øving øving øving

Jeg kan vel ikke akkurat si at naturfag er en favoritt her hos meg, er enda litt lei meg for at jeg ikke har pugget ordentlig før i dag – men selvgjort er velgjort. Men nå skal jeg faen meg kunne hele pensum, og jeg skal gjøre det sykt bra på denne prøven! Det er 400 sider jeg må kunne til i morgen, men det skal gå bra.. Om man forteller seg selv at ” dette klarer jeg” så gjør man faktisk det! ;)

 

Litt godteri er et must når man pugger, eller hva?  

Men nå skal jeg tilbake til naturfags-helvette…..spennende



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg