svar på spørsmål

Jeg har hele tiden syntes at du virker utrolig moden, men så leste jeg på et av profilbildene dine at du hadde skrevet “Big boobs doesn’t count if you’re fat”? Skjønte ikke helt hva du mente med det?

Min facebook og bloggen kan man egentlig bare holde helt adskilt.. På facebook har jeg mange interne, og det er en “møteplass” for venner. Så ja, den er en intern og jeg mener ikke noe frekt mot noen så beklager veldig om noen oppfattet det sånn! 

hva har du gjort med brynene dine? de var veldig fine, har du tatt de helt bort og så tegnet oppå? var hvertfall fint 🙂
Har “henna-tatovert” brynene mine, eller hva det nå heter!Tenker på å tatovere de permanent etterhvert.

hvorfår bruker du p-piller?
Ikke bli gravid, slippe mensensmerter… 

Hva med å heller droppe det å skal shoppe alt mulig skit, å heller ta deg råd til å dra til en frisør enn gang i blant å ta den etterveksten din? 
Hahaha hater sånne her komentarer! Jeg har mer enn nok råd til å dra til frisøren og uansett shoppe all mulig” skit” men jeg har ikke vært fornøyd en eneste gang hos frisøren, og jeg blir alltid fornøyd hjemme. Simple as that! 

men jeg spør igjen: tid kommer de innleggene vi lesere kunne ønske oss? de om f.eks kropp, blogg, alkohol, blond og dum osv?
Har faktisk skrevet et innlegg om alkohol men må vise det til foreldrene mine først for å høre hva de mener! 

Du er jo verken for tynn eller feit?:p 
Jeg skal prøve å oppsummere det innlegget ( skjekk innlegget her) for de som ikke skjønte det. Ikke alle klarer å lese en tekst å faktisk forstå ser jeg! Jeg har slitt LENGE med at jeg har vært for tynn, og jeg har trent meg opp til å bli fornøyd å akseptere den jeg er . Hele innlegget var mer en beskjed til alle som skal slenge med komentarer om vekta til folk – det er feil uansett hva man veier! Ferdig med den saken!  

og så er det noen som har reagert på en stygg kommentar på heidi alexandra sin blogg som jeg skrev for et halvt år siden og påstår at jeg er verdens slemmeste på grunn av det og at de har endret helt syn på meg osv osv. Jeg kan forstå at dere blir skuffet siden jeg er et forbilde for noen og ja, jeg angrer på det. Jeg tror nok de aller fleste har kommentert stygt på noen blogg, jeg angrer veldig på det og ikke minst var det jo bare jævlig dumt å kommentere med fullt navn, nå skjønner jeg hvorfor enkelte av dere er anonyme! Jeg ble bare utrolig provosert av Heidi Alexandra da, og skrev noe sånt som at det er teit at hun latet som om hun skulle ta botox, latet som at hun og Lars Petter var uvenner osv, så slengte jeg inn på slutten at hun er stygg – det siste der var utrolig unødvendig av meg, I know! Ser dere igjennom kommentarene hennes er jeg langt ifra den som har skrevet det verste, for å si det slik.. Uten at det forsvarer det jeg gjorde. Men det skal i alle fall aldri skje igjen, og det har ikke skjedd siden!






17 kommentarer

Siste innlegg