celeb me

Nå er jeg hos Stine Mari og slapper av, og hun har tydeligvis laget meg en fangruppe på facebook.. Det er flere som har prøvd å gjøre det, men jeg har klikket helt hver eneste gang – hvor ekstremt kleint er ikke det liksom? Husker på den forige bloggen min så var det noen som hadde laget da, og da fikk jeg så mange spørsmål på hvorfor jeg hadde laget en sånn… Yes, I love me.

Men det som er enda kleinere er jo om ingen liker den, så nå som hun først fikk viljen sin å laget en så må jo dere gå inn å like den også! Gruppen finner dere HER :) 

Er litt sånn emo nå fordi få har likt gruppen… ATTENTION PLEASE!?



 

 

10 kommentarer
    1. marie:
      hele håre består av extensions…. -.-
      men ho sophie e jo bare heilt NYDELIG, e sinnsykt sjalu 🙁 <3333

    2. Tusen takk for at du blogger sophie. Hver eneste dag leser jeg bloggen din.. du har en utrolig utstrålning, å du må innse at alt handler ikke bare om utsende. utseendemessig er du nydelig. men du må også tenke på personen du er. Og personen du er, er nydelig. Du får andre til å tenke, du forandrer ting i andres liv. jeg har utrolig bra selvtillit pga. deg. Du må begynne å tro på deg selv. at du er god nok. for det er du så apsulutt. Stå på med bloggingen Sophie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg