gjør meg klar for..

…videoblogg. Våknet klokken 12 i morges og stresset som bare pokker, “jeg har lovet ting så mange ganger på den der jævla bloggen som jeg ikke har holdt” tenkte jeg, så da sto jeg opp og skulle fikse meg, og så har jeg tatt sol. Holder nå på å bølge håret sånn smått, så skal jeg ta på 100 kg solpudder, så skal jeg spille inn. Så den kommer vel ut rundt i sekstiden. Er bare å fortestte å stille spørsmål fram til da, egentlig!

Ellers idag har jeg svart på over 200 mailer jeg har fått de to siste dagene som jeg egentlig bare har oversett. Var i så dårlig form i går at dere aner ikke – heldigvis er jeg sånn nogenlunde frisk idag! :) Gled dere til videoblogg btw, jeg har pervers humor idag…10hi

Ingen sminke enda og hånden forann ansiktet – elsker at det irriterer dere så sykt haha. Get a life lizzm!!!!


36 kommentarer

Siste innlegg