oslo

Jeg har nettop pakket ferdig kofferten, funnet fram reisevesken og outfit til i morgen – da drar jeg nemlig til Oslo og blir der en good stund! Har jeg noen lesere i Oslo/noen som skal til Oslo den nærmeste perioden? Hadde vært utrolig gøy å møtt noen som leser bloggen i alle fall! 

Planer for turen er vel å dra på norway cup(om jeg får det som jeg vil) tusenfryd, mye shopping, frognerparken og slike ting man gjør når man er i hovedstaden. Om noen har noen litt utradisjonelle tips til hva man kan gjøre der, skrik gjerne ut. Er i Oslo minst 5 ganger per år, så føler jeg har gjort og sett det meste, men hvem vet!

Veska jeg skal ha med meg på flyet er klar..

.. Det er kofferten også..

Men det er ikke jeg… døgne i natt, eller ikke?! Skal nemlig reise til flyplassen i femtiden i natt..



96 kommentarer

Siste innlegg