Den beste i verden

Kom nettop hjem fra Anne-Sofie, vi har sett på en film som heter The time travellers wife ( anbefales) også har vi snakket og kost oss. Det vanlige, med andre ord! Anne-Sofie er virkelig verdens beste vennine, jeg unner alle å ha en som henne. Hun er helt unik, vi har vært bestevenniner i 16 år! Er godt å vite at jeg har hatt en vennine hele livet, og en som kommer til å være med meg gjennom resten også ♥

Og beklager om dere føler jeg klager mye på bloggen, jeg skal skjerpe meg.. Dere må forstå at jeg er menneskelig og tar det til meg når enkelte kommenterer dritt, jeg må bare lære meg at jeg ikke kan gjøre alle fornøyde.. Jaja! Håper alle har hatt en fin dag og nyter sommerferien og jeg setter utrolig pris på at dere leser bloggen! Uansett om dere er slemme eller snille, hehe :)

Vi satt bare her å leste illustrert vitenskap, visste ikke at vi tok bilde lizoooom :PppPpP



20 kommentarer

Siste innlegg