ulykkesfugl

Er det ikke det ene, så er det så absolutt det andre! Haha, jeg skjønner ikke at det er mulig, snart bør jeg få klippekort på sykehuset. På tur til gymmen idag klarte jeg altså å falle noe voldsomt, og resultatet er nå at jeg ligger her med en lite brukbar fot og det verste av alt – med krykker. 

Men ingenting skal ødelegge utgangspungtet for en perfekt dag, nå er det langhelg, det er varmt ute, og i kveld blir det grilling med verdens beste jenter.Jeg skal nå smøre meg inn med selvbruning og gjøre meg fin til kvelden!



 

8 kommentarer
    1. Huff, stakkars deg!
      Men jeg lurte bare på om du kunne legge ut resultatet for selvbruning? Er dette en selvbruning du bruker til vanlig? Er den mørk/naturlig?
      Håper du kan svare 🙂

    2. Ikke vet jeg, men om du er mye “ulykkelig” å deppa, burde du virkelig slutte på de p-pillene du går på, Yasminelle eller hva de heter, så et gammel innlegg og bilde av de du brukte. Har selv gått på de. men kun i 3 mnd siden jeg ble så deppa og gråt massemasse, selv om noe kanskje er vanskelig fra før, gjorde de det 100 ganger værre! lover deg! Senere når jeg skulle dra å få nye p-piller begynte helsesøsteren å klappe for meg, på grunn av at jeg skulle bytte p-piller. hun fortalte at da har en jen dårlig lege som ga meg disse yasminelle, på grunn av det er masse hormoner , i tilegg er ikke dette merket FERDIG UTVIKLET enda! det sier litt, selvfølgelig er det forskjell fra person til person ,men tro meg det hjalp! kjenner også 3 andre som slutta og merket stor forbedring : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg