen din, og du blir på en måte forbilde mitt på måten du er på og hvor sterk du egentlig er. Hvis jeg var i dine sko ville jeg knekt sammen for leenge siden! Skjønner ikke hvordan du holder ut, men skryt skal du ha masse av! Jeg digger hele deg og at du er fornøyd med kroppen din er en ting mange sliter med å være, så derfor lar de ”sinnet ” gå ut over deg, bare fordi du har kommet i mål og danset seiersdansen.. Ikke la andre ødelegge det for deg! Du har all rett til å være super glad og fornøyd. Flaks for deg at du har mange som ser opp til deg og ikke slenger dritt til deg 🙂 Digge deg, stå på jente! <3

    54. fint du ikke klager over deg selv. synest det er teit at det ikke er “lov” å like noe ved seg selv. si hva du vil, ikke hva noen forteller du skal si 😉
      du er pen, du har grunn til å like deg. lykke til 🙂

    55. Folk e faktisk forskjellige. Hvis de e misfornøyde md sg sjøl, så la de vr dt! Selvtillitt e ein veldig vanskelig sak å jobbe md og dt e ikje noe du får te på et blunk. La dem få lov til å klage, du vet ikke noe om at dem ikke prøve. Ting tar tid. Alt er så mye lettere sagt enn gjort. Dette burde du forstå ettersom du har jobba hardt for å nå målene dine. Jizuz! Btw, eg snakke på vegne av andre – snakke ikje om mg!

    56. Hva trener du får å få den kroppen du har? 🙂 Jeg jogger og tar styrkeøvelser, og har gjort det ganske lenge nå, men det tar så lang tid før jeg ser forandringer. Kan du vær så snill og skrive på bloggen åssen du trener? 🙂

    57. Du har jo all rett til å være fornøyd. Er jo lov å skryte av noe som man har jobbet hardt med. Og det har du! 🙂
      Kan ikke du legge ut ett skikkelig bilde med deg uten sminke. Du er sikket mye penere uten sminke!
      For en søt katt det var.

    58. hvorfor chiller du alltid i slike stillinger der du presser fram rumpa i været slik at det ser ut som du har sprettrumpe? jenter med bra selvtillit og bra kropp trenger verken å presse frem pupper eller strutte sykt med i rumpa på bilder, ser vondt ut med slik svai i ryggen fyi.

    59. jeg er helt enig med deg på den… jeg er kjempefornøyd med kroppen min, men det er flere av venninnene mine jeg rett og slett ikke kan si det til; de blir sånn “åh selvdigger” osv. for faen! bare fordi andre har dårlig selvbilde betyr ikke det at de som ikke har det må holde det i skjulte..

    60. Kjempe bra at du er fornøyd med kroppen din, men det ser jo så heftig ut som at du pusher den rompa di så heftig opp når du ligger sånn. Hvis du er fornøyd med den, trenger du vel ikke å presse den opp på bilder? :p 🙂

    61. syns det er supert at du er fornøyd med kroppen din jeg! som jeg har forstått ut i fra bloggen din, så hadde du dårlig selvtilit før? men utrulig bra at du har fått klatret deg opp 🙂 Jeg syns du er et bra forbilde for mange jeg, selv er jeg ikke så fornøyd med kroppen min, men du har fått meg til å se på det positive! Og ortaket ” andre ser på deg, slik som du ser på deg selv” og det trur jeg faktisk er sant.
      syns man skal unne seg å vere fornøyd med seg selv, og du skal vertfall ha god grunn til det! 🙂
      stå på videre <3

    62. Du har kjempe god grunn til å være stolt av kroppen din! ikke la deg knekke, og det vet jeg at du ikke gjør heller. Jeg synes bloggen din er fantastisk! ikke bry deg om det stygge som blir sagt. digger deg<3

    63. Du er bare helt utrolig deilig! Har du lyst til å komme til kr.sand, inviterer jeg deg ut på en full date 🙂

    64. synes det er bra at du er fornøyd med kroppen din! det hadde jeg også vært, BIG time, hvis jeg hadde hatt kroppen din 🙂 og som du sa så har du jobba hardt for det.. de som synes det er teit du sier at du er fornøyd med kroppen er de som er sjalu på den 🙂

    65. du har drømmekroppen sophie elise! du burde være GANSKE stolt over den, mesunner deg hvertfall!
      kan du plis svare på disse spørsmålene; røyker eller snuser du? har du noen gang gjort det?:)

    66. Du har all rett til å være fornøyd med kroppen din, men syns du skal passe deg litt for å uttale deg om at folk ser på tv og spiser stratos.. Det er mange som trener ræva av seg opptil flere ganger om dagen, men blir uansett ikke kvitt det overflødige, og får ingen resultater. At du er så heldig at du er bygd slik at du kan trene deg til drømmekroppen, betyr ikke at alle andre kan det.

    67. Selfølgelig er det bra du er fornøyd med kroppen din, og du har grunn til å vere det også! Men vi har fått med oss det nå. Du trenger ikke å presse de oppi ansiktet på alle som leser bloggen din hele tiden. Da kan det fort bli litt for mye. Da er det bedre å fortelle litt mer om hva du trener osv.. kansje?

    68. Bra at du synes det. Glad at du ikke er en sånd fjott som prøver å bli lettere og tynnere med å spise baby mat eller ingen ting.
      Bra innleg

    69. kjempe fin kropp! og misunner deg for at du kan stå fram og si at du er fornøyd!
      jeg er i det stadiet i livet, der jeg virkelig trenger en forandring i livet. nei ekke feit, men er normal. men jeg selv syns jeg har for store lår, magen min stikker ut osv. jeg trener håndball, så får litt av en trening der! men nå har jeg begynt for alvor, jeg skal jobbe beinhardt for å komme til der du er nå! jeg vil også stå fram og si at jeg er fornøyd med kroppen min!!
      men.. kan du vise oss noen tips til hvordan du trener? 🙂

    70. Just so you know. Digger deg, bloggen din og ironien din. Og du har fin kropp. Når man først har brukt så langt tid på å bygge opp en fin kropp, så må man vise dem frem, selvfølgelig!

    71. Du har en utrolig kropp og det bør du være stolt av, bra du tørr å vise selvtilitt, selvtilitt er bra så lenge man ikke blir den typer som ser ned på andre, men du virker ikke sånn, stå på 🙂 <3

    72. viktig å vere stolt over kroppen sin og ha god selvtillit!Det er jeg enig me! men jeg syns rett og slett alt dette blir for dumt! ( ikke frekkt ment! du virker som en super jente)

    73. hvorfor dekker du over ansiktet ditt visst du er så fornøyd med deg selv ? Just asking.. Skjønner godt at du er fornøyd med deg selv, men å bruke selvutløser for å vise fram rumpa di er vel litt i overkant ? De viser vel heller litt usikkerhet ?

    74. helt enig. Men dersom du er fornøyd skjønner jeg ikke hvorfor du må gjøre deg til sånn? Dersom du er fornøyd med rævva de som den er, så er det da ingen grunn til å skyte den ut og svaie i ryggen? da kan du vel bare ligge normal?

    75. Hvorfor bryr du deg om hva andre sier om du har så bra selvtillit? Jeg kan også svaie ryggen å skyte rumpa opp i været. Hadde du vært så fornøyd med deg selv, så hadde du vel ikke gjemt fjeset?

    76. Syns det er kjempeflott at du fronter det å være glad i sin egen kropp.
      Ser ikke poenget med å skulle skamme seg over å være glad i seg selv.

    77. hei,helt utrolig bra ut du er fornøyd med kroppen din! jeg er selv fornøyd med min ikke fordi folk sier det, men for at jeg har satt meg et mål om hvordan den ska se ut og oppnådd det. håper det er flere som skjønnner hvor viktig det er å være fornøyd med seg selv, man får jo en helt annen hverdag av det!

    78. Klart du ska varr fornøyde me kroppen din! Den e nydlige!! E enige me at har du ein fin kropp, så sjølsagt ska du varr stolte øve den! Å du har jo jobba for den o! STÅ PÅ! EG lika bloggen din kjempe godt!!

    79. Skjønner meg ikke på enkelte folk, er jo bare supert om man er fornøyd med kroppen sin :p.. herregud

    80. Jeg er heeelt enig! Man SKAL være fornøyd hvis man er det. Man SKAL skryte over det. Har man jobba for det, eller om man er født slik å ELSKER det så SKAL man for all del ikke sitte å furte for å tilfredstille andres behov!
      Meeen, nå syns jeg du er doobbelt så fin når du er deg selv og ikke skyter rompa opp i været for å få den til å se større ut. Du har jo drit fin rumpe når du er vanelig også! :))) Jeg er iallefall sjalu, men jeg slenger ikke dritt fordi. Du er vakker, og jeg har kanskje ikke verdens fineste rumpe men er fornøyd iallefall! 🙂
      Hadde vært fint om du gav oss tips på å trene rumpa i bilder eller video! 🙂

    81. er det en spesiell grunn til at du skjuler ansiktet ditt på over halvparten av alle bildene? ingenting negativt ment, men har lagt merke til det 🙂 du burde være fornøyd med kroppen din, folk er bare sjalu vettu

    82. Det viktigste er at man selv er fornøyd med kroppen sin og jeg tror de som kommenterer dritt egentlig bare er misunnelige, de mener egentlig at du har fin kropp, og vil kanskje ha den selv og prøver derfor å rakke ned på den for å virke bedre selv.
      Noen er bare så patetiske og tragiske..

    83. jeg digger deg, sophie! elsker det at alle tror du er skikkelig blond og dum innvendig, når du egentlig er en rå jente med supre meninger. du har virkelig all grunn til å være fornøyd med deg selv! haters only make you famous 🙂 you go girl!

    84. jeg synes det er så bra du er en av de som faktisk tør å si du er fornøyd! stå på! håper det kan hjelpe andre til å tørre å si de også er fornøyde, du gir hvertfall meg litt mere motivasjon til det 😉

    85. Skjønner godt at du er fornøyd med kroppen din!:D Den er helt perfekt! ^^
      Du er ei nydelig jente Sophie, og ikke la noen andre rakke ned på deg, bare fordi de er misunnelige!

    86. De som skriver dritt om kroppen din er nok veldig sjalue! Du har en fantastisk kropp, hadde gjort mye for å fått den.. Kan du skrive et innlegg om treningen din? Hvor mye du trener osv.? Hadde vært supert! 🙂

    87. du har sykt fin kropp, og ingen kan klage på det! di som snakker dritt om deg eller kroppen din er sjalu sånn som Vilde K sier, sikkert fordi di er missfornøyde med kroppen sin selv og er sjalu men det hjelper ikke å komentere dritt til dem som har fin kropp værtfall :-))
      jeg syns du er utrolig fin og har nydelig kropp! :)) elsker bloggen din!

    88. Sophie Elise! Jeg må bare si at du er en helt fantastisk jente, med en kropp jeg kunne ha dødd for å få!! Du gir meg så ekstremt mye motivasjon til å trene – noe jeg helt klart skal bli mye strengere og flinkere til. Leser bloggen din hver dag og jeg elsker den! Stå på, fantastiske deg!! 🙂 Du er nydelig!

    89. Bestem deg, herregud! Ikke lenge siden du skrev at du ga katta i hva slags drittkommentarer du får og nå er det plutselig the end of the world? Blir så barnslig at du alltid skal ha andre sin godkjennelse og søtkommentarer om kroppen din? Om du er fornøyd, så vær fornøyd, ikke kast bort tiden og energi på å skrive samme innlegg igjenn og igjenn..

    90. Det er så fint å se at noen tør å stå fram og faktisk si at de er fornøyd med kroppen sin, noe jeg skjønner godt at du er. Stå på, sophie!
      Kunne du tenke deg å skrive litt om fremgangen din, hvordan du har trent og spist? 🙂

    91. Det er jo bra å være sikker på seg selv og trives i sin egen kropp. Og du har jobbet for den kroppen så det fortjener du 😀 ( og ja..du har grunn til det).
      Jeg trener aldri og spiser ikke særlig sunt, men jeg hadde omtrent spiseforstyrrelser i fjor og jeg gidder ikke lenger la mat og trening styre livet mitt, så jeg er fornøyd for at jeg er slank selvom jeg ikke jobber hardt for det. Også hjelper det veldig å se seg selv i speilet og si “du ser bra ut”.
      Men jeg tror folk lar seg provosere fordi de tolker det feil og tror du mener at du ser perfekt ut og at ingen andre ser fine ut. Kanskje du burde la være å nevne det i hvert eneste innlegg ( herregud, nå høres jeg frekk, sånn er det ikke ment :))

    92. Du har kjempe god grunn til å være fornøyd med kroppen din! den er kjempe fin, og det unner jeg deg! JEG synes også det mest sexye i verden er selvtillit! <3 du er en helt fantastisk sterk og trolig jente! <33

    93. Syntes du har veldig fin kropp og syns det er heelt greit at du skriver at duer fornøyd med den, når du har jobbet hardt for å få den!:)
      MEN syns du skal la være å si sånn at hvis man er ufornøyd med seg selv at man bare skal gå å trene litt! Jeg er langt fra fornøyd med meg selv, og jeg gjør virkelig alt for å bli det. jeg trener 5-6 ganger i uken og prøver åspise sunt. allikevel så føler jeg ikke noe resultat, selv ettter et år. så det er ikke like lett for alle:)
      Men stå på, skjønner godt at du er fornøyd med deg selv!!!:)

    94. utrolig bra sagt! jeg synes at du har kjempefin kropp! 🙂 skulle gjort mye for å ha så bra kropp! jeg trener 2-3 ganger i uken (lite, jeg vet..) og styrketrening hver dag! holder meg unna godteri og prøver å spise sunt, rett og slett fordi jeg IKKE er fornøyd med kroppen min. Men som du sier: jeg kan jo ikke bare sitte inne og spise sjokolade da! da må jeg jo gjøre noe med det! Kom faktisk nettopp inn fra en 1 times lang joggetur, så nå fortjener jeg litt avslapping 🙂 Elsker bloggen din!

    95. Du har helt rett! syns det er jæævlig teit, når/at folk klager på seg selv! Å Sophie kroppen din er digg!;)) du har all rett til å være fornøyd!!

    96. Veldig fin blogg, og veldig fin jente!!! Men seriøst, man ser at du svaier ryggen og strutter rumpa oppover der du ligger på sofaen. Ser det veldig veldig godt, lite kult :p

    97. Enig med deg 🙂 ville gjerne viste hvordan du trener, hva du gjør hver dag 🙂 prøver å trene, men synes det blir så kjedelig. lurte på om du kanskje kunne skrevet et innlegg ang hvordan du trener 🙂

    98. Du ser sikkert ikke denne kommentaren blandt alle andres, men jeg missunner deg virkelig! Skulle gjort alt for å sett ut slik du gjør 🙂 og du trenger ikke ha komplekser for verken nesa eller tennene dine, synes smilet ditt er fint! 🙂 Men som fler over har kommentert, hvordan trener du?
      Fant forresten bloggen din igår. Fast leser allerede!

    99. Jeg missunner deg kroppen din jeg,sophie:) Jeg holder på å trener veldig mye for at jeg skal bli fornøyd med kroppen min som jeg ikke er enda,desverre;/ men blir vell etterhvert,får jeg håpe:) Så jeg syns du skal få litt respons på at du har en normal kropp:)

    100. Hei! Har nettopp begynt å følge bloggen din, men er helt hekta! Som du skriver, har du jobba for den kroppen du har (som forresten er noko å vere stolt over – vakker du er!!-) Så eg lure på om du kan lage eit innlegg der du seier korleis du trener og om kostholdet ditt? 🙂

    101. Veldig bra skrevet 🙂
      Du har en fin kropp som mange ville misunnet.
      De som slenger dritt er bare misunnelige for at du er på topplista å ser bra ut. Noen MÅ bare rakke ned på andre for å føle seg bra der å da. Mange har ikke annlegg til å bli så tynne eller. Kan også være grunn til misunnelse. Men du er tøff og tåler kritikk. Ikke bry deg 🙂 Du når langt med en positiv innstilling 🙂

    102. ikke bry deg om hva andre synes, så lenge du er fornøyd me kroppen din, er det det eneste som teller! Jeg eg også 100 % enig i at selvtillit er sexy! uansett fasong 🙂

    103. Du burde skrive et innlegg om hva du spiser, hvordan du trener og alt det der.. Er sikker på at flere av oss lesere hadde satt pris på det! Du har en utrolig flott kropp!

    104. Åh gud du er pen !!!!
      Btw: den katten så VELDIG STOR ut på det bilde 😀
      Men den var søt den å xDD

    105. Kanskje du er lei av at folk slenger dritt, men du burde virkelig snart legge merke til de som sier fine ting til deg, i steden for å gi oppmerksomhet til de som ikke gjør det. Du burde være sterk nok til å ikke skrive om det. Selvfølgelig er det helt normalt å reagere, og bli irritert og lei, men se heller på de positive sidene! Jeg mener ikke at bloggere skal tåle alt, men når du bestemmer selv å skrive om livet ditt, så har du bestemt selv for å bli slengt dritt til, fordi folk er sjalu. Men jeg syns det er bra du syns så bra om deg selv, det er positivt!! Bare fokuser mer på det posetivet!!!

    106. kan du legge ut treningsmetodene dine på bloggen , sånn hvordan få helt flat mage og sånn? er ganske fornøyd med kroppen utenom nederst på magen og lårene .. :S

    107. Så fint at du er fornøyd med deg selv. Jeg synes det er kjempe flott! Og har du jobbet hardt for det så fortjener du det!
      Stå på videre når det kommer til bloggen! Drit oppi hva alle andre sier. Hvis du er fornøyd med deg selv, så er det bra! Fordi det er du som skal leve med deg selv uansett, ingen andre. Så lev livet og kos deg. 🙂

    108. Syns du har kjempe fin rompe… Og at du har bra kropp! Så du har god grunn å være fornøyd:)
      Kanskje du kan skrive et innlegg om hvordan du trener rompa osv.. ? 🙂

    109. alle prøver jo og bli penere og bedre, men hva er vitsen om man aldri blir fornøyd uansett? 🙂 synes det er utrolig bra du er fornøyd, det sitter langt inne for mange jenter og høre andre oppnå det de selv føler de ikke kan! vær stolt over kroppen din, har du all grunn til 🙂

    110. jeg skjønner virkeli at du er fornøyd me kroppen din, men det er en ting jeg ikke skjønner, å det er at du ikke liker munnen eller nesa de? jeg synes du er utrolig pen!:)å du er mye penere på bildene der du faktisk smiler å ser gla ut enn der du står å gjør deg til, men det er min mening 🙂

    111. Har lest bloggen din en stund nu, og kan virkelig si at æ like den. Æ like at du virkelig tørr å si d du mene, som f.eks at du e fornøyd med kroppen din. D e ikke mange som tørr å si d for her i verden ska d ikke være lov til å være fornøyd med sæ sjøl, da får man høre d. Men æ skjønne d ikke, å være fornøyd med sæ sjøl e den beste følelsen i hele verden. Og du har all grunn til å være d!

    112. enig med deg, men liker ikke når det blir too much. Liker at man ha selvtillit når det gjelder personlighet osv og at man vil vise seg litt frem, men når man skal ha all oppmerksomhet og når man skal vise seg for mye fram synes jeg det blir litt for mye av det gode. Greit nok å ville vise seg frem, men om det betyr å pose noe sykt osv, jaa, du skjønner ^^ Synes der er bra du viser hvem du er jeg ! Stå på

    113. Hei, misunner kroppen din skikkelig! Hvordan har du fått trent den sånn? Kan du blogge om hvordan du trener bla. rumpe? Hilsen meg 🙂

    114. Jeg liker bloggen din, du blogger ærlig og så videre:-)!
      Kan du legge ut et innlegg om hvordan du trener da? =)
      Jeg bruker selv å jogge nesten hver dag, ser store forrandringer bare der;-)!

    115. Digger bloggen din og er helt enig i det du sier !! du har en flott kropp !! det at noen mennesker sitter å skriver stygge ting til deg er rett og slett ren sjalusi 🙂

    116. Du er kjempefin, så skjønner at du er fornøyd! 🙂 Enig i at det er bra å være fornøyd med kroppen sin!

    117. Synes det er bra at du er stolt over kroppen din! Lurer bare på hvordan du har trent for å få en skikkelig kropp som du er fornøyd med om du har tid til å svare 🙂

    118. kan du legge ut noen tips om hvordan du fikk kroppen din ? hvordan du trente, hvor ofte, hva du ikke spiste osv

    119. Personlig synes jeg du er et forbilde for andre jenter. Du trener og er slank på en sunn måte uten å vere sykelig tynn. Selvsagt skal du få vere fornøyd med deg selv når dette er noe du har jobbet med for å oppnå!
      Synes du er kjempepen Sophie! 🙂

    120. Nydelig jente!
      Det varmer og se en så ung dame er fornøyd og ikke redd for og si det…. det skulle vært flere jenter som deg, du er ett enormt bra forbilde for yngre mennesker og ikke minst måten du skriver på…
      Vi kommer alle i forsjellige former og størrelser men det er som du sier selvtillitt er sexy…stå på 🙂 Og drit i de som skriver negative komentarer…det kommer kunn av misunnelse ikke noe annet 🙂

    121. Hei. Mitt navn er Silje, og jeg har nettopp blitt frisk. Har hatt en ganske alvorlig sykdom i ni måneder. Etter lange sykehusopphold har kroppen min mistet all form. Og spesielt rompen min, som ikke er noe rompe lenger. Du har en utrolig fin rompe, som jeg selv ønsker å få. Kan du gi noen treningstips til hvordan du trente deg til den rompen? Jeg trenger virkelig råd. Hvis du vil så kan du kontakte meg på mail; [email protected].
      Du har forresten en utrolig sjarmerende blogg, og du har all grunn til å være fornøyd med deg selv.

    122. fuck de som rager fordi du sier du er fornøyd med kroppen din,og vet du hva? du har ALL grunn til å være fornøyd med kroppendin, fordi er er sykt fin !
      de som sitter bak tastaturet og klikker på deg tror jeg ikke er så veldig fornøyde med sin kropp selv !
      legg at akkuratt åssen bilder du vil, si akkuratt hva du vil ! drit bra at du har god selvtilit <3
      u go girl

    123. Hej 🙂 haha, jeg så katten din på bilde.. og det der var bare verdensfeiteste og søteste katt ever! 😀 håper du ikke blir fornætmet altså, for bestevennen min har en kjempefeit katt, og jeg trodde den var størst.. haha kjøpesøt. kan du please blogge om den feite, søte katten din? 🙂

    124. du har så fin kropp! og digger rompa di, elsker at du viser deg frem! Men trener du rompa di? Jeg har passe rompe jeg og, kan få større, men vet du om jeg må trene den da?

    125. Jeg synes det er kjempe hyggelig å komme over en jente som er fornøyd med kroppen sin – I ditt tilfelle med god grunn! You go, girl 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg