maybe in distance

Mine søte små blogglesere. Jeg er helt forundret over kommentarer enkelte av dere klarte å skyte ut nå i løpet av de siste to innleggene (komentarene har blitt slettet). Jeg er ikke en hore, lett på tråden, bimbo ++ fordi jeg har problemer med kjæresten min. Det finnes mest sansynlig problemer i alle forhold. 

Jeg prøver så hardt jeg kan å holde personlige ting utenfor bloggen, spessielt når det innvolverer andre som venner, familie og kjæreste. Men som dere vet har jeg og kjæresten min vært borte fra hverandre i tre uker, for å så være sammen i en uke, for å nå være borte i en måned igjen.. Det er tungt, spessielt siden forholdet er så “nytt”. Det kommer problemer og mye dramatikk da, uten at vi skal gå så mye inn på detaljer. Men det går bra, og vi er kjærester så slipper dere å bekymre dere. Det er bare det at jeg savner han veldig, og alt føles veldig tomt uten. Skulle bare ønske han alltid var her.. 

107 kommentarer
    1. søtt bilde:)
      Teit at andre skal gjøre slikt mot deg. Synes du er en super jente Sophie! Stå på videre og fortsett som du gjør og ike bry deg så mye om de slemme kommentrarene:)

    2. Samme følelsen har rammet meg tusen ganger i mitt forhold.. Men den følelsen man får når dere møtes igjen er helt fantastisk og nesten magisk! Gled deg:)

    3. Jeg vet hvordan du har det! Er ikke alltid like lett, men stå på! Det virker som du har en flott gutt, og du er ei flott jente, og det blir jo et perfekt par 🙂 stå på, skjønner at du ikke vil dele alt å bloggen! Og ikke ta deg nær av stygge kommentarer, de er bare sjalu fordi du er så mye penere og har en flott kjæreste 🙂 fin blogg forresten, fast leser fast leser! <3

    4. yeyyy ! Bra dere er sammen ! <3 digger deg sophie, ikke bry deg om de slemme kommentarene, de er bare sjalu 🙂

    5. utrolig godt å vite det går bra med dere<3 bruk tiden din på å være sammen med søstra di, se film med henne, å vær sammen med venner 🙂 kos deg masse mens han er vekke, å plutselig er tiden inne å han er der! :)<3

    6. Dere er så søte sammen! 🙂
      At folk kaller deg for “Hore” eller “Bimbo”, er bare et tegn på at de er sjalue. Du har et nydelig utseende, og sikkert en nydelig personlighet og! 🙂

    7. Er utolig bra for dere. Dere er utrolig søte sammen 😉 Men er noe jeg lurer litt på, pliss ikke ta det som kritikk eller noe slikt 🙂 Men i en videoblogg snakket du om at du ikke er sjalu men at han blir VELDI fort sjalu eller noe. Virket som du stilte han i et dårlig lys, Eller som om det var noe negativt med det? Ehehe. Var det det eller?=)
      Dere er utrolig søte sammen uansett da, Hååper du ombestemmer deg og lager flere videoer med han 🙂

    8. Det er bare å ikke bry deg om hva andre sier. De liker at du gir dem oppmerksomhet..
      Jeg skjønner deg godt 🙂 Det er ikke alltid like enkelt i alle forhold 🙂 Har vært der at jeg har vært lenge fra kjæresten. Det som må til er tillit og kontakt 🙂

    9. Kan gå i surr i alle forhold,men enda godt at dere er kjærester 🙂 Er fælt å være borte fra en man elsker så lenge,men enda bedre å få være med den man elsker igjen 🙂

    10. hei, ville bare komme med noen hjelpanes ord. e ikke sikkert dem hjelpe, men kan jo prøve! min kjærest e matros lærling, det vil si at han jobbe på båt å e borte 6 uke å e hjemme i 3 uke. i starten så æ ikke han på over 3 mnd. det e jævlig tongt, for å si det rett ut. men, prøv å tenk positivt, prøv å tenk sånn: jamen, enten så må æ være borte fra han nu, eller så kommer ikke vi til å være kjæresta i det hele tatt. greit nok, e jo litt anderledes nu når han bare e på ferie, men prøv å tenk positivt. å kor mange gode stunde dokker har når dokker møtes igjen! e kjærligheta sterk, så hold dokker ut den her sommern 😀 æ å kjæresten min har nu holdt ut i ett år, altså han har jobba i ett år på havet. æ e gjerne her for å prate med dæ hvis du treng!

    11. skjønner virkelig at du savner han.. Jeg holder på med en gutt som bor 3 timer unna meg… Savner han hele tiden.. Stå på, dere er virkelig søte sammen :):)

    12. ååh, eg skjønna deg så utrulig godt! eg og kjæresten min bur fem tima ifra kvarandre, så går rundt en mnd mellom kvar gang vi møte kvarandre – det er skikkelig vanskelig 🙁 og eg savna han sinnsjukt mykje når vi er fra kvarandre.. men eg lova deg; det ordna seg etterkvart, er bare veldig tungt i starten! men du klara deg nok fint, søtedu! 🙂

    13. må bare få sagt det; du er en super blogger, leverer innlegg flere ganger per dag og ikke minst du er deg selv! du fortjener førsteplassen 🙂

    14. Kan være enig i at det blir tungt å ikke se kjæresten sin på lenge når ting er såpass nytt, men du får bare tenke at det blir mye bedre når han kommer hjem! At du kan glede deg til det! 😀 For dere er jo glad i hverandre. Det var jo en grunn til at dere ble sammen og var sterke, selvom det har vært en del kommentarer pga alderen. Men jeg er sikker på at det går bra med dere! 🙂

    15. skjønner hvordan du har det! i fjor sommer var kjæresten min på sjøen i 45 dager. Vi brukte å være sammen hele tiden, og plutselig så var han ikke der. Fikk snakket med han på telefon kanskje en gang i uka.. Men jeg synes faktisk det hadde vært bedre om han var borte en stund når forholdet var nytt istedenfor et halvt år gammelt. Føler meg mye mer knytt til han nå enn jeg var før, men det er jo sefølgelig forskjellig fra hver person eller hvert forhold.
      Skjønner at du ikke vil skrive om personelige ting på bloggen, men når du legger igjen så mange hint i alle innleggene dine blir jo sefølgelige folk nysgjerrige. Jeg synes kanskje du burde velge å enten skrive ting som de er, eller så utelate dem. Si at du savner han og trenger noen noen timer for deg selv uten å blogge? Men det er bare et forslag fra min side. Som din faste leser så blir jeg iallefall nysgjerrig, hehe 🙂
      Utrolig glad for at dere er sammen enda. Dere er supersøte sammen! Stå på videre, dere klarer dette. Tenk på hvor fint det blir når dere begge er kommet hjem.

    16. Jeg er også en av de som skjønner hva du mener, når jeg og kjæresten min begynnte å holde på reiste han i millitæret nesten rett etterpå, det var tungt da, jeg ante ingen ting, ikke hvordan ting kom til å gå, ikke når han kom tilbake eller noen ting, så det var en av de værste følelsene jeg har hatt rundt det forholde.
      Men alt gikk bra til slutt, vi var nå vært sammmen i over 1 år og alt er helt toppers <3

    17. Helt sant, du er ikke hore, bimbo osv. Syntes folk kan begynne å skjerpe seg. Skulle nesten tro at det var umodne 10åringer som satt å skrev, men det vet jo alle at det ikke er. Grow up, ppl! Digger deg, Sophie.

    18. Jeg digger deg! skjønner deg, kan ikke bare de som har bullshit som skal komme ut av munnen holde det for seg selv!???
      hadde blitt super glad om jeg fikk en kommentar av deg<3

    19. JEEEEEEEEEEZ! Drit i de drittungene som skriver drittkommentarer, ikke annet enn missunelig for at du tør være deg selv. Haha blogg-overskriften er Barbie with a twist!!! Om folk har problemer allerede ved overskriften så burde de lavær å lese!
      Dessuten, de gir jo bare deg flere unike lesere, for de mååå innom og bidrar til at du ligger på topplisten 🙂 Så TAKK til drittungene =)

    20. eg har vert bort i det samme som deg, ting kommer til å ordne seg 🙂 det at han er borte fra deg i 4 veker og heime 1 veke med deg, det gjør bare at forholde dokka blir sterkare 🙂 klart du savna han, og det er bra ! det er en heilt fantastisk følelse når han kjem heim igjenn til deg 🙂

    21. når du liksom skal prøve å holde sånne ting uten for bloggen skjønner jeg ikke hvorfor du skal lage tre innlegg og waine over alt mulig, når du ikke med en gang kan si hva det er eller bare drite i å si det. det er jo ikke rart folk kommenterer som de gjør.. og du får alt til å virke såååå dramatisk når det ikke er det i det heletatt. det der er en sånn liten ting som du sliter med, og det finnes ting som er veldig myyye værre så ikke overdriv. jeg synes ikke du har så veldig mye å klage over egentlig, du har jo alt en jente vil ha! så skriv heller om positive ting:)

    22. etter sommeren så flytter kjæresten min til trondheim(jeg bor litt utenfor oslo), det blir veldig trist:/ Men vi har jo vært sammen i snart 2 år, så kanskje det blir litt bra for oss å ikke møtes hele tiden:) Eller kansje ikke:/

    23. Alle forhold kommer med problemer, jeg har kjærteste selv og jeg vet hvordan det er med disse problemene, men for det meste blir alt bra til slutt 🙂
      noen ting må være dårlig for at noe skal være bra ^^

    24. Jeg skjønner hvordan du har det, jeg har vært sammen md min kjæreste i et år noen uker siden. Vi fikk ikke feiret den dagen sammen en gang, i tilegg har han vært borte nesten hele ferien og skal være det i over en måned.. Det er jammen ikke lett, men alt ordner seg på en måte til slutt 🙂

    25. Forstår deg virkelig. Kjæresten min er “sjømann” og kan være borte i flere mnd av gangen for så å komme hjem og bare bli en liten stund før han må reise igjen. Det er hardt, men jeg elsker han så høyt, at jeg ikke har annet valg enn å holde ut.
      Men du kan også se positivt på det, slik som jeg, for når han først kommer hjem, er det som om alle de “nyforelskede” følelsene kommer tilbake. Og de følelsene er verdt hver minutt.
      Og ja, jeg vil si meg enig i at alle forhold har problemer. Små eller store, men de er der uansett. Kanskje ikke nå, men de kommer nok.

    26. Herregud ! <3 hva er vitsen med å skrive så masse stygge kommentarer til bloggere??! du er best sophie ! <3 digger deg 🙂 du er så pen 😀 <3

    27. De som slenger dritt på bloggen din er grønne av sjalusi 🙂 stå på Sophie du er sterk! digger deg<3

    28. Jeg forstår deg veldig godt! Og du er utrolig heldig som har han, han virker skikkelig greit mot deg!

    29. Dere er utrolig søte sammen!
      Alt kommer til å ordne seg for dere, og bare glem de stygge kommentarene… folk er bare missunnelig fordi du har en kjempefin kropp og et utrolig vakkert utseendet!

    30. Jeg skjønner at du er skuffet over at folk skriver at du er hore, bimbo og alt det der, men har du ikke sett at over 100 stykker har komentert: “Håper alt går bra med deg!” eller “Hva har skjedd!? forstår viss du ikke vil snakke om det.” eller ” NEI, dere var så søte sammen! Elsker bloggen din!”. Er man en populær blogger kan man ikke unngå slike komentarer. Personlig liker jeg bloggen din ganske godt og jeg leser den ofte. Håper alt ordner seg 😉

    31. Jeg håper indelig dere klarer dere gjennom en krangel ! der er da bare døds søte ! btw, jeg syns det er bra at du står for det du mener er rett og dritter i stygge komentarer !

    32. Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind♥ Stay strong Sophie 🙂

    33. skjønner meg virkelig ikke på de som slenger dritt om deg på bloggen din, og spesielt når de ikke kjenner deg! jeg skal ærlig si at da jeg først så bloggen din tenkte jeg; bimbo! Men da jeg så en av videoene dine forandret det seg totalt. Jeg fikk inntrykk av at du er en fantastisk person, som har mer i topplokket enn de fleste! Du er supersøt sophie og jeg elsker bloggen din<3 Stå på og drit i alle som slenger dritt om deg, vær den du er!

    34. Min kjæreste har nå vært borte i en måned, og er hjemme en måned før han drar igjen. Slik skal det være i 2 år framover.
      Det er veldig tungt, men om man har nok vilje til at forholdet skal fungere, så klarer man det. Husk: toghether forever, never apart. Maybe in distance but never at heart!
      Stå på:- ) Jeg klarer det, og det gjør du og!

    35. Jeg ble sammen med min kjæreste en månede før han dro i militæret, å nå ser jeg han en helg i måneden. Har gått 7 måneder utn at nå, å det var kjempe tungt, de første 2 månedene så jeg han ikke i det heletatt! Da hold min lille verdn på å kolapse. Det som holder motivasjonen min oppe, er at når han kommer hjem om 4 måneder,skal flytte sammen 🙂 Lykke til!

    36. Jeg skjønner deg godt jeg !
      jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten et år. og i denne ferien har vi vært borte 5 uker etter hverandre, først han i 3 uker, så meg i 2 uker. og på alle de ukene får vi sett hverandre i 3 dager..! Og vi syns det er tungt! og vi får jo små”problemer” vi å. Og det er jo alt normalt. så de som skriver de komentarene har jo ikke vett i hue. De har sikkert ikke opplevd det, for de sitter vel bare å slenger dritt på nette.. Men det er sunt for forholdet å ha litt “problemer” eller å være borte fra hverandre en stund. For når man da ser hverandre igjen, så er det så utrolig deilig! og man føler seg såå lykkelig.
      Men lykke til ! husk å forteller hverandre hvor mye dere betyr for hverandre, og hvor glade dere er i hverandre osv. det hjelper

    37. Det er ikke lett, men det gjør litt godt for forholdet å være litt borte frahverandre. Missforstå meg rett, men det gjør litt sundt å ha litt alene tid, så blir det utrolig godt å se hverandre igjen.
      Jeg vet hvordan det er, det er helt forjævlig å være borte fra hverandre så lenge. Hvor er kjæresten din forresten om jeg får spørre ? 🙂 Stå på videre, dette skal gå bra :))
      ~ Vanja ~

    38. Skjønner ikke hvorfor noe folk må være så negative!! De er sikkert sjalu på deg eller noe! De skulle sikkert ønske de hadde det livet du har, de er ikke fornøyd med sitt. Men det er uansett dårlig gjort, men ikke bry deg du, de er bare noen barnslige unger med fritids problemer..

    39. Skjønner meget godt hvordan du har det. Var borte fra min i 3 måneder pga studier. Men er det “meant to be”, vil alt ordne seg til slutt 🙂

    40. Så utrolig søte<3
      Syntes du er utrolig sterk jeg! 🙂
      Alle forhold har problemer, men jeg håper virkelig det ornder seg, og at alt blir bedre mellom dere! ^^
      Du er en så utrolig skjønn jente, og du fortjener virkelig det beste! 😀
      Haters gonna hate, but don't let them bring you down! 😀 og det er sånn det virker som du tenker, og det er det beste! 😀 Jeg tror egentlig de fleste er litt sjalu på deg, jeg! Du er virkelig et flott forbilde, spør du meg 🙂 Utseende ditt er ubeskrivelig, og personligheten din, og styrken din er bare super! 😀 Stå på, elsker bloggen din<3

    41. Herlige dere to er! Samme med meg og kjæresten min, han er et år eldre og vi ble sammen for 2 måneder siden. Han har vært borte i 2, snart 3 uker nå og jeg kjenner virkelig savnet.. Dere er helskjønne!

    42. Du er så utrolig søt, ikke bry deg om de slemme kommentarene. De som skriver slik, er sjalu og kalde. Nettopp derfor du ikke skal bruke tid på å bry deg om de leserene som har SÅ utrolig lite og gjøre at de hakker ned på andre. Helst seriøst, hva er vitsen? Let it be liksom 🙂
      Kos deg videre, bloggen din er dritbra.

    43. Kan du lage en strippe-video siden du har strippe-stang på romme ditt ?
      Hvor kjøpte du strippe-stanga di ?

    44. Dere er utrolig søte sammen 🙂 Folkene som kommenterer stygt er helt sikkert misunnelig på deg. Du er både pen og virker veldig snill. Men uansett så synes jeg du er veldig tøff Sophie, at du orker å blogge når du får så mye idiotiske kommentarer. Respekt til deg. Men du skal vite at i alle fall jeg liker deg og bloggen din . Stå på videre !! Ønsker deg masse lykke til i fremtiden og håper du og kjæresten får mer tid sammen etter ferien.

    45. Skjønner deg veldig godt! Er tungt å være så lenge borte fra en man er glad i. Men vær sterk! 🙂
      – Hadde vært veldig glad om jeg fikk en kommentar av deg:D

    46. herregud. folk er så barn, de er sjalu på deg så ikke bry deg om bullshitet de prater 🙂 go girl, du er best

    47. Hei Sophie! Jeg har hatt akkurat samme følelsen som deg.. Da jeg og min faktisk (nåværende) kjæreste ble sammen gikk det ikke mer enn en og en halv mnd før han dro tilbake til sitt hjemland for å besøke familie og venner, han ble borte i ….. 1 MÅNED OG 10 DAGER i ett strekk.. Jeg var selvfølgelig veldig redd, nettopp fordi vårt forhold også var nytt! MEN, med mye kontakt og sånn så gikk det faktisk ganske så greit.. Det var selvfølgelig litt “lettere” å havne i en diskusjon over internett, men det er mer fordi man savner hverandre så fælt og kan irritere seg over de minste ting.. Jeg tror ikke jeg og han hadde noen ordentlig krangel, mer diskusjoner, men kun den første uken så gikk det greit etterpå.. Mitt beste tips er faktisk å holde kontakten med han hver dag, fortelle han hvordan du føler deg, snakke om ting han gjør osv, og ikke la ting bli som en kjempe stor oppsummering, da blir det ofte litt sånn ” følger ikke med ” følelse, og lettere å bli irritasjon osv.. En positiv ting er jo faktisk at jeg og han fikk et myeeee sterkere bånd og vi ble mye tryggere på hverandre etter den turen hans. Vi visste at vi ville satse på hverandre, og om jeg så måtte så kunne jeg klart å vært borte fra han ett halvt år, hvis ikke mer.. Det er bare noen personer man VIRKELIG elsker og noen som er virkelig verdt å kjempe for og la maaange tårer falle for.. Trust me, på denne tiden kommer du til å lære ganske mye om forholdet deres og hva som er verdt og ikke verdt. Nå har jeg og gutten min vært sammen i ett og ett halvt år, kun i en alder av 17 og 18. 🙂
      Jeg kjenner deg ikke overhodet, men kjenner meg ganske godt igjen i personligheten din, ønsker deg all den lykken du kan få, og det kommer til å gå bra med deg og Marco hvis dere begge er villige til det:) Håper du får noen litt bedre dager! <3 du er best

    48. jeg skjønner akkurat hva du mener. det å savne typen din er bare ekstremt vondt! hater å være borte fra han, og bare har lyst til å være med han hele tiden.
      du virker som en bra dame, Sophie! drit i alle jentene som sier ditt og datt, du er deg selv og de er sjalu. rett og slett. vis de at du ikke synker ned på dems nivå

    49. Kjæresten min og jeg har det slik som dere! Vi var borte fra hverandre i to uker, så var vi sammen i 4 dager, så nå må vi være borte fra hverandre i 3 uker til. Da blir det endel uenigheter på telefonen, jeg vet ikke hvorfor, men det er vel kanskje fordi vi begge er fulle av savn og kan fort bli litt lei og småirriterte. Savn er en veldig vond følelse, og man føler seg, som du skrev, veldig tom.

    50. Jeg sjønner deg helt, problemer er nesten en del av et forhold. Men en ting skal du alltid huske på : enten så går det bra, eller så går det over 🙂

    51. slutt å slæng dritt kommentara til Sophie! ta for svartn å voks opp å bli voksn!! stå på Sophie, du e super! :))))

    52. virker som at du e ei fantastisk jente sophie.
      Du er ei kjempeheldig jente som får ha en så fin kjæreste 🙂

    53. Avstandforhold er ikke lett i begynnelsen nei. Samboeren min jobber på havet og ofte er det lenge mellom hver gang vi ser hverandre. Men man blir vant med det, og for vår der fungerer det veldig bra. Godt å se hverandre igjen etter masse savning og <3

    54. Skjønner godt at du savner kjæresten din! Jeg har vært i et avstandsforhold nå i et år, men nå flytter vi heldigvis sammen 🙂
      Det er noen fordeler med avstandsforhold også; det er at det alltid er så fantastisk når man ses igjen, og man merker virkelig hvor mye den andre betyr og hvor mye man savner hverandre når man ikke er sammen.

    55. selv om at jeg aldri har hat kjæreste selv så forstår jeg det håper du har noen gode venner og være sammen med til han kommer tilbake<3 fortsett og ver den du er ! jeg liker henne haha bra jobba med bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg