poledancing!

Til dere som ikke har lest bloggen min så lenge, kan jeg bare informere med en gang at jeg har strippestang på rommet! Dette kjøpte jeg meg fordi jeg er veldig treningsglad og tenkte å prøve noe nytt, dessuten synes jeg det er utrolig sexy med de som faktisk mestrer dette og har god kroppskontroll.

Jeg har øvd litt i det siste, og gud så gøy det er! Anbefales defintiivt til alle som er litt treningslei, man trener liksom uten å tenke over det – som er det beste i verden! ♥ Jeg følte ikke helt for jogging og sit ups idag, så da ble det å sette på litt sexy musikk å svinge seg rundt. Så dere kan godt kalle meg hore eller hva dere vil, (som foresten er å selge kroppen sin, ikke å trene på strippestang..) men dette er faktisk utrolig gøy og sexy! Jeg liker det i alle fall, og det vet jeg flere gjør… :) 





 

99 kommentarer

Siste innlegg