klassefest, nesten

Nå skal jeg begynne å legge på meg 11 kg sminke, eller noe sånt – for ja, jeg trenger en hel del for å være så flott og fin som jeg er, eventuelt stygg og grusom som noen av dere også har kalt meg – kjært barn har mange navn! 
Desverre for dere holder jeg mitt usminkede ansikt hemmelig for dere enn så lenge, kanskje jeg kan legge det ut når dere lesere begynner å være litt snillere? Så med andre ord – aldri.

Snart er det klassefest ( nesten klassefest i alle fall) woho!

Meg akkurat nå, stoked for tonight:

Og ja, smarte lesere – jeg kødda med antrekket nedenfor! Kjempefine plagg alt sammen, men passer jo ikke sammen overhode.. Jeg har virkelig lite å gjøre idag! Det “virkelige” antrekket kommer ut senere når jeg kommer hjem og legger opp bilder fra kvelden. Håper alle koser seg, flesteparten av dere er fantastiske!




17 kommentarer
    1. Latterlige folk som kalle dæ stygg førdi du sminke dæ litt og har løsvippa og extensions. Du e nydelig, og æ e nesten sikker på at du e enda finere uten alt det der også, kos dæ ikveld! 😀

    2. Uff! Jeg blir lei meg på de anonymes vegner altså, er det mulig å ha sånt ett lowlife..? :S
      JEG synes du er nydelig Sophie, og jeg kan si meg hånda på hjertet at du der den som inspirerer meg mest til å være den jeg er, ikke den andre vil jeg skal være!

    3. DE ER SJALUE SMÅUNGER.. skjønner ikke at det er mulig -.-
      du er perfekt Sophieelise!<3
      et stort forbilde for alle!

    4. Eni med de andre her, du er en kjempe nydelig jente og jeg missunner utsende ditt !:) De som sier du er stygg osv, sier det for å bli “finerer selv”. De er vel så sjalu på deg. Jeg er sikker på at du ser bra ut uten sminke også, ser sikkert kjempe søt ut ! Både med og uten <3
      Elsker bloggen din !

    5. Herregud.. ikke bry deg om de, de er sjalue og det har de grunn til, kan du ikke begynne å godta kommentarer?

    6. syns det e litt dumt og si “når dere lesere begynner å være litt snillere? ” e jo mange teite og idiotiske folk. Men æ har aldri sakt nåkka stykt elns så æ ville ikke sakt at æ va slæm.. Men men : p just so you know 🙂

    7. e jo ganske tydelig at dem bare e sjalu.. såvidt æ vet, e du ei kjempegrei og pen jenta, på mange måta. bare hev dæ over det, og vis at du e bedre enn dem! stå på! <3

    8. Herregud,du er jo bare deg selv, drit i alle de som kaller deg ting, ,de er bare sjalu på at du tør å være deg selv og du tør å gjøre og skrive om akurat det du gjør , jeg digger bloggen din! stå på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg