fiksfiksfiks

Nå holder jeg på å fikse meg ettersom jeg skal til Stine-Mari nå, trenger litt kvalitetstid! Hun har vært hos moren sin som bor i en annen by, men heldigvis kom hun hjem igår! Kommer til å bli så godt å treffes igjen ♥ Jeg skal gjøre noen ærender før jeg drar dit som å kjøpe litt godteri og dra innom Lotte med noen greier, men vi blogges i alle fall når jeg kommer hjem! 

Og jeg har på meg shorts, så slipper dere å mase om det… skal ta på meg jeans før jeg drar. Men jeg må bare få sagt en ting, haha. Jeg hater å ha på meg jeans, bukser osv. Det er så utrolig stramt og vondt synes jeg, noen enige? Så går så lite som mulig med bukse, hjemme i alle fall! .. jo mindre å kle av seg jo bedre, jeg er jo sååå hore lissom:PppPpP








31 kommentarer
    1. Så pen du er! 🙂 Har du brune striper, eller er det bare skygge? Du har en svart stripe i håret sant på bildet 🙂

    2. Synes det er utrolig fint med shorts jeg, spesielt med et par svarte strømpebukser under. Går ofte med det selv, haha :- ) føler ofte folk tenker at jeg har på litt lite klær med de blikkene de gir meg, men hvorfor bare ha de liggende i skapet, når du heller kan bruke de? 😉

    3. Helt enig ! hater å gå med bukser. Spesielt trange jeans…
      Går med shorts så mye som mulig! er den første som begynner å gå med shorts om våren og den siste som tar den av på høsten ;Pp og hjemme liker jeg egentlig å bare gå med undertøy og en stooor t-skjorte…….. ha-ha- ha wihi glad jeg er anonym ; )

    4. Beste vennen min går ALLTID med stramme bukser på skolen, hjemme og ellers.
      Ho får merker av klærne sine og vondt!
      Og alt det gjør ho fordi ho vil at guttene skal stirre på ho når ho har kjæreste og han går ikke engang på samme skole, du ser meg nesten aldri i noe annet en joggebukse på skolen.jeg liker og pynte meg men jeg vil jo pynte meg for og føle meg bra og om du skal føle deg bra må det jo være komfertabelt.
      Thank god for joggebukser sier jeg bare! 🙂

    5. Har fått inntrykk av at du får mange stygge kommentarer, noe som jeg syns er veldig synd. Du virker som en veldig søt jente!

    6. sophiee, ville bare si til deg at du ikke må ta deg nær av de når folk kaller deg hore! Du er en sterk og snill jente og ti tusen ganger bedre enn de usikre folkene som kommenterer det på bloggen din.. Det er så lett for å bli kalt hore/tøs/bitch i Norge og spesielt internett pga sjalu/usikre jenter og ett bitchy miljø. Jeg syns du skal stå på og du er iallefall en stor inspirasjon for meg!
      Håper denne kommentaren får deg til å smile, istedenfor å bli lei deg over en slem kommentar. Forsett med å være deg selv!
      Elsker bloggen din og du er virkelig en super jente 🙂

    7. Elsker bloggen din, og dette er faktisk første gangen jeg leser den !
      Skjønner ikke hvorfor det er så mange som slenger drittkommentarer til deg! Grunnen er vel at de er sjalue, for du er deg selv og du later ikke som du er noen andre!
      Fortsett slik! Og bare drit i alle de negative kommentarene du får, kun sjalusi og for at de skal føle seg bedre!
      : )

    8. Haha, helt enig! Det er litt synd, for jeg har så masse olabukser, som jeg nesten aldri orker å bruke :-p så det går mye i tights, for å si det sånn.. :-p
      Fine bilder av deg =)

    9. Enig ! Bukser er stress, går minst mulig med bukser hjemme jeg også, eller hvis jeg går i bukse så blir det sånn “baggy-grå-jogge-bukse” haha 😀
      Kos deg i kveld da !

    10. kan du legge ut et bilde av deg der du smiler skikkelig, men ikke med overdrivelse. kanskje med tennene også? 🙂

    11. haha. ja. hater å gå med stramme bukser. alltid når jeg kommer hjem fra skolen skifter jeg til joggebukse eller shorts.

    12. når jeg kommer hjem, så setter jeg på meg en joggebukse/pysjbukse med en gang 🙂
      hvor er det du har kjøpt den jakken du har der? den var superhot…

    13. Hvor får jeg kjøpt joggbukse her.
      ønsker bestille joggbuka men finner den ikke .
      kunne du være så snill sende meg en link på hvor jeg får bestilt hoggbuksa Di.😘⚘️⚘️⚘️

      Takk
      Kjetil Eidsheim

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg