Kjæresten min

Jeg forstår veldig godt at mange stusser på dette med at kjæresten min er yngre enn meg. Han er 14 år, han ble 14 år i år, altså han er 97er, altså han begynner i niende. Det er jo en liten forskjell, så jeg ser den så absolutt! Så jeg tenkte jeg kunne fortelle litt om oss. Vår historie, liksom. Tenkte det kunne passet bra, har jo planer om å innkludere han litt mer her! 

Jeg hadde nettop kommet ut fra et forhold med en gutt som var litt eldre, og jeg bestemte meg for at ” nå skal jeg være singel!”. Og så møtte jeg Marco. Jeg så ikke på det som et problem, for jeg kom jo aldri til å begynne å like en som var så mye yngre. Han er jo bare 14 liksom. Så begynte vi å snakke jevnlig. Hver dag på facebook og meldinger, og på kvelden brukte vi å snakke et par timer sammen på skype. Jeg merket at jeg begynte å tenke på han, lure på hva han gjorde, hvem han var med, og jeg fikk en veldig eiesyk følelse.

“Kul” og opptatt av status som jeg er(var), bestemte jeg meg for at ingen kunne få vite om at vi brukte å være sammen og flørtet litt. Så jeg ba han da selfølgelig om å fortsette å snakke med andre jenter, slik at ingen ble å misstenke noe.. Men kan dere gjette en gang hvor sinnsykt sjalu jeg ble!? Haha. Så da måtte jeg”manne” meg opp å enten kutte kontakt med han, eller å gi han den respekten han fortjener å bare ta konsekvensene etterpå. Jeg valgte sistenevnte, er utrolig glad for det ♥

Vi har et veldig bra forhold, og vi passer godt sammen. Vet ikke om det er jeg som er barnslig eller han som er moden, og jeg skal innrømme at han ofte sier og gjør ting som får meg til å ville synke under jorden – men , han får meg til å le, han passer på meg, han gir meg god selvtilitt og han er til å stole på. han gir meg sommerfugler i magen, et smil om munnen og noe å glede meg til. 

Det er urettferdig at vi har hatt så mye motgang, på grunn av noe så lite og ubetydelig som 2 år og 2 måneders aldersforskjell, bare fordi jeg, som jente, er den eldste. Men du betyr utrolig mye for meg, og jeg er veldig glad for at du har taklet all dritt du har fått! Jeg elsker deg, og alt er verdt det nå. Med tanke på alt som har skjedd de siste dagene, og alle som har mistet sine kjære, er jeg utrolig takknemlig for at vi enda har hverandre. ♥

Jeg har en liten oppfordring til alle dere. Vær sammen med den dere vil, og ikke den andre alle vil ha. Det er først da man blir ordentlig lykkelig. Om kjæresten din er såkalt for gammel eller for ung, hvem andre enn deres mening har noen betydning der? Nå bør kjærligheten være viktigere enn noen gang, ta vare på den.

214 kommentarer
    1. Så enig ! Hvorfor er det ingen som bryr seg om at gutten er to år eldre men bare om når jenta er eldre ? Støtter deg 100% i det du skriver ! Stå på <3
      Elsker bloggen din !

    2. dere er sykt søte sammen 😀 er helt enig man burde være sammen med uansett alder 🙂 alder er bare et tall <3

    3. utrolig søtt sophie! du fortjener virkelig det beste! jeg lurte på en ting; hvilket redigeringsprogram bruker du? som f.eks det hjerte på bildet..hvordan får du det inn på bilder?
      stå på videre!

    4. Helt enig i det du skriver, folk bestemmer nesten hvem man skal være sammen med, att en jente må være sammen med en gutt som er eldre.. er ikke sikkert alle har den kjærligheten i seg.!
      Men gud, dere er søte sammen!

    5. herregud, så søte dere er!
      jeg, selv, bryr meg ikke om alderforskjell! jeg sier bare at hvis man er glad i hverandre, og har de følelsene man burde ha, spiller det INGEN rolle hvor gammel han er, eller du er. hadde vært noe annet om han var 10 liksom, men hallo!? 2 år er ikke så mye! jeg tror det forholdet her vil vare lenge for å være ærlig 🙂 <3

    6. Glad du er lykkelig:-)! Jeg har ei venninne på 22 som er sammen med en gutt på 17, det er jo ikke noe galt det. Alder har jo egentlig ikke noe å si, bare man er lykkelig med den personen 🙂

    7. er så enig med deg. eksen min er fem år eldre enn meg, og når vi var sammen var det ingen av oss som tenkte eller merket aldersforskjellen. vi var sammen i et og et halvt år, og selvfølgelig fikk vi reaksjoner fra andre på aldersforskjellen mellom oss, og det gikk innpå oss begge. i det ene øyeblikket fantes bare oss to i vår egen lille boble og ingenting annet betydde noe så lenge vi hadde det bra, og neste dag var alt annerledes og alderen var plutselig en problem. det var veldig opp og ned, og det ble slutt for over et år siden nå. vi har holdt kontakt, men blir mindre og mindre der og. men vil alltid vite at jeg har han, at han alltid stiller opp for meg og at han elsker meg. jeg har angra hver dag i over et år på at vi ikke prøvde hardere og sto sterkere imot folk som ville ødelegge.
      vil at alle skal vite at alder har ingenting å si i forhold hvis begge trives og elsker hverandre! hvis man er lykkelig.. forresten et veldig søtt innlegg sophie! 🙂 dere er veldig søte og passer kjempegodt sammen!

    8. Kjæresten min er 5 år eldre enn meg, jeg fikk også jevnlig høre om hvor idiotisk det var med såpass aldersforskjell. men vi kom oss gjennom, det er jeg glad for! det eneste som betyr noe, er hva dere føler, ikke hva andre sier!
      stå på videre! 🙂

    9. Skjønner ikke hvorfor skal henge seg opp i noe sånt som alder. Da jeg gikk i 10ende var jeg sammen med en gutt som var 2 år yngre enn meg, selv merket jeg ikke forskjellen, men jeg tror mange dømte forholdet vårt utifra alder. Det blir for dumt. Dere er søte sammen, så ikke bry dere om hva andre sier!

    10. Helt sant! Aldersforskjellen deres virker jo helt ubetydelig! 🙂 Vær stolt av kjæresten din, det burde du! Dere er ser utrolige nydelig ut sammen!
      Folk som har problemer med det har jo ingenting med det å gjøre en gang, hvorfor skal de legge seg opp i ting de ikke har noe med lurer jeg på.

    11. Jeg er en jente som dømmer folk veldig lett via utseende, noe som er en veldig dårlig egenskap. når jeg så deg (ikke ta det ille opp) tenkte jeg på deg som en typisk fjortissjente, men jeg tok feil. Du er utrolig søt, og det du sier har du helt rett i! du er et utrolig bra menneske, og jeg skjønner ikke hvordan folk kan ha noe i mot deg. Jeg blir bare så glad, siden alt du sier er jeg helt enig i! jeg sitter å leser innleggene dine og tenker ”å faen, det er jo det jeg mener om saken..” aldersforskjellen har jo ingenting å si. dere er utrolig søte sammen! du sier jo også at selv om du ser sånn ut som du gjør, betyr ikke det at du syns alle skal se sånn ut. det er sjukt bra! du må ikke la haters knekke deg, og jeg ser jo det at det gjør det ikke heller! jeg elsker bloggen din, er fast leser!

    12. Jeg har sagt jeg digger deg før men fy fader!
      dere er sykt søte og er helt enig, kjempe fint!
      dere er som skapt for hverandre må jeg bare si.

    13. Alder har ingenting og si i kjærlighet! <3 håper dere er lykkelige ilag, noe det virker som dere er, begge dere er sinnssykt heldig som har hverandre! Du fordi du har marco, og marco fordi han har deg! Men når skulle dere ta den videoen med spørsmålene om dere to? Kan dere ta den før marco drar til syden? Sikker på at det er flere enn meg som vil se den! Hvor i syden er det han skal til? Skulle ikke dere to dra sammen på en ferie? Hva skjedde med den? Fortell det i et innlegg? Elsker bloggen, sophie!

    14. For å være helt ærlig trodde jeg at det var han som var eldst. hehe. men liker man noen, har ikke alder noe å si.

    15. åh, er så glad for deg, sophie, og for dere begge da 🙂 sterkt av deg å ignorere alle andres meninger for å være sammen med din kjære! digger deg 🙂 ønsker dere alt godt!

    16. Fint skrevet. Folk har ingen rett til å bry seg eller blande seg inni med hvem folk blir forelsket i eller blir kjæreste med. Folk skal putte nesa si i absolutt ALT. Kos deg med, Marco! Han virker som en flott gutt, og som jeg så på videoen virker det som han er stup forelsket i deg 🙂
      Elsker bloggen din, Sophie. Stå på!

    17. Kjæresten min er også yngre enn meg, et år, eller 11 måneder blir vel mer riktig. Alle syntes det var helt krise i starten, men jeg brydde meg ikke, i september har vi nå vært sammen i 2 år og har det veldig bra sammen ! 😀

    18. Er helt enig! 🙂 Jeg holder på med en som er 3 år større en meg, mange syns det er skikkelig ille, men jeg driter i hva andre sier! Alder er bare et tall liksom:p
      dere er så sykt søte sammen :)<3

    19. Utrolig bra skrevet, jeg og kjæresten min er like gamle, eller jeg 2 måneder eldre. Men jeg har vært i forhold tidligere med yngre, og så ikke noe problem med det! 🙂 Dere var veldig søte sammen da 🙂

    20. enig med deg, har selv vært sammen med en 97er og er selv 95er altså to år i forskjell. Jeg fikk masse komentarer på det og til og med moren hans tok det opp på en skole møte at det ikke gikk ann! haha så patetisk. Han så mye eldere ut og oppførte seg eldere så da ser jeg ikke problemet “/
      DERE ER NYDELIGE <3 kleeeemmm

    21. Dere er så utrolig søte ! 🙂 og kjempe bra skrever man burde være sammen med hvem man vil uansett alder og ikke tenke på hva andre sier .. 🙂

    22. Helt enig!
      Kjæresten min er 2år og 8mnd eldre enn meg,nesten 3 år, men vi elsker hverandre for det 🙂
      Ikke bry deg om hva folk sier om alder, det er bare et tall

    23. d med at du e ilag med han, 97ersom foresten ser mye mer moden ut en alle 97erne jeg noen gang har møtt ! det viser jo bare at du ikke er en overfladisk, statussyk person ! diggerdeg ;*

    24. Kan du ikke legge ut bilde av han, så vi får se hvordan han ser ut? 🙂 Han så DRIIT kjekk ut! lucky youu 🙂 Digger bloggen din! og at du står for dine egne meninger.

    25. utrolig søte! men jeg bare lurte på en ting ; kan vi å se et ordentlig bilde av Marco, ansiktet liksom?

    26. Er enig i nesten alt!
      Utenom for gammel eller for ung. Jeg mista bestevennen min for en som var en dritt mot meg, og hun så det, men dret i det. Han var ganske mye eldre enn henne, og hun er mindreårig. Så fort politiet får bevis kan han komme i fengsel og få stor bot..
      Men dere to, dere passer perfekt! Dere ser like gammle ut, og dere er sykt søte! Ikke la andre hakke på dere! Kun sjalu, og mange prøver å finne alle slags ting som man kan si til å få deg til å bli lei deg, eller tråkke på deg! Stå på 😀

    27. årrhhh jeg elsker att du skriver sånne ting,du får meg virkelig til og tenke!! <3 jeg synstest dere to er utroli modige som er sammen og ikke bryr derer om aldre. tenk viss de hadde vært så lett får alle!

    28. Hvis noen begynner å snakke om det med aldersforskjell, spørr hvor mange år det er mellom foreldrene eller besteforeldrene til vedkommende.. Det er faktisk ikke sånn at alle par er “jevngamle”.. Jeg er selv sammen med en som er 25, er selv 20.. Og jeg bryr meg ikke, vennene mine bryr seg ikke, så hvorfor i all verden skal andre gidde å legge seg oppi det? 🙂

    29. Seriøst er han bare 14 år . jeg syns at han ser ut som om han er minst 17 år eller noe.Han er kjekk,hehe. Men dere ser skikkelige søte ut. Jeg personlig ville ikke gått ut med en som var yngre, men det er bare meg. Men hva vet jeg, det kan hende jeg en gang i livet liker en som er yngre, da skal ingen stopp emeg fra å være med han, hvis det virkelig er noe jeg ønsker.Du skal ikke bry deg om hva andre synes.Hvis dere elsker hverandre så skal man drite i alle andre. dere er perfekte for hverandre.:-)

    30. Kjempe fint og bra skrevet! Jeg har selv en kjæreste som er et år yngre enn meg, og vi har også hatt motgang. Allerede før vi ble sammen viste folk om at det ble oss to i enden, og tilogmed den jeg en gang kalte min bestevennine sa følgende: Du kan ikke bli samme med han, han er alt for ung. Bli samme med en eldre. Og mye,mye mer. Husker jeg ble kjempe lei meg og fortvila og tørte så vidt og fortelle at jeg hadde følelser for han, før jeg omtrent sparket hun ut døra og kuttet omtrent all kontakt. Syntes det er kjmepe fint skrevet av deg at det ikke har noe å si, og at ingen burde gå for det alle andre vil. Det er helt sant, det er kun når du går for dine egne følelser og velger etter hjerte du finner ekte lykke. Til tross for motgang og mye drittslening har jeg og Daniel også kommet oss igjennom det, og jeg er utrolig glad for at vi klarte det sammen! 🙂 pass godt på hverandre, dere er nydelige begge to! 🙂

    31. haha, jeg har ingenting imot at du er sammen med en 97’er. Syntes det er teit at andre i det hele tatt gidder å bry seg. Om dere har det bra sammen burde heller folk være glad på deres vegne. Det siste du skrev med fet skrift er noe av det smarteste du noengang har skrevet! 🙂

    32. Aldersforskjell har ingenting å si, dessutten synes jeg han så mye eldre ut enn hva han egentlig er! dere er søte sammen 🙂

    33. Alder e bare et ubetydelig tall! Dem som mener nå anna e antaglivis sjalu på vedkommende som enten har “for ung” eller “for gammel” kjæreste. To persona som e glad i hverandre kan jo ikke akkurat styre følelsan sine heller.
      Søstra til bestevenninna mi har fått sæ kjærest som e 3 eller 4 år eldre og nån venninner av ho slengte masse dritt om kor teit det va fordi han va så gammel å det va pedofili osv… Kjente det holdt på å klikke da! Syns ikke alderen skal stoppe to persona i å være med hverandre kun fordi andre mener det e feil.
      Dessuten e dokker skikkelig søt ilag, og at han e ett par år yngre gjør jo absolutt ingenting 😀

    34. Så søte dere er sammen:) Min kjærest er ett år mindre enn meg, men vi har det også helt fantastisk ilag! jeg elsker han!! <3

    35. Alder er virkelig bare et tall! Og 2 år? Det er jo ingenting. . du må kose deg videre med gutten din. dere er supersøte sammen <3

    36. Jeg synes dere er kjempe søte og bryr meg lite om aldersforkjellen. Så lenge begge er lykkelige er det kun det som teller! Selv så har jeg jo sett par som er sammen der aldersforkjellen er MYE større.. og om vi tenker på når dere er i 30årene så er det jo ikke noe galt egentlig, haha. Høres bare så rart ut når tallene er lave.
      Selv så holdte jeg og en annen gutt litt, men han trakk seg tilbake fordi han synes at han virket pedo.. han er så å si 3 år eldre enn meg. Synes det var utrolig trist og har enda ikke kommet over han. “/ Håper han mente at han elsket meg, og får i seg litt vett i at alder ikke har så mye å si. Hihi.

    37. Veldig fint skrevet 🙂 Dere er veldig søte sammen, og jeg synes det er bra dere valgte hverandre selv om det har vært motgang. Og for å være ærlig, du har vel skrevet det selv også, men han ser ikke ut som en 97er, jeg er 96 og synes ikke han ser yngre ut enn meg akkurat, heller eldre! 🙂
      Også må jeg bare si at det er veldig bra at du ikke bare blogger om mote osv, selv om jeg liker å lese det. Man merker virkelig på bloggen din at du bryr deg om annet enn bare klær og sminke (for å sette det litt på spissen), selv om du bryr deg om det óg 🙂 Man merker f.eks. at det som har hendt i Oslo og Utøya er noe du bryr deg om, og lar faktisk det få plass på bloggen din også.
      Liker veldig godt bloggen din, er ganske ny leser, men dog – en ny fast leser!

    38. Utrolig søte sammen ! 😀
      Jeg var også sammen med en som var 2 år yngre enn meg, og alle begynte å oppføre seg annerledes ovenfor meg. Og si mye forskjellig. Syntes det er litt teit at folk reagerer som de gjør når jenten er eldre enn gutten.
      Helt enig når du sier at alder ikke har noe å si hvis man elsker personen.
      Forresten, veldig fin blogg 🙂

    39. Det må da være låv til å elske hvem man vill!? :S Har ikke noe imot at du er sammen med en som er 2 år yngre enn deg selv.. Selv er jeg den eldste i det forholde jeg er i, og ser ingen problem med det ? er bare noen månder da, men uansett! Onkelen min er ikke 30 ennda og han er sammen med damer som er nesten 40 .. og så sier jeg bare! Du må selv bestemme hvem DU vil elske, ikke hvem de andre vil du skal elske! : D digger bloggen din Sophie! 😀 <3

    40. Så søte dere er! Alder har ingenting å si. Er utrolig glad for at jeg har en kjæreste som liker meg for den jeg er, og han får meg til å føle meg spesiell. Ingen andre kan noen gang endre på det 🙂

    41. så utrolig bra å se dette innlegget!
      selv er jeg 1år og 9 måneder eldre enn kjæresten min, men jeg føler selv at han er eldre enn meg veldig ofte.. vi har vært sammen i litt over 7 måneder, og vi har et fantastisk forhold som bare blir sterkere og sterkere! alder har ingenting med kjærlighet og gjøre, spesielt ikke at jenta ska være yngre enn gutten – det er IKKE en gylden regel.

    42. Synes dere skal nyte livet. Folk har en tendens til å baksnakke andre hele tiden, om de gjør noe bra eller dårlig. Sånn ville det alltid være. Så ikke tenkt på hva andre mener, men på hva du selv synes ;D

    43. det er vel 3 år mellom 97 og 94, men jaja 😛
      Dere er søte da:)
      folk reagerer på at jeg er sammen med en gutt som er 3 år eldre, vennene mine syntes han er gammel., han er 20 og jeg 17, men vi koser oss <3

    44. Er helt enig! Alder er bare ett tall.. Jeg selv har hatt en kjæreste som er yngre enn meg. bare 5 måneder, men i en annen årsklasse! det var ingen problem mellom oss. men blandt andre var det tydligvis det!
      Nå holder jeg på med en som er 11 måneder yngre enn meg, men jeg føler egentlig ikke at han er det. Han er myee høgere enn meg for eks. og han er smartere enn meg. og jeg mener no at han er minst like moden som meg!
      I kjærlighet er alder bare ett tall, og det er FØLELSENE som betyr noe<3

    45. Alder har ingenting og si! Det som betyr noe er at dere er lykkelige:) Jeg opplevde noe motsatt; Jeg er 15 og var sammen med en på 18, han oppførte seghadde en personlighet som om han skulle vært 10. Alder er bare ett tall, håper dere holder sammen.<3

    46. Kjempe fint skrevet! Det har ingenting å si.. De fleste mener at gutten skal være eldre, men det er da ingen som har laga noen lov om det, så hvorfor bry seg?:) Syns man skal være sammen med den man vil, uten å måtte tenke på hva andre måtte mene om han, så lenge du syns han er en flott gutt! go for it!

    47. Selvfølgelig tenker vi over når det er 2 års alderforskjell, og tror du også hadde gjort det hvis du ikke var i situasjonen selv! men jeg ser ingen problem i det 🙂 Alder har ikke noe å si, selv om vi syns det kanskje er litt spesielt! og det er forskjell på hvis han hadde sett ut som en drittunge, og oppført seg som det. Men han virker veldig voksen forhold til en vanlig 97’er, og han ser mye eldre ut, og da er egentlig ikke alderen noe viktig! Så kos dere videre, dere er virkelig søte 🙂

    48. awwww, såå sjunt..
      det var den søtaste historien ever !!
      håper de som gir dok “hard time” får et spark bak
      dok var kjempe søte sammen, håper dok håller og 🙂
      DRIT I HVA DE ANDRE SEIE !!!!!
      SØTASER!!

    49. Må innrømme at jeg ble litt satt ut da jeg så han var nesten 3 år eldre enn deg! men hvorfor skal det ha en betydning egentlig? Man elsker en person for dem de er, ikke alderen. Synes dere er kjempe søte sammen, og er et veldig fint par 🙂

    50. Jeg er så enig med deg, egentlig så skal ikke folk si at det er teit at han er to år mindre enn deg . Det har ingenting og si ,det einaste som er bra er at dåkke har det bra ilag og at dåkke elsker kverandre . Skjønner ikke hva folk har i mot at han er to år mindre enn deg .Jeg har samme problemme sånn som deg bare at min er 4 år eldre men folk får faktisk bare si sånne som dei vil si . Jeg bryr meg ikke , Men stå på støtter deg 100%
      Elsker bloggen dinn !! <3

    51. han virka jo sykt moden til å være så ung da!
      herregud dere er heldige som har så pass kjekke og modne 97gutter der du bor ass! Er så sykt lei av at alle guttene på min alder her skal være så jævli barnslige hele tiden.
      Dere ser forresten sykt søte ut sammen og er enig med det du sier med at man ikke skal bry seg om alder. Er man forelska og faktisk elsker en person, så vil man bare angre hvis man lar h*n gå, bare fordi på grunn av alder.

    52. Dere er utrolig søte sammen, og du er en smart jente som velger det rette for deg,men jeg hadde aldri trodd at kjæresten din er 97`er, han ser veldig moden ut, og hvor høy er han egentlig?? er søstra di eldre enn han??

    53. Husk! Alder er bare ett tall. De som ikke vet hva det vil si å være forelsket ville kommen opp med en sån kommentar ”herregud Kjæresten din er jo 2 år ungre”. For de som vet hva kjærlighet er hadde ikke brydd seg. Det er bedre å være ordentlig forelsket, enn å gå etter noen som andre vile hatt. Jeg er så enig i det du skriver også 🙂
      Hilsen Susanne tuulia.. btw har akkurat begynnt å lese bloggen din.. ^^

    54. alder er bare et taøø! den som komenterer at det er styg osv. er nok bare sjalue og har ikke opplevd forelskele eller kjærlighet

    55. Dere er et av de søteste parene jeg noen gang har sett, dere er jo helt perfekte sammen! Dere er utrolig sterke som holder sammen gjennom all motstanden pga. aldersforskjellen, det burde dere være stolte av. Folk som misliker at jenta er 2 år eldre enn gutten, har sikkert ikke opplevd ekte kjærlighet. Jeg håper dere er sammen lenge, dere er så søte sammen! 🙂

    56. åå så søtt <333 kan ikke du og typen din legge ut en ny videoblogg? en litt lang en. hehe. dere er såå sykt søte!!
      Klem fra Silje <3

    57. Eg syns det e drit kult at du ikkje bryr deg om han e yngre en deg! At du faktisk ikkje tenkte at han e for ung for deg:D

    58. jeg kunne ikke bli sammen med en som var yngre enn meg, alle vennene mine syns bare det ble dumt osv…
      angrer veldig !!!!!

    59. Fint at dere har det bra. Hvis dere har sex, så er det faktisk ulovlig. Og man kan komme i fengsel. Vet om flere som har blitt anmeldt og måttet sone noen dager i fengsel pga sex med mindreårig. Det er det eneste som er problemet med at du er sammen med en så ung gutt. 🙂

    60. Så søte <3 kan dere lage en videoblogg sammen, der dere svarer på spørmål? siden den andre ikke ble helt vellykket, siden dere ikke spurte så mange spørmål? 🙂

    61. oi shiit, er han 97?? jøss !
      Men herregud at folk skal gidde å mobbe dere pga det?
      It’s your life, dere er kjempesøte sammen, bra du ikke bryr deg om drittslenger og mobbere. Du er kul sophie!

    62. “Vær sammen med den dere vil, og ikke den andre alle vil ha. Det er først da man blir ordentlig lykkelig.”
      Tusen takk!!! Den kommentaren gjorde alt så utrolig mye lettere! 😀 ahhh

    63. Må si du overrasket meg nå, sophie! Det var helt nydelig skrevet av deg, og jeg er så enig. Vi mennesker er ofte veldig opptatt av staus og hva andre mener, derfor blir jeg så glad når jenter som deg sier dette. Du får meg virkelig til å tenke på hva jeg burde gjøre i min situasjon akkurat nå, takk 😉

    64. Så søtt 🙂
      Kjæresten min er 2 år yngre en meg. Det er akkurat som du sier omtrent, vi snakket sammen som venner i 4-5 mnd før vi møttes som venner. Jeg trodde jeg ikke hadde noe greie for han, men ette rog møte han noen ganger så endte vi opp som kjærester for nesten 2 mnd siden.

    65. haha det hørtes ut som min historie jo 😀 kjæresten min er også 2 år yngre, og vi snakka kjempelenge på msn/facebook før vi ble sammen. Nå har vi vært sammen i ett og et halvt år 🙂

    66. Jeg har selv vært sammen med en som var ganske mange år eldre enn med (kanskje ikke noe å sammenligne), men jeg vet hvordan det er når folk mener det ikke vil gå pga alder. Men vi holdt sammen, og den tiden jeg har med han, glemmer jeg alt annet, og det synes jeg også du skal! 🙂
      Alder er bare et tall!

    67. er såå enig i det du skriver!! i ekte kjærlighet betyr ikke alder noen ting! det er faktisk litt trist og utrolig dumt at noen lar seg påvirke av alder.. det er jo bare et tall.. den herligste gutten jeg noen gang har møtt er 1 år mindre enn meg, og det plager meg ikke i det hele tatt <3

    68. Du er så utrolig dyktig til å skrive! 😮
      Jeg er helt enig med deg, hvorfor bli sammen med en andre syntes du skal være sammen med, viss du ikke liker deg med den personen selv. Du og Marco virker som et flott par, og dere er søte sammen på bilder 🙂

    69. kjempebra skrevet av deg! har selv en kjæreste som er to år yngre enn meg. har fått høre hvor teit det er osv, men hvorfor skal alltid jenta være eldst? det har ingenting å si. er man lykkelig og har det bra så er det det som teller. stå på du, søte:)

    70. Jeg må innrømme at jeg fordømte deg litt når jeg kom inn på bloggen din: $ jeg fikk et helt annet lys på deg når du skreiv dette. utrolig bra kjæreste, og han er nok veldig heldig som har deg : D

    71. jeg leser her at du er sammen med en som er to år yngre, og at du sier at du noen gang merker det.
      Jeg selv har en kjæreste som er ett år yngre enn meg (han er 96), og jeg selv merker det iblandt. Jeg får ofte høre at folk synes det er rart at en jenta er gamlere enn gutten i et forhold. Og at de ofte ikke skjønner hvorfor jeg gidder å være sammen med en gutt som er yngre enn meg fordi “de er da så barnslige, skaff deg heller en mann som kan oppføre seg”.
      Jaja, så skjønner godt hva du mener. Jeg synes det er fint at det er flere jenter enn meg som er sammen med en gutt som er yngre.
      Også synes jeg at du har en kjempe fin blogg, og det er kjempe fint at du trives med Marco! 🙂
      – InaTheres

    72. jeg skal være helt ærlig, når jeg så bloggen din var jeg sikker på at du var en av disse overfladiske bimboene som spiller dummere enn de er og .. ja, du skjønner tegninga. men nå har jeg lest igjennom masse av innleggene dine, og jeg må si at du har en ny fast leser!! du sier det du mener, gir faen i haters, bryr deg ikke om å sette opp en “perfekt verden”, men forteller om deg selv rett fra levra, om du så drikker og kanskje ikke er verdens beste forbilde. men hey, alle ungdommer gjør jo det, og de som ikke tror det er jo naive!
      Og dette innlegget beviser bare det jeg prøver å si. Du er sammen med en 14 år gammel gutt. du er eldst i forholdet, hva så? som du selv sa, ikke la det være en hindring! stå på, sophie, håper dere ikke får det så vansklig fremover også mådu fortsette med denne herlige bloggingen 🙂

    73. Hehe om folk bryr seg om deres aldersforskjell på 2 år, jaja. Syns ikke det er for stor aldersforskjell.
      Når dere blir eldre vil ingen bry seg om de 2 årene mellom dere 🙂

    74. Kan vi få se et bilde av bare han ?
      får jo aldri sett ansiktet hans ordentlig!
      Digger at du gir faen i aldersforskjellen!
      stå på ;*

    75. Alder er bare ett tall 🙂
      Har selv en kjæreste som er 2 år og 4 dager mindre enn meg! Jeg har ikke hatt det så bra med noen andre gutter enn denne fantastiske gutten jeg har funnet meg nå!
      Dere er jo så søte sammen! Hev hode og stol på at følelsene dine også er det rette for deg!<3

    76. awe, så søte<3
      du er seriøst den ærligeste bloggeren jeg noen gang har sett! veldig positivt ment, jeg liker ikke å lese blogger som skriver løgner hele tiden. Jeg likte bloggen din skikkli godt! stå på! fast leser:-)

    77. åh, har ikke ord for hvor glad jeg ble når jeg leste dette! Kjæresten min er også 97, mens jeg er 96. Vet akkurat hvordan det er egentlig, er så mange av vennene mine som slenger dritt og lurer på hvorfor jeg gidder å være sammen med han osv. men alder har jo absolutt ingenting å si! 🙂

    78. Utrolig søte! jeg er helt enig i hva du sier. Marco ser uansett ikke no “liten” ut, jeg hadde gjettet at han hadde vært 16-17 eller noe. Elsker bloggen din, du er utrolig inspirerende 🙂

    79. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal dømme at en jente er eldre enn gutten. jeg er 94 og kjæresten min er 96. Vi har vært sammen i dag akkurat 2 måneder og jeg er fortsatt storm forelsket. Så alder har ingenting å si, mener nå jeg !:)

    80. Helt enig, glad for at du står fram om det. Alder spiller ingen rolle, så lenge du har følelsene for personen. Kjæresten din (Marco?) ser egentlig ikke ut som om han er 14, jeg ville gjettet 16- 17 hvis jeg så han på gata. Kjempeglad på deres vegne, stå på, drit i stygge kommentarer.

    81. Ett ord: RESPEKT!
      Men så skal jeg si som mange andre, han ser ikke ut som han er bare 97’er! Jeg fant bloggen din i dag og jeg så at du hadde skrevet at det var stor aldersforskjell tenkte jeg det var han som var mye gamlere en deg.. Han ser veldig voksen ut, og så lenge han ikke er som de 97’erne som er her der jeg bor så er det bra! + det er ikke alderen som har noe å si! 😀
      Du e nå blitt min favoritt blogg 😀 😀

    82. I forholdet til meg og min kjæreste er det over 2 og et halvt år forskjell, siden han har bursdag tidlig på året og jeg sent. Men alder har ingen ting å si, når den kjærligheten du deler er ekte! :- )

    83. “Han er jo bare 14 liksom.”
      Satan, du e latteli. Kor gammel e du di jævla bortskjemte banræv? 16?
      Haha, heilt sykt kor teit dæ går ann å vær. Og itje minst, veslevoksen.

    84. Dere er kjempe søte sammen!
      Så lenge dere har det bra sammen burde man ikke bry seg om hva andre sier!
      + at han er jo veldig kjekk da 🙂 hehe

    85. Ikke bry deg om aldersforskjellen. Det er urettferdig at bare mannen får være eldre. Typen min er 2 år og 5 måneder eldre, og ingen sier noe på det. Om noen år vil alle synes det helt normalt å ha kjæreste som ikke er samme årgang, så ikke bry deg om dem. Fortsett å ha en slikt fint syn på alt, du er en positiv jente og Marco er heldig som har deg! 🙂

    86. Dere er virkelige verdens søteste parr! Alder er ingen hindring, bare et tall!
      Btw, du er så utrolig flink til å skrive! Du skriver sånn at det er morsomt og spennende å lese, og du skriver om ting som intriserer meg. Er ikke uten grunn at du har favorittbloggen!<3 Stå på videre!
      Hilsen din største fan!

    87. HANNA
      det er vel 3 år mellom 97 og 94, men jaja 😛
      Dere er søte da:)
      folk reagerer på at jeg er sammen med en gutt som er 3 år eldre, vennene mine syntes han er gammel., han er 20 og jeg 17, men vi koser oss <3
      lol, teiteste jeg har lest.
      fordi om hun er 94 og han 97 slipper det og være 3 år forsjell?
      Kan hende han er født sent på åre da vettu 😉
      Du som er 17 burde vær såpass smart

    88. Jeg har egentlig stoppet og tenke over alder på samme måte som jeg gjorde før. Jeg har opplevd å få venner som er 97’ere og de er så fantastisk herlige og mer modne enn flere av de som er på min alder. Du og kjæresten din virker så søte sammen! Og som du skrev i det det nye innlegget som var linket til dette, “jeg er ikke den perfekte kjæreste” (eller noe sånt). Selvsagt er du ikke det, men det var DEG han ble sammen med. Det er deg han er forelsket i, ikke en perfekt jente.
      Jeg må forresten slutte å putte folk i bokser.. du er ikke som de andre fjortis toppbloggerne, selv om du kanskje fortsatt er en fjortistoppblogger. 🙂

    89. det der er så utrolig sant, det er kun en ting som gjelder og det er ikke aldersforskjellen, det er kjærligheten mellom dere to!
      skal man bare gi opp den ett, to eller tre år yngre gutten du virkelig føler noe for, bare fordi ANDRE synes det ikke passer seg, eller syns det er litt drøyt? jeg synes det er så utrolig bra du ikke bryr deg om det folk sier eller mener, det skal en del til faktisk.
      fortsett sånn!

    90. er heilt enig! det er ikke viktig ken som er elst om det er gutten eller jenta. Der ei bor (Skodje) så er det ei dame som er ca 28 (?) spm no har fått sei ein mann som er kansje 50 eller 60 (kunne vert pappan hinna) Og alle i byggda reagerer på det men ho bryr sei ikke ein shit, det synesy ei er modig gjort av hunn ;))

    91. er det noen som er 20 og 22 år som er sammen er det ingen som bryr seg, men er det noen som er 14 og 16 år som er sammen er det liksom værdens undergang 0.o Fremdeles er det lik alder forskjell, men siden de er over 20 år skal det liksom være “låv” da? Også hvorfor er det så big deal om jenta er eldst? det er jo ingen regler som sier at guttene skal være eldst. Forstår meg ikke på folk som er så sinnsykt opphengt i alderene, så lenge man har det bra sammen er det jo greit!

    92. jeg og kjæresten min har 2 år og 1 måned aldersforskjell, men han er jo eldst. tror kanskje det har noe med at “jenta burde være yngst”-opplegget til folk å gjøre :s synes dere er kjempe søte, jeg :-))

    93. det er kjempe bra at du ikke bryr deg om alder ! gjør egentlig ikke det jeg heller, men vist jeg blir sammen med noen som er 1 år yngre enn meg, så komenterer folk det så sykt! men prøver å ikke bry meg så mye, men utrolg fin blogg ! stå på videre <3

    94. jeg er helt enig og har det akkuratt på samme måten ! jeg holder på med en som er 1 år yngre enn meg, og føler om det kommer til og komme ut.. så kommer folk til og komentere det. slik er det bare der vi bor, men jeg har valgt og gi faen i de folka! kjærlighet forran alt om det er virkelig en person som du har så sterke følelser for ..

    95. Tusen takk for at du skrev dette. Jeg har leenge vært i tvil om jeg burde la meg selv like han jeg liker, men du overbeviste meg. skal drite i hva andre sier om det!!

    96. Jeg synes det er utrolig sterkt av deg! Hadde selv noen forhold der gutten var yngre enn meg, og jeg ble mobbet som bare fy. Dette fikk meg til å slå opp. Jeg gikk i 7nd klasse da, så det kan også ha noe å gjøre med at jeg ikke var klar til et fast forhold enda..
      Nå går jeg 1. vgs og har en kjærest som er to år eldre enn meg. Vi har det helt fantastisk sammen, og kunne aldri ha tenkt på noen annen. <3 Vi har vært sammen i ca 19mnd å kommer nok til å holde sammen noen år til.
      Du skriver veldig godt, Sophie! 🙂 Litt morsomt at du bor i Harstad, jeg bor i Tromsø selv

    97. hei jenter, tydeligvis er det mange som sliter/ har sliti med typen ang. aldersforskjell. er det ingen som sliter med at typen er litt flørtepus? jeg lagde en falsk profil og spørte typen om å treffes,han var 110% med på det og jeg var i samme rom som han og chattet fra mobilen, han lot meg ikke se skjermen men han sa at han svarte nei osv. men det var jo ikke hele sannheten da.. -.- betyr dette at jeg ikke kan stole på han, eller betyr det at jeg var tulling ? kan jeg si det til han, eller vil han gå helt amok? VÆR SÅ SNILL SVAR !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg