konkuranse til dere!

Siden dere er verdens beste blogglesere og siden jeg har vært verdens dårligste blogger i det siste har jeg bestemt meg for å dra igang en konkuransse til dere! Og produktet dere kan vinne er et jeg selv er veldig stor fan av.. Dette er virkelig et fantastisk hårprodukt som lukter godt, og faktisk fungerer! 

Som dere vet er jeg fast bruker av extensions og har bleket mitt eget hår utrolig mye, derfor er jeg helt avhengig av et produkt som får håret til å føles som nytt igjen. Dette gjelder spessielt extensions, er ikke helt enkelt å få dødt hår til å se livlig ut! Jeg har brukt morrocan oil i en god stund nå, til vanlig har jeg kjøpt det hos frisør men har funnet det billigere på denne siden. De har jeg også bestilt fra nå, og jeg bestilte en ekstra som jeg kan gi ut til en av dere! En flaske har en verdi på 299, men scandinavian breeze har nå et tilbud der du kan få to stk for 399 – når jeg er hos frisør betaler jeg 399 for bare en! Det kan de av dere som ikke vinner skjekke ut…

Alt dere må gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innleget, så er dere med i trekkningen! Husk å skriv eposten deres, vinneren blir kontaktet via mail. Lykke til :) Jeg trekker vinneren om en uke, altså 6. juli.



 

608 kommentarer

Siste innlegg