Livet må gå videre

I dag var egentlig planen å dra ut, noe som har vært planlagt lenge. Men det har blitt så mange tanker. Skal, skal ikke? Det føles på en måte så feil å dra ut å drikke når noe sånt har skjedd. Det føltes feil å trene, det føltes feil å dra til byen, det føles rett og slett feil å ha det bra. Nå kom verden til Norge også.. 

Jeg var hos Stine Mari før idag, jeg klarte ikke å sitte inne med tankene lengre. Jeg skal ikke gå videre som om ingenting har skjedd, men jeg har allerede merket hvor utrolig mye mer takknemlig jeg har blitt for ting. Vi har det så utrolig bra, er nettop derfor dette gjør så vondt. Jeg skal finne en fin kjole, ta på noen høye hæler og smile litt idag. Gjør det dere også ♥ Håper alle har det bra, stor klem!

Vil og sende en stor takk til dere, verdens beste lesere, ettersom dere har vært så utrolig snille i det siste! Jeg tenkte å prøve å få dratt igang en konkuransse til dere… Hva sier dere om jeg sier at det kommer en extensionskonkuransse opp om en ukes tid, der dere kan vinne et helt nytt sett fra rapunzel i valgfri farge? Følg med! :)

58 kommentarer
    1. jaa, det hadde vært skikkelig fint med en sånn konk 😀
      litt enig i det der du blogget om sophie! kos deg i kveld! og det bildet hvor du smilte med tennene var du super søt på!! :-DD

    2. fullstendig enig, dagen i dag har vært helt fæl rett og slett. Klarer ikke tenke på annet en det, tankene kommer opp uansett hva jeg gjør. Forferdelig er dette som har rammet Norge, og ikke minst de pårørende!
      Varme tanker til alle Dem♥

    3. Er så enig ! Jeg er nesten på gråten nå. Jeg kunne aldri tenkt meg at noe slikt skulle skje med Norge – Og av en av våre egne! Helt utenkelig.
      På den andre siden hadde det vært koselig med en slik konkurranse! God oppmuntring for de som har mye på tankene.

    4. haha hodebunnen din er så hvit at det ikke passer til extensionet 😀
      men, jeg ville ikke gått å festa etter knapt 1 dag.

    5. Eg greier ikkje å dra ut i dag, eg greier ikkje nokke som helst.. Min kjære bestetjommis ble drept i Oslo i går, alt står bare stille. – men håper du får kost deg, prøv hvertfall 🙂

    6. Er enig. Har lyst å finne på noe, men hva, aner jeg ikke. Jeg er helt ødelagt og føler at jeg kan gråte for alltid. Klarer ikke tenke på noe annet. Det er umulig..
      Høres supert ut med en sånn konkuransse! 🙂 kos deg videre! 🙂

    7. Er enig med deg. Man blir bare lei seg av å sitte hjemme etter en sånn dag “/ kos deg masse ! Gleder meg forresten til den konkurransen ( :

    8. Ja, livet må gå videre. Men jeg synes det er en helt feil dag å dra ut å feste! Synes det er veldig merkelig om utesteder har åpent i dag. Dagen etter en slik tragedie er ikke dagen å dra å feste mener jeg.

    9. Jeg er enig med deg, alt føles feil, men som du sier må livet bare gå videre. Kan jo ikke sitte inne hele tiden, på grunn av det som har skjedd heller! 🙂

    10. syns vi fortsatt skal ha respekt, for alt skjedde i går og jeg syns bare det blir teit å dra ut for å feste og drikke nå.

    11. Hei!
      Jeg er en jente som ikke har blogg, og alle konkurranser jeg har lyst å vere me i må ha blogg, og det er veldi irriterende , så om du bare hadde hatt den konkurransen til “alle” å ikke bare til de som har blogger, så hadde det vert kjempefint! 🙂
      Og til slutt ville jeg bare si at jeg elsker bloggen din og leser den fast ! 🙂

    12. du er utrolig nydelig! og jaaa, ha konkurranse, har veldig lyst å vinne, selvom det aldri skjer, hehe! men uansett – du gjør sånn at jeg får meg til å tenke. helt enig i det du skriver, også gjør du sånn at jeg får bedre selvtillit, du skriver så utrolig bra! <3

    13. Synes da en så stor tragedie ramet et lite land som norge
      skal vi kune tatt noen rolige dager og vise respekt for alle som som har omkomet og de som forsat venter på svar. Er respekt løs drikke
      og ha det gøy da nesten 100 Liv har gått tapt.
      Det er tid for fest og komme sei vidre men den tiden er ikke i kveld. Det er min mening. Spent på om du sletter hva jeg skriver 😛
      Alle er ulike 🙂

    14. det er en tragedie, alt sammen! Men du har rett, vi må komme oss videre en gang. Selvom vi smiler og har det gøy, betyr jo ikke det at vi er følelsesløse, og harde som stein! selvom vi har det gøy nå, betyr ikke det at vi ikke er lei oss på insiden, og sender tanker til alle som er innblandet! du har heelt rett sophie, vi må gå videre en gang! jeg derimot har lest nyheter helt siden det skjedde, men nå må jeg komme meg videre, jeg kommer selvfølgelig til og tenke på det, og sørge, men smile også! je sender tanker hele tiden til alle som var der! og haar tent lys for de også!!<3
      Det hadde også vert bra med en sånn konkuranse nå:) je kommer definitivt til og delta!:)

    15. Enig ! Mamma ble sur på meg når jeg lo, man må jo få låv til å le 🙁 digger bloggen din <3 stå på vidre <3

    16. Hei 🙂 jeg synes bloggen din er utrolig gøy og lese.. 🙂 . Konkuransjen høres spennende ut.. 🙂 jeg vil vinne 🙂 hehe , jaja hvem vil ikke det :). Men håper det går bra med deg , selvom tcmn.blogg.no snakkes dritt om deg .. Jeg liker din blogg bedere enn hennes,.. mange venner av meg sier at hun ikke fortjener og være på topp ti listen sånn som hun driver på. vi har vært på irritert pga. akkuratt det . Men jeg elsker bloggen din 🙂

    17. Synes det er helt tragisk det som har skjedd, men tenker bare på at det ikke har skjedd meg og mine. Det er ikke vits i å tenke på fortiden for mye, og la tiden sitte stille, man må sette pris på det man har og tilbringe latter og glede med det man har i livet.
      En konkurranse fra Rapunzel ville jeg veldig gjerne ha blitt med på og vunnet! Har lenge villet prøve deres hår, men tør ikke ettersom jeg har gått fra pilus, som er drit bra, til locksandbonds som ikke var så fult bra..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg