deprimert av p-piller…?

Kom akkurat hjem fra byen, det jeg skulle gjøre var altså å møte helsesøster for å snakke om mulig bytte av p-piller. Som jeg har nevnt har jeg brukt yasminelle før, og jeg syntes selv de fungerte kjempebra! Men som dere vet har jeg vært mye nedfor og deprimert, så en leser foreslo at det kunne være på grunn av det. Så nå skal jeg altså bytte til loette (?) for å se om det blir bedre da. 

Men en ting jeg bare må nevne er at alle piller fungerer forskjellig fra person til person, så dere må aldri gå etter mine eller andres anbefalninger, man må bare teste seg fram selv! 

 



Håper på bedre tider nå! :D



27 kommentarer
      1. Reseptfri antidepressiva – https://tonzes.com/deprno.htm Jeg har brukt Restilen i mange år. Tar de for angst og depresjon. For meg så er Restilen helt fantastisk. Restilen sørger for at jeg klarer å holde hodet over vannet og at verken angsten eller depresjonen blir for overveldende for meg og tar fullstendig over hverdagen.​​​​​​​

    1. Har du prøvd Mercilon 28? funker kjempe bra. har gått på Yasminelle og fikk veldig bivirkninger. var trøtt hele tiden og så bare mørkt på ting. men etter jeg byttet så er alt bedre.

    2. Jeg har prøvd en god del p-piller og jeg var deprimert og fikk humørsvingninger av de fleste. Det som funket veldig bra sånn sett var kobber-spiralen. Den kan være i kroppen i ca 5 år og man slipper å tenke på å huske pillen 🙂

    3. visst jeg skal anbefale deg noe innen p-piller, så kan jeg anbefale deg cerazette. den bruker jeg, og den fungerer DRIT bra.
      håper du får det bedre! kan være bivirkninger av pillene som får deg nedfor og deprimert, så bra du skal bytte 🙂

    4. Loette pillene fungerte ikke bra på meg i det hele tatt, slet med depresjon selv. Men så byttet jeg til Mercilon 28, og de fungerer kjempe bra! Så de annbefales på det sterkeste:) Ellers ville jeg bare si at du er en utrolig nydelig jente Sophie, og at jeg elsker bloggen din! Kunne du laget et innlegg om hvordan du farger etterveksten hvor du tar med hvor lenge du har blekinga i, hvilken hårfarge du bruker osv?:)

    5. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 16, og jeg har byttet sikkert 5 ganger før jeg fant min rette og nå går jeg på cerazette og er kjempefornøyd, får ikke mensen og har ikke hatt det på noen mnd, bare at jeg får utrolig mye humørsvingninger..

    6. loette 28. gir utrolig lite bivirkninger og funker utrolig bra.. Har brukt den i over to år nå og har ikke hatt noen problemer med den verken når det gjelder bivirkninger, humøret osv. Og tilbake til det som “Regine i England” sa. Det er forskjellig fra person til person, har aldri hørt om noen som har fått mellomblødninger av den før. kanskje hun ikke bruker den rett da..

    7. hvorfor går du på p-piller? er det pga. kjæresten, eller at det hjelper mot uren hud, eller bare for å få større pupper? setter pris på svar!

    8. til deg over, så gir ikke p-piller større pupper.:)
      jeg fikk mellomblødningen av loette, så byttet til microgyn ! syns de er mye bedre

    9. Håper det blir litt bedre for deg da, ja..
      Jeg går på mercilon (eller hvordan det skrives:-p), og det fungerer kjempebra:) har gått på det siden jeg var 16, og er nå 19.
      Men som du sier så er det jo forskjellig fra person til person.. 🙂

    10. Jeg gikk på loette, fikk SYYYKT mange kviser, har fult av arr enda !! men det varierer jo sikkert fra person til person !
      Liker bloggen ;D

    11. Loette, kan gi kraftig vektøkning,ei veninne gikk opp 6 kg på et år pga det ( er jo egentlig ikke så mye i lengda), å er jo ikke sikkert dette gjelder deg:D Lykke til å vær forsiktig

    12. jeg ville anbefalt microgynon. Jeg gikk på Loette før og jeg var ikke fornøyd i det hele tatt. Jeg erket at jeg la veldig mye på meg, fikk mellomblødninger og og fikk mye humørsvingninger. Etter jeg begynte på Microgynon, ble alt dette borte og merket stor forskjell. Eneste problemet er at det ikke er sukkerpiller på dem, men det gjør ingenting. jeg har bare en påminnelse på mobilen etter 7 dager, hehe:)

    13. Jeg gikk på Mercillion før, og de fungerte IKKE på meg. Jeg hadde tidenes humørsvingninger, og begynte plutselig å grine. Jeg grein på min muntlige eksamen til å med! Fikk masse bivirkninger, og byttet derfor til Cerazette, disse fungerer skikkelig bra på meg. Selvom jeg ikke får mensen, merker jeg når tiden nærmer seg til at jeg skal egentlig ha det. Men som du sa selv, det virker ikke sånn på alle 🙂

    14. Jeg ville ikke ha valgt loette! Den ga meg masse hodepine, humørsvingninger og kviser. Jeg anbefaler Cerazette på det sterkeste. Da kan det faktisk hende at du slipper mensen også. 🙂

    15. Jeg gikk på Yasminelle og ble veldig nedfor jeg også.. 🙁 Bytta til Cerazette(tror det skrives sånn:p) Har hatt en del mellomblødninger men det går bort etterhvert(ved regelmessig og ordentlig bruk) og har ikke mensen lengre! Funker bra på meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg